Serveren har i dag vært nede pga. en harddisk-krasj, men disker er fikset, og nå skal alt være oppe og går igjen. Jeg beklager nedetiden, men datatrøbbel vil skje fra tid til annen.
Mvh
Høvdingen
Mvh
Høvdingen
Tilsluttet!Godt jobba av Høvdingen (og potensielt andre) og få forumet opp igjen i 100% restore. Respekt.![]()
Jeg var ute på annen jobb, og jeg visste ikke at serveren var nede før kl. 15.30. Jeg måtte ha en mann ned til serverrommet, og dermed tok det 3 timer fra jeg fikk vite om feilen til vi var oppe igjen, og jeg synes det var nokså kjapt.6 timer på å bytte en disk eller to, nuvel
/jan
Tror nok ikke det var så veldig alvorlig ment. Uansett ubetinget enig: Cred til de som drifter.De som syter: Tjenesten / forumet er gratis - så har man egentlig rett til å klage? Nei. Gi vennlige tips; ja. På den annen side så er det mer til dette enn det å bytte en HDD eller tre. Man sitter vel for svingende ikke vakt 24/7 on site for å intervenere dersom noe galt skjer på en gratistjenste. Jeg ville i alle fall ikke gjort det.
Så, nok en gang: Cred til de som drifter forumet her.
SelvsagtJa, dere gjør en suveren jobb!
Og det var nok ment som skjemt fra fingern og JanR.