Legger ut litt bilder på denne igjen, da de forrige forsvant i dragsuget når jeg ryddet opp ;D ;D
Vedlegg
-
83.6 KB Visninger: 1.077
Continuo skrev:Kan du fortelle litt om denne vakre spilleren?Rudi skrev:vi spandere ett bilde til![]()
![]()
ixos_76 skrev:Ser du har enlyria dorian,har selv vurdert den,kan du si noe om klangbalansen i denne??
Du har visst også en dyrere lyria,er det en innbytteordning på disse på ohc-
Espen
Jeg ser at man kan få Simply Black (inkl. 3009 arm) til 15.000 SEK brukt. Har du noen erfaringen med 'classic' modellen ? Er 330 verdt de ekstra kronene, 15K vs. 30K ?Rudi skrev:Et lite tipps til dere som ser dere om etter en spiller i high-end klassen men som ikke riktig har råd til og betale 100 laken eller mere for en spiller, se etter en Simply Black 330 på bruktmarkedet i Sverige, det er absolut noe av det beste man kan kjøpe for "betalbare summer".
Disse spillerne blir omsatt for 20-30000 ofte inkl arm men uten pickup og overgår de aller fleste brukte/nye spillere i samme prisklasse til gangs.
HC skrev:Jeg ser at man kan få Simply Black (inkl. 3009 arm) til 15.000 SEK brukt. Har du noen erfaringen med 'classic' modellen ? Er 330 verdt de ekstra kronene, 15K vs. 30K ?Rudi skrev:Et lite tipps til dere som ser dere om etter en spiller i high-end klassen men som ikke riktig har råd til og betale 100 laken eller mere for en spiller, se etter en Simply Black 330 på bruktmarkedet i Sverige, det er absolut noe av det beste man kan kjøpe for "betalbare summer".
Disse spillerne blir omsatt for 20-30000 ofte inkl arm men uten pickup og overgår de aller fleste brukte/nye spillere i samme prisklasse til gangs.