Sigberg Audio Saranna - Shady White!

Da er endelig produktbildene for Saranna i Shady White tilgjengelig også, dette er en utrolig flott fargekombinasjon 😍 - mistenker at jeg ender med denne i stua selv! 😇

Lakken er en dyp, silkmatt hvit med et hint av grå - som kombineres med grå italiensk trefinér som skifter tone avhengig av lyssettingen.

white-both-90.jpg
white-frontside.jpg
white-rearside.jpg

Les mer om Saranna og se alle bildene her:

Saranna er ikke tilgjengelig for direkte kjøp på nettsiden i øyeblikket i påvente av at de kommer inn på lager (juli), men ta gjerne kontakt hvis du er interessert!

Sist redigert:

Kommentarer

alphamale

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
5.544
Sted
Kjeppjaga nordlending i asyl ved ring 3
Jeg var å så disse i går.
De er helt nydelige, og kombinasjonen med den finérte grålige paletten på sidene samt de hvite slottene på kardiodene skaper et flott inntrykk. Jeg syntes også de fremstår som veldig godt håndverk, De virker solide som fy....og fargekombinasjonen endrer seg litt alt etter belysning, og skyggelegging.
Virkelig flotte lydskulpturemr mao.

Bra jobba konstruktør!

Og så låter de jo hinsides all fornuft også da😃
Prisen er det heller ikke noe å si på i min bok......

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
8.921
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Slim Shady Whites, X shades of.
De ser skikkelig bra ut, de der :D (y)
Blir vel da snart å høre på en messe i nærheten av der vi bor?
De ble vist frem og spilt på i Asker i mars. Kommer trolig ikke til Horten dessverre. Men det går an å komme innom i Ås for en lytt for de som vurderer å kjøpe. :)

Han forrige som var innom (før Birger / Alphamale da) satt og lyttet en times tid, før han konkluderte med "Det er det beste jeg har hørt, de skal jeg ha." 😍 - Han har bestilt denne fargen forøvrig. :)

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
3.170
Sted
VestBredden
Torget vurderinger
1
Hvorfor ikke Horten ? Verdens hifi sentrum..... 😉 (ihvertfall den hælja)

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
8.921
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Hvorfor ikke Horten ? Verdens hifi sentrum..... 😉 (ihvertfall den hælja)
Er ikke 100% bestemt enda, men erfaringen så langt er at det ikke er ekstremt mange i kjøpemodus der, og også en overvekt av folk som har en mer, skal vi si konservativ tilnærming til hifi enn de som kjøper Sigberg Audio. :p

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Antall liker
2.324
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Hype og markedsføring er vel fortsatt gangbart. "Vi" flertallet er jo mest hypere, -og dine markedsførere, Alpha dogs i oljå klinker til. Uavhengig av hypen. Slik er det når man er på toppen av næringskjeden, og baker brødet sitt sjæl;)

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
3.170
Sted
VestBredden
Torget vurderinger
1
Er ikke 100% bestemt enda, men erfaringen så langt er at det ikke er ekstremt mange i kjøpemodus der, og også en overvekt av folk som har en mer, skal vi si konservativ tilnærming til hifi enn de som kjøper Sigberg Audio. :p

Jeg skjønner godt hva du sier, Horten er vel mye "se og hør" (uten noen tilknyttning til bladet)
Men det er veldig mange som er nysgjerrige på denne høyttaleren, om du får et salg på messa er vel mye gjort.. HFS sine brukere er veldig trendbasert, håpet er at du kan knekke den koden ;)

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
8.921
Link til alle artikler
86
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna Early bird: Torsdag er siste sjanse!

Sigberg Audio Saranna Early bird: Torsdag er siste sjanse!

• 0
I løpet av kvelden 1.mai avsluttes forhåndssalget på Sigberg Audio Saranna - og de neste dagene er dermed siste sjanse til å kjøpe til introduksjonsprisen på 224995. Deretter vil Saranna være...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna forhåndsbestilling: Kun 10 dager igjen

Sigberg Audio Saranna forhåndsbestilling: Kun 10 dager igjen

• 0
Det er nå kun 10 dager igjen av forhåndsbestillingsperioden for Sigberg Audio Saranna. Ikke gå glipp av muligheten til 10% rabatt! Etter 1.mai vil Saranna ikke være tilgjengelig for bestilling før...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna presentasjon og diskusjon på Audioholics (Video)

Sigberg Audio Saranna presentasjon og diskusjon på Audioholics (Video)

• 4
I går kveld var jeg gjest hos Audioholics på deres YouTube livestream, og diskuterte Saranna sammen med Gene og James fra Audioholics! Vi diskuterte en god del detaljer om høyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Lydteknikk og Musikkproduksjon på Høyskolen Kristiania velger Sigberg Audio!
Bransjenyheter
Sigberg Audio 2020-2025 Limited Anniversary Edition

Sigberg Audio 2020-2025 Limited Anniversary Edition

• 0
🥳I år feirer faktisk Sigberg Audio fem år! 🥳 Det feirer vi på nøkternt vis (vi er jo norske tross alt) på følgende vis: Fra og med nå og ut 2025 vil det tilbys en "Limited Anniversary Edition" av...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna Lanseringsvideo!

Sigberg Audio Saranna Lanseringsvideo!

• 5
Lanseringsvideoen til Sigberg Audio Saranna er endelig klar - og som bakteppe har vi med oss fantastiske Seigmen!
Fortsett
Topp Bunn