Sigberg Audio 10D High-end Subwoofer nå på lager!

1624530308983.png

1624530546979.png

Etter noen runder med justeringer, er nå endelig produksjonsmodellene på plass og klare for levering i både "Satin white" og "Satin black". Begge er i utgangspunktet matt finish, men såpass reflekterende at jeg vil kalle det en halvblank overflate. Hadde senest en på lyttebesøk i går som egentlig foretrakk sort pianolakk på høyttalere/subber, men lot seg imponere av denne finishen også. :love:

Sigberg Audio 10D subwooferne bygger videre på erfaringene fra våre Inkognito subber, og benytter samme 10" som sitter i Inkognito 10. Forskjellen er at her er det en mer tradisjonell formfaktor, dobbelt så mye effekt og to aktive 10". Det hele er stappet inn i et såpass kompakt kabinett at dette såvidt oss bekjent faktisk er verdens mest kompakte doble 10"! :cool:

Ved rask bestilling er det håp om å få levert noen av de første 10D subbene allerede før sommerferien!

For mer informasjon og bestilling:

Ta også gjerne kontakt med oss her på forumet om du har spørsmål!

• Liker
Reaksjoner: TGB

Kommentarer

skorob

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.05.2012
Antall liker
2.071
Sted
Brumunddal
Torget vurderinger
9
Heter den 10d high-end?? Siden den ikke har turbobass, så står jeg nok over. 😁😁😁

corey

Medlem
Ble medlem
27.06.2010
Antall liker
29
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
9
Gratulerer med et nytt produkt!
Men på en hvit subwoofer burde det vel være hvit stoff grill og ikke sorte. Tar bort poenget med en hvit subwoofer hvis to av fire sider er sorte. Kommenterer kun det jeg ser bilde av.

SigbergAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
03.08.2005
Antall liker
9.082
Sted
Østlandet
Torget vurderinger
1
Gratulerer med et nytt produkt!
Men på en hvit subwoofer burde det vel være hvit stoff grill og ikke sorte. Tar bort poenget med en hvit subwoofer hvis to av fire sider er sorte. Kommenterer kun det jeg ser bilde av.
Hei Corey, takk for tilbakemelding. Vi har gjort litt brukerundersøkelser på dette, og det er faktisk en forsiktig majoritet som foretrekker sort grill også på hvite høyttalere / subber. Sjekker du andre produsenter er dette også relativt vanlig.

Hvitt stoff er også litt vrient da det både er vanskelig å fargematche, og ofte ender med å se litt "skittent" ut over tid.

Vi vurderer å tilby andre farger etterhvert, kanskje feks lys grå, men må ha litt mer volum før det er realistisk. Ellers er jo "fronten" på subben hvit siden elementene slår ut mot sidene, så det ser relativt nøytralt ut på tross av sorte sider. Men dette vil naturligvis alltid være gjenstand for smak og behag.

Informasjon om bruker

SigbergAudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
9.082
Link til alle artikler
87
SigbergAudio sine annonser
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna snart på lager!

Sigberg Audio Saranna snart på lager!

• 7
Neste uke kommer første batch med Sarannakabinetter på lager! Da har vi alt som trengs for å begynne å produsere forhåndsbestillinger og etterhvert nye bestillinger! Sommerferie er oppskrytt, så...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna - Shady White!

Sigberg Audio Saranna - Shady White!

• 8
Da er endelig produktbildene for Saranna i Shady White tilgjengelig også, dette er en utrolig flott fargekombinasjon 😍 - mistenker at jeg ender med denne i stua selv! 😇 Lakken er en dyp, silkmatt...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna Early bird: Torsdag er siste sjanse!

Sigberg Audio Saranna Early bird: Torsdag er siste sjanse!

• 0
I løpet av kvelden 1.mai avsluttes forhåndssalget på Sigberg Audio Saranna - og de neste dagene er dermed siste sjanse til å kjøpe til introduksjonsprisen på 224995. Deretter vil Saranna være...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna forhåndsbestilling: Kun 10 dager igjen

Sigberg Audio Saranna forhåndsbestilling: Kun 10 dager igjen

• 0
Det er nå kun 10 dager igjen av forhåndsbestillingsperioden for Sigberg Audio Saranna. Ikke gå glipp av muligheten til 10% rabatt! Etter 1.mai vil Saranna ikke være tilgjengelig for bestilling før...
Fortsett
Bransjenyheter
Sigberg Audio Saranna presentasjon og diskusjon på Audioholics (Video)

Sigberg Audio Saranna presentasjon og diskusjon på Audioholics (Video)

• 4
I går kveld var jeg gjest hos Audioholics på deres YouTube livestream, og diskuterte Saranna sammen med Gene og James fra Audioholics! Vi diskuterte en god del detaljer om høyttalerne...
Fortsett
Bransjenyheter
Lydteknikk og Musikkproduksjon på Høyskolen Kristiania velger Sigberg Audio!
Topp Bunn