Hvis diffusorene ikke blir hentet kan jeg hente deDet er ikke lenge siden jeg fikset bakveggen. Men står ikke stille. Diffusorer er gitt bort(ikke hentet) Hele bakveggen er smør på flesk. Diffusorer utpå tykke bassfeller. Bak bassfellene er egentlig en annen bassfelle. Hele boden bak er en bassfelle da jeg har pepret bakveggen med hull(som de fleste har fått med seg) det er 30cm med isolasjon der og. Jeg tror bassfellen i boden blir mer effektiv med å fjerne alt foran. Det blir vinn vinn, da jeg får kallax til vinylen på hele veggen. Nye LED-lys er bestilt.
Vis vedlegget 1137210
Det skal jeg huske påHvis diffusorene ikke blir hentet kan jeg hente de![]()
Ja, da hadde jeg jo hatt 3 mnd dobbelt opp liksomRåtthadde vært kjipt dersom koden var 3.mnd med Se og Hør
Det var dagens, selv om klokka bare er kvart over ti!Råtthadde vært kjipt dersom koden var 3.mnd med Se og Hør
Ser det fra en annen vinkel! Hun ble syk av tanken på å måtte oppleve denne nepa i levende livet og hadde ikke samvittighet til å ta seg betalt for å utsette andre for samme traume.I går på vei til Bergen stresset jeg med å få tak i Nick Cave billetter. Turen ble tatt litt på sparket. 2 timer før konserten hadde jeg virkelig gitt opp. Det var mange som ønsket å kjøpe billetter på Finn og Facebook og jeg hadde innfunnet med at slaget var tapt.
Jeg hadde sendt flere forespørsler til folk som skulle selge billetter,, men alt var solgt, det var og noen rare Facebook profiler fikk meg til å tro at det var noen var svindel. Også når hun her svarte, som bodde i Oslo. Jeg sa til jentene mine, at her er ei nepa så skal lure meg. Men far lar seg ikke lure. Så kom denne meldingen:
Vis vedlegget 1137961
Tenkte fremdeles at dette var rart, neste spørsmål fra henne var om jeg ville ha to billetter. Klart jeg ville det. Rett i bilen og plukket opp en kompis litt små skeptisk skannet vi kodene og jaggu faen virket de.
Ble bare utrolig glad. Ikke for å ha spart noen kroner, men at det finnes noen fine sjeler der ute. Som takk i dag har jeg sent melding til henne om at jeg ønsker å betale henne![]()
Det kan være så enkelSer det fra en annen vinkel! Hun ble syk av tanken på å måtte oppleve denne nepa i levende livet og hadde ikke samvittighet til å ta seg betalt for å utsette andre for samme traume.
Vanskelig å rive ned en ruin... Du klarer deg!Det kan være så enkelFår se om det dukker opp senskader
![]()
...sa brudgommenNå savner jeg sauebjeller.
TakkDigger den spilleren dinHa en fin kveld i hulen
mvh
Jeg synes det er vanskelig å sammenligne. Ulik riaa osv. Men det må vel være et godt tegn på at jeg spiller mye vinyl og nyter detRegner med du er kjempe fornøyd med bytte men hvilken forskjeller er det kontra den gamle?
men igjen en nydelig spiller
mvh
Har faktisk lurt på å prøve noe sånt jeg også.
Du er nok inne på noe der men det er en fantastisk god arm og vakker er den ogsåHar faktisk lurt på å prøve noe sånt jeg også.Men det man vinner i tracking, kan man miste litt i vta grunnet kort skaft. Bare teoretisk pjatt, seff!
Mulig, men da måtte jeg gått for 2 armer. Er ikke helt klar for det
Hvordan vet du det? Helt ny remix. Godt mulig råmateriale er dårlig, men gøy hvis Steven Wilson har pyntet grisen littDer er det jo utgivelser som låter veldig dårlig
Ja, for Deep Purple suger egentlig....men gøy hvis Steven Wilson har pyntet grisen litt![]()
Nå tenkte jeg på"orginalen" regner med det bare er en variant med wilsonHvordan vet du det? Helt ny remix. Godt mulig råmateriale er dårlig, men gøy hvis Steven Wilson har pyntet grisen litt![]()
På konserten i Bergen, jaaaaJa, for Deep Purple suger egentlig....
Nå er blodsukker litt lavt etter å ha sortert plater hele dagen. Ta en pause nåJa, for Deep Purple suger egentlig....
Det er er jo kjent for å være god lyd på dette albumet. Er ikke mange live album fra tidlig 70 tallet som låter så mye bedre enn dette. Olson er sikkert en frelser for noen, men jeg datt av lasset. Får ikke bedre lyd selv om jeg leser meg opp på fyrenOrginalen er da slett ikke værstDeep Purple – Made In Japan | The Skeptical Audiophile men det var før i gamle tider, kansjke Olson likte den
![]()
Har en Purple! Gjett hvor den står nå.Nå er blodsukker litt lavt etter å ha sortert plater hele dagen. Ta en pause nå![]()