Jeg har en slik i gold utgave og den spiller veldig bra. Har også en Viablue som jeg er kjempefornøyd med. Bak i anlegget er det også noen i høyere divisjon men de to førstnevnte er et funn til prisen.XD-845 skrev:Noen som har noe tips om gode signalkabler for rør preamper? Har hørt at Xindak kan være en bra kabel?
Noen som har erfaringer med den Xindak Gold?ansepe74 skrev:Sølvkabler, mann.... Sølvkabler...
Har hatt en slik i over et år og bruker den mellom kilde og pre. Spiller fritt og fint hvis jeg kan bruke et slikt uttrykk. Som JanR og undertegnede er inne på tidligere i tråden så er dette en kabel som gir god valuta for pengene.ØivindJ skrev:Noen som har erfaringer med den Xindak Gold?ansepe74 skrev:Sølvkabler, mann.... Sølvkabler...
(Sølvkabel, iblandet 5% gull)
Har hatt denne Xindak FA-Gold - synes den gjorde en bra jobb, men den kunne være litt skarp i øvre mellomtone. Det ble litt vel hardt der til tider. Kimber Silver Streak tok over for denne og da ble jeg kvitt det problemet. Sistnevnte anbefales absolutt, men som alt annet snakker man jo om matching her...ØivindJ skrev:Noen som har erfaringer med den Xindak Gold?ansepe74 skrev:Sølvkabler, mann.... Sølvkabler...
(Sølvkabel, iblandet 5% gull)