Sigarettsneiper

Er sigarettsneiper søppel ?

• Ja

Stemmer: 0 0.0%
  • Nei

Stemmer: 0 0.0%

• Totalt antall stemmer
    0
G

Gjestemedlem

Gjest
Tviler på at de har noen stor samlerverdi. Det finnes riktignok midre bemidlede personer som resirkulerer dem til nye rullingser. Kanskje du kan samle dem i en pose og gi til en tigger neste gang. Alternativt kan du bløtlegge dem (ikke tiggerene) og bruke vannet som sprøytemiddel mot utøy på plantene. Hvis du ikke er fult så sparsommelig av deg kan du nok kaste dem i bosset uten å miste nattesøvenen av tapet.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Jeg hiver mine sneiper i søpla. Alt tyder på at det er riktig. Om man røyker rullings kan man vel til og med hive det i matavfallet. :)

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
796
Torget vurderinger
5
Skulle det ikke være søppel?

Hamram

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2006
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
He he, jeg er en kverulant... innimellom jaffal. En kompis av meg har en tendens til å knipse sneipene sine hvor som helst (ute), og jeg har sagt til han flere ganger at jeg misliker at han kaster sneiper på plenen, og der hvor ungene leker. Stort sett til ingen nytte...

Sist jeg var hos han, passet jeg på å ha med noen karameller. Hver enkelt var pakket inn i litt papir. Etter hvert som jeg spiste, rullet jeg papiret sammen til en perfekt liten kule, som jeg så knipset på plenen hans, og et par ned på asfalten foran inngangen.

Hva tror dere han sa? Selvsagt sa han at han mislikte at jeg kastet søppel rundt huset hans. Bra sa jeg, da forstår vi hverandre. Han skjønte straks hva jeg siktet til...;)

PS: Vi er fortsatt meget gode venner. Dette "stuntet" drar man ikke mot hvem som helst.

Topp Bunn