SF cremona Auditor

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
heisann!

Ser det ligger en annonse ute på avforum og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
Simon Nordeide
 

Vegardaase

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.07.2005
Innlegg
1.963
Antall liker
2
Tja.... Om noen skulle være interesser i en høyttaler må det jo nettopp være for å bruke den som senter. Ikke spesielt lett-selgelig tror jeg.. Tror nok du må gå for gi-bort-pris...
 
O

OldBoy

Gjest
Kinkig sak, synes jeg.

I utgangspunktet kunne jeg tenke meg å ha gitt et fristende bud på to av dem, og dermed overlatt det til selgeren å bli kvitt den tredje høyttaleren, den med skjønnhetsfeilen. Litt over 2/3 av prisforlangende for to, for eksempel?

På den annen siden KAN det være greit å ha en tredje høyttaler i reserve. Hvis du skal gå over til surround en eller annen gang. Eller at én av de to du kjøper, detter i gulvet og blir ødelagt. Men det er jo dyrt og plasskrevende å ha en slik en liggende. Pluss at jeg tror at det er med høyttalere som med hi-fi-utstyr ellers: de har godt av å brukes fremfor å ligge i ubrukt.

Men så kan det jo hende at du har en konkurrent der ute eller annet sted som sikler etter nettopp de tre høyttalerne. Da er du jo litt ille ute hvis du fornærmer selgeren med å by på bare to av dem.
 

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Innlegg
6.388
Antall liker
389
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Det jeg ikke skjønner er hvorfor selger har "lagt" senterht, når den like gjerne kunne stått på høykant der den på bildet er plassert. ???
Mvh.KW
 

wotg

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2005
Innlegg
2.376
Antall liker
4
kan du ikke bare spørre om å få kjøpe parret da?
Så får selger ta problemet med å selge den single høyttaleren.
 

Mindstream

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
31.07.2007
Innlegg
266
Antall liker
1
KW skrev:
Det jeg ikke skjønner er hvorfor selger har "lagt" senterht, når den like gjerne kunne stått på høykant der den på bildet er plassert. ???
Mvh.KW
JA det så litt merkelig ut, ::)
 

Booster

Medlem
Ble medlem
04.07.2007
Innlegg
7
Antall liker
0
norpimp skrev:
heisann!

Ser det ligger en annonse ute på avforum og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
Simon Nordeide
Hej!
Jag är intresserad av den ensamma cremona auditorn om det blir ett bra pris på den.
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
wotg skrev:
kan du ikke bare spørre om å få kjøpe parret da?
Så får selger ta problemet med å selge den single høyttaleren.
han vil ikke bare selge 2 av de...
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
Booster skrev:
norpimp skrev:
heisann!

Ser det ligger en annonse ute på avforum og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
Simon Nordeide
Hej!
Jag är intresserad av den ensamma cremona auditorn om det blir ett bra pris på den.
6000,- med stativ og kabel til? :)
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
KW skrev:
Det jeg ikke skjønner er hvorfor selger har "lagt" senterht, når den like gjerne kunne stått på høykant der den på bildet er plassert. ???
Mvh.KW
Og ikke bare det, hvorfor han ikke har kjøpt en dedikert senter...
 

Booster

Medlem
Ble medlem
04.07.2007
Innlegg
7
Antall liker
0
norpimp skrev:
Booster skrev:
norpimp skrev:
heisann!

Ser det ligger en annonse ute på avforum og her, hvor 3 cremona auditor høyttalere selges. Jeg trenger kun 2 og lurer på hva jeg kan få for den 3. hvis jeg eventuelt skulle kjøpe utstyret. Selger da også 1 par stativer og medfølgende kabel til den.

Håper på raskt svar!

Mvh
Simon Nordeide
Hej!
Jag är intresserad av den ensamma cremona auditorn om det blir ett bra pris på den.
6000,- med stativ og kabel til? :)
Jag behöver inte kabel och stativ, kabel har jag redan och den ska ligga på en bänk :) Så det är bara högtalaren jag är intresserad av i så fall. Stativen kan du sälja till nån annan och gå ner lite på priset för högtalaren :)
 

Nisse

Fersking
Ble medlem
16.08.2007
Innlegg
1
Antall liker
0
norpimp skrev:
KW skrev:
Det jeg ikke skjønner er hvorfor selger har "lagt" senterht, når den like gjerne kunne stått på høykant der den på bildet er plassert. ???
Mvh.KW
Og ikke bare det, hvorfor han ikke har kjøpt en dedikert senter...
En foklaring kan jo være at Cremona senteren koster nærmere 30 000,-
 

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Innlegg
3.451
Antall liker
3
Nisse skrev:
norpimp skrev:
KW skrev:
Det jeg ikke skjønner er hvorfor selger har "lagt" senterht, når den like gjerne kunne stått på høykant der den på bildet er plassert. ???
Mvh.KW
Og ikke bare det, hvorfor han ikke har kjøpt en dedikert senter...
En foklaring kan jo være at Cremona senteren koster nærmere 30 000,-
Godt poeng.

PK
 

norpimp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
06.09.2005
Innlegg
310
Antall liker
4
er mulig å kjøpe disse nye for 25 000,- inkl stativ fra musik-magazinet. er prisen noe spesielt da egentlig?
 
Topp Bunn