du kan jo NAVeBle jammen baksmell i år, gitt; 356... tusen.
Jaja, det betyr jo bare at jeg må jobbe enda hardere og tjene enda mer for å dekke det kravet.
Men, vent litt; hvis jeg jobber enda hardere - da må jeg jo bare betale enda mer skatt neste år.
Og om jeg ikke jobber hardt, så får jeg ikke inn pengene som staten skal ha.
Litt catch 22.![]()
Vet ikke helt om jeg skal føle med deg eller ikke.Ble jammen baksmell i år, gitt; 356... tusen.
Jaja, det betyr jo bare at jeg må jobbe enda hardere og tjene enda mer for å dekke det kravet.
Men, vent litt; hvis jeg jobber enda hardere - da må jeg jo bare betale enda mer skatt neste år.
Litt catch 22.![]()
Jeg så den komme, om ikke akkurat på 100-tusenlappen.Vet ikke helt om jeg skal føle med deg eller ikke.Ble jammen baksmell i år, gitt; 356... tusen.
Litt catch 22.![]()
Baksmell på 356K betyr jo at du har tjent mye, noe som igjen betyr at du har jobbe hardt. Mye jobb, mye penger, lite fritid. (Hvis du da ikke er rentist)
Tenk om man kunne betalt skatten i tårer.....Men jeg får heller gråte en skvett, og se om ikke det hjelper.
Da skjønner jeg du ikke har råd til støttemedlemskapJeg så den komme, om ikke akkurat på 100-tusenlappen.Vet ikke helt om jeg skal føle med deg eller ikke.Ble jammen baksmell i år, gitt; 356... tusen.
Litt catch 22.![]()
Baksmell på 356K betyr jo at du har tjent mye, noe som igjen betyr at du har jobbe hardt. Mye jobb, mye penger, lite fritid. (Hvis du da ikke er rentist)
Det er smått komisk at jeg skal ut med et slikt beløp. Da jeg var nyutdannet og begynte i arbeid for snart 30 år siden var årslønnen min på hele 172T, så det har vært en voldsom lønnsøkning i disse årene.
Har satt av pengene og det går greit å punge ut. Må kanskje klare meg uten ny dress i mai, og det svir jo selvsagt. Men jeg får heller gråte en skvett, og se om ikke det hjelper.
Når det er sagt, så jobber jeg mye for mye, og bør begynne å roe litt ned. Men det er ikke så lett, skal jeg si deg. Ordrebøkene er fulle og jeg har kun to hender... og noen ganger tenker jeg at det er alt jeg har. Men da skynder jeg meg å tenke på noe annet.