MiniDSP SHD har både analoge og digitale inn- og utganger, men litt begrenset antall.Det er heilt utruleg at td. MiniDSP ikkje kan tilby ei modulær løysing, med innstikkskort for td. analoge og digitale inn- og utgangar.
Eg har forstått det slik at tanken er at MiniDSP skal dela mot basstårn og gjera romkorreksjon, medan Hypex tek seg av delefilter på Arc Deco?

MINIDSP SHD DIRAC LIVE 2CH PREAMP OG STREAMER (ANALOG + DIGITAL)
miniDSP SHD kombinerer Dirac Live romkorreksjon og Volumio nettverksspilling i én high-end stereoprosessor. Innganger for både XLR/RCA og digitale kilder. Kraftig DSP og avansert tilpasning for perfekt lyd i alle rom.
				 www.avshop.no

www.avshop.no

Men det bygges lite, ingen rom eller høyttaler bygg. Knapt bare
 Men det bygges lite, ingen rom eller høyttaler bygg. Knapt bare  Ellers er innlegg hvor en deler musikk og utstyr til inspirasjon, iferd med å tørke ut. Kanskje vi er så opptatt av hva andre ikke må gjøre, at folk blir lei av å dele. Samtidig vokser debatten om magiske steiner og annet svada, og bl a jeg blir deres nyttige idioter som henger meg på. Jeg har mine jeg liker å følge, men merker også de begynner å bli lei. Heldigvis er det bare tirsdag. På fredag er alt glemt. Bilde av vinyl og øl skal deles. Kanskje finne på et par små prosjekter som kan inspirere, men fort kan drukne i fjas
 Ellers er innlegg hvor en deler musikk og utstyr til inspirasjon, iferd med å tørke ut. Kanskje vi er så opptatt av hva andre ikke må gjøre, at folk blir lei av å dele. Samtidig vokser debatten om magiske steiner og annet svada, og bl a jeg blir deres nyttige idioter som henger meg på. Jeg har mine jeg liker å følge, men merker også de begynner å bli lei. Heldigvis er det bare tirsdag. På fredag er alt glemt. Bilde av vinyl og øl skal deles. Kanskje finne på et par små prosjekter som kan inspirere, men fort kan drukne i fjas Planer forandrer seg rimelig kjapt, selv om jeg var svanger
Planer forandrer seg rimelig kjapt, selv om jeg var svanger 

Men jeg tror han har et frekt snekkerbelte i utsøkt leopardskinn
 Men jeg tror han har et frekt snekkerbelte i utsøkt leopardskinn

.
.