Service på gitarforsterker

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
570
Antall liker
382
Torget vurderinger
1
Hei,

Jeg har en Mesa Boogie Triple Rectifier topp som jeg egentlig ikke bruker lenger og tenker å selge den for å kjøpe noe nytt.

Men før jeg selger den ønsker jeg at noen tar en service på den og fikser de feila som er på den i dag. Er to ting jeg ønsker å få fikset.

1. Volumkontrollen til den ene kanalen fungerer ikke helt (må holdes ute) så den må byttes.
2. Effektloopen fungerer ikke.

Noen som har noen forslag til bedrifter som fikser på slikt?
Holder til i Kongsberg så om det ikke er lenger unna enn Oslo hadde det vært fint. Gjerne nærmere selvsagt.
 

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.795
Antall liker
11.191
Sted
Ytterst i havgapet...
Enhver seriøs musikkforretning har da enten egen reparatør, eller kontakt med et serviceverksted....?
Jeg kunne gjerne tatt den, men Kongsberg er vel ca 1400km unna....
 

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
570
Antall liker
382
Torget vurderinger
1
Ja, de har kanskje det.

Er ingen musikksjapper igjen i Kongsberg så nærmeste er i Drammen. Spurte der for en tid tilbake, men de svarte de ikke hadde noen da, men kan høre med de igjen. Burde i hvert fall klare å hoste opp et navn :)
 

Vebbis

Overivrig entusiast
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
570
Antall liker
382
Torget vurderinger
1
Da dukker det opp alternativer både her og på PM.

Fikk kontakt med en kar fra Kongsberg som kan fikse og da trenger jeg bare å frakte den like borti nabolaget. Finnes ikke den ting hifisentralen ikke kan gi svar på :)
 

Audiomix

Bransjeaktør
Ble medlem
05.07.2004
Innlegg
13.101
Antall liker
4.944
Sted
Kongsberg
Torget vurderinger
28
Da dukker det opp alternativer både her og på PM.

Fikk kontakt med en kar fra Kongsberg som kan fikse og da trenger jeg bare å frakte den like borti nabolaget. Finnes ikke den ting hifisentralen ikke kan gi svar på :)
Tenkte å ligge litt lavt, men naboer må jo prioriteres :)
 
Topp Bunn