Min Benz LP, montert i en Ekos SE på en LP12/Keel, ser ut til å ha en ikke perfekt azimuth. Før jeg begynte å undersøke dette nærmere sendte jeg en email til Peter Swain, Cymbiosis, med bilder tatt av PU'en på et speil. Fortalte jo at det var mange ting her som kunne være synderen; kobling hovedlager til Keel, Keel'en selv, armen eller PU'en. Dette fortalte jeg Peter fredag og mandag sendte han meg en email og fortalte at han hadde bestilt en ny Ekos SE til meg som han kunne sende over som erstatning for min gamle (1,5 år). Jeg fikk stoppet ham og sa jeg fikk undersøke dette nærmere før han sendte avgårde en ny arm til 40 000,-. Etter å ha demontert det hele viser det seg at det er ibenholt-huset til PU'en som er litt skjevt laget, ca. 0.1mm.
Peter sitter nå med en Ekos SE på lager og er like fornøyd. Tror ikke mange andre forhandlere hadde gjort det samme...........
Peter sitter nå med en Ekos SE på lager og er like fornøyd. Tror ikke mange andre forhandlere hadde gjort det samme...........