She said yes...

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
She said yes... (Hysteriskt morsomt)

Greit at gutta har sin lille krig gående, men når uskyldige involveres og såres slik som her blir det faktisk mer trist enn morsomt synes jeg.

Prøv et lite øyeblikk å sette deg inn i hvor jævlig dette måtte oppleves av jenta !!

Hadde det vært min lille datter skulle denne tufsen få sett hvor langt hans egen humoristiske sans rakk etter at han hadde tisset på seg !!

Gaahl

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
22.08.2007
Antall liker
0
She said yes... (Hysteriskt morsomt)

Hehe, som jeg sa, det er ondt, men jeg klarte ikke lavære å le fordi om... ???

Soundproof

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.07.2007
Antall liker
0
Vel, hadde Streetbird hatt ekte følelser for jenta så ville han tatt situasjonen på sparket, skjønt hva som skjedde, og gjennomført frieriet. Nå rakk jenta å finne ut at han ikke var interessert, eller?

Og det var utrolig morsomt.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Soundproof skrev:
Vel, hadde Streetbird hatt ekte følelser for jenta så ville han tatt situasjonen på sparket, skjønt hva som skjedde, og gjennomført frieriet. Nå rakk jenta å finne ut at han ikke var interessert, eller?

Og det var utrolig morsomt.
Vanskelig å vite hva han følte eller ikke, det vet bare han selv og ingen andre. Hvis man blir overumplet er det ikke greit å vite hvordan man reagerer, men hvis du vet med sikkerhet at han ikke var interessert er det vel greit for deg!

Morsomt?? Nei jeg har faktisk veldig store problemer med å se det morsomme i å tråkke på andre mennesker. Utspekulert, ja - infamt, ja - teknisk godt gjenomført, utvilsomt - men morsomt NEI !!

Men Ok jeg skal inrømme at jeg også har problemer med deler av Harald Eia og Bård Tufte Johansen sin såkalte humor. Noe av det er morsomt, men de har en stygg tendens til å ha det morsomt på andres bekostning. Det er en stor forskjell på å le MED noen og å le AV noen. Dessverre er det mer og mer av sistnevnte, og det er faktisk ikke annet enn mobbing! "Finn Kalvik nyhetene" i Lillelørdag er et godt eksempel på reinspikka mobbing kamuflert som humor.

Hadde jenta vært involvert i spøken på forhånd kunne det kanske vært artig, men hun var altå ikke en deltaker i "krigen" mellom disse to guttene. De eneste jeg pt. vet om som ikke bryr seg om utenforstående sivile skades er Al Quaida, uten sammenligning forøvrig!

Dette stuntet stiller i samme klasse som de russeguttene som kidnappet en 9 åring og satte henne av noen kilometer utenfor tettstedet hun bodde, - uten sko ! Rasende festlig !!

JEJ

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.09.2006
Antall liker
49
Denne var stygg!! Lo jeg? he..he...he....

S

Slubbert

Gjest
Denne "pranken" har mer sting. Legg merke til fnisingen i bakgrunnen:

Snickers-is

Bransjeaktør
Ble medlem
05.02.2004
Antall liker
18.275
Sted
Østfold
Om et forhold er noe verdt så må det da tåle noe slikt. Selve historien for vår del endte med at hun stakk, men hvem vet hva som skjedde senere?

Ondt, ja litt, morsomt, ja, det også.

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.802
Torget vurderinger
0
Snickers-is skrev:
Om et forhold er noe verdt så må det da tåle noe slikt.
Nåjaaaaa.Vet nå ikke det da.

Snickers-is skrev:
men hvem vet hva som skjedde senere?
Hun tok en grusom hevn og smittet begge guttene med Clamydia, Herpes og Gonorre. Kjæresten så forøvrig ikke humoren i at hun lå med kompisen hans. Humørløs type egentlig.

Snickers-is skrev:
Ondt, ja litt, morsomt, ja, det også.
Jo hadde det vært en film med skuespillere ville det vært festlig, men her var det et menneske som ble såret, og da synes jeg ikke det er noe morsomt.

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Morsomt??

Hva var morsomt her da...? ???

Psykopat av en kompis, makan til motbydelig fyr, mulig han reddet forholdet, men den kompisen håper jeg han klarte å gjøre det slutt med..

Topp Bunn