Tja…
Hvordan spilte de ?
Ikke min greie, dessverre eller heldigvisHvordan spilte de ?
De er ihvertfall tøffe å se på om ikke annet![]()
Aldri hørt dem selv men kanskje litt i retning typisk Klipsch..Ikke min greie, dessverre eller heldigvis![]()
Takk for det. Usikker på om jeg vil si typisk Klipsch. Kanskje jeg vil heller si at de ikke kom til sin rett der.. Litt døll lydAldri hørt dem selv men kanskje litt i retning typisk Klipsch..
Kos deg på Messe i helgen![]()
Da var det nok kableneTakk for det. Usikker på om jeg vil si typisk Klipsch. Kanskje jeg vil heller si at de ikke kom til sin rett der.. Litt døll lyd
Jeg ble kjempeimponert når jeg hørte dem, men smaken er jo som baken. Døll lyd var det siste jeg tenkte på, men jeg er kanskje litt inhabil..Takk for det. Usikker på om jeg vil si typisk Klipsch. Kanskje jeg vil heller si at de ikke kom til sin rett der.. Litt døll lyd
Når jeg hørte på dem så var de visstnok tilkoblet med kabler til 700K, så hvis de har nedgradert på feks. kablene så kan noe av forklaringen ligge der…Da var det nok kablene![]()
Tipper de hadde smørt deg med en middagspølse, slik at du var medgjørligJeg ble kjempeimponert når jeg hørte dem, men smaken er jo som baken. Døll lyd var det siste jeg tenkte på, men jeg er kanskje litt inhabil..![]()
![]()
![]()
Du vet på bygda så er middagspølse noe annet en det du sikter til. Jeg vet ikke hva Tor egentlig holdt på med der inne mens Tina Turner sang Nutbush City limitsTipper de hadde smørt deg med en middagspølse, slik at du var medgjørlig![]()
Helt ok…Hvordan var YG sammen med Gryphon da?
Noen liker det som ser målemessig nøytralt ut og noen liker det som ser ut som apleneJeg ble kjempeimponert når jeg hørte dem, men smaken er jo som baken. Døll lyd var det siste jeg tenkte på, men jeg er kanskje litt inhabil..![]()
![]()
![]()
Ja jeg er fullstendig klar over det og har ingen problemer med at noen ikke liker hverken Klipsch, Jubilee eller McIntosh, men jeg ble litt overrasket over "døll lyd". Hvis jeg oppfatter det riktig så betyr det "kjedelig/tam lyd" og det var som sagt ikke i mine tanker når jeg hørte på oppsettet. Sevald skal for øvrig selvfølgelig få lov til å mene det han vil uten min innblanding…Noen liker det som ser målemessig nøytralt ut og noen liker det som ser ut som aplene
Jeg skal mene masse om de høyttalerne i morgenJa jeg er fullstendig klar over det og har ingen problemer med at noen ikke liker hverken Klipsch, Jubilee eller McIntosh, men jeg ble litt overrasket over "døll lyd". Hvis jeg oppfatter det riktig så betyr det "kjedelig/tam lyd" og det var som sagt ikke i mine tanker når jeg hørte på oppsettet. Sevald skal for øvrig selvfølgelig få lov til å mene det han vil uten min innblanding…![]()
![]()
Ja det blir moro å høre hva du syns, men jeg blir ikke overrasket om du ikke liker demJeg skal mene masse om de høyttalerne i morgen