Serveren har i dag vært nede pga. en harddisk-krasj, men disker er fikset, og nå skal alt være oppe og går igjen. Jeg beklager nedetiden, men datatrøbbel vil skje fra tid til annen.
Mvh
Høvdingen
Mvh
Høvdingen
|
Tilsluttet!Godt jobba av Høvdingen (og potensielt andre) og få forumet opp igjen i 100% restore. Respekt.![]()
Jeg var ute på annen jobb, og jeg visste ikke at serveren var nede før kl. 15.30. Jeg måtte ha en mann ned til serverrommet, og dermed tok det 3 timer fra jeg fikk vite om feilen til vi var oppe igjen, og jeg synes det var nokså kjapt.6 timer på å bytte en disk eller to, nuvel
/jan
Tror nok ikke det var så veldig alvorlig ment. Uansett ubetinget enig: Cred til de som drifter.De som syter: Tjenesten / forumet er gratis - så har man egentlig rett til å klage? Nei. Gi vennlige tips; ja. På den annen side så er det mer til dette enn det å bytte en HDD eller tre. Man sitter vel for svingende ikke vakt 24/7 on site for å intervenere dersom noe galt skjer på en gratistjenste. Jeg ville i alle fall ikke gjort det.
Så, nok en gang: Cred til de som drifter forumet her.
SelvsagtJa, dere gjør en suveren jobb!
Og det var nok ment som skjemt fra fingern og JanR.