- Ble medlem
- 29.01.2005
- Antall liker
- 10
Sorry, kjeder meg litt på jobb :-[.
Birdman
Birdman
Kom til meg med plata di, så skal jeg vaske den en runde i ultralydsvaskeren min. Blir god som ny da. Behold forseglinga på den andre!Birdman skrev:Sorry, kjeder meg litt på jobb :-[.
Birdman
Takk, det hørtes ut som et godt alternativ! Foreløpig, på avstemmingen, så ser det ut til at jeg kan sykmelde meg ;D.sclalars skrev:Kom til meg med plata di, så skal jeg vaske den en runde i ultralydsvaskeren min. Blir god som ny da. Behold forseglinga på den andre!Birdman skrev:Sorry, kjeder meg litt på jobb :-[.
Birdman
mvh
Lars
Hvordan kan jeg eventuelt finne ut det, uten å åpne?Voff skrev:Det kan hende at det uåpna eksemplaret har ennå mer knitring... ;D
Det har skjedd meg!![]()
Du ryker snartBirdman skrev:Uff, det gikk akkurat opp for meg at jeg kan komme til å passere 2000 innlegg i denne tråden :-[. Kan noen flytte den til Off-topic? :![]()
Han med ultralyden bør vel kunne hjelpe med det.Birdman skrev:Hvordan kan jeg eventuelt finne ut det, uten å åpne?Voff skrev:Det kan hende at det uåpna eksemplaret har ennå mer knitring... ;D
Det har skjedd meg!![]()
Helt ubegripelig at noen kan bruke tid på å gruble over slikt når løsningen er så enkel som det Sclalars tilbyr.sclalars skrev:Kom til meg med plata di, så skal jeg vaske den en runde i ultralydsvaskeren min. Blir god som ny da. Behold forseglinga på den andre!Birdman skrev:Sorry, kjeder meg litt på jobb :-[.
Birdman
mvh
Lars