merke /modell ?
Vedlegg
-
222.9 KB Visninger: 124
Da må det være et pengesluk.permorten skrev:du er på HIFI sentralen nå , hint hint :-X
du er på rett spor , nå blir det vanskeligere ;DTTmania skrev:Bakstykke/magnet på et høyttalerelement?
Etter det jeg vet, så brukte de ikke stjerneskruer på 50 tallet. Antar det er noe fra midt 80-tall etter korroderingen å dømme. Men ikke umulig en horndriver som du siersamlanes skrev:Gammel horndiskant frå 50tallet?
Mvh.
Det har du nok rett i,ang skruene,men det ser nesten ut til at dei skruene ikkje er orginale der.TTmania skrev:Etter det jeg vet, så brukte de ikke stjerneskruer på 50 tallet. Antar det er noe fra midt 80-tall etter korroderingen å dømme. Men ikke umulig en horndriver som du siersamlanes skrev:Gammel horndiskant frå 50tallet?
Mvh.
Slettet innlegget ang. sub. Du må være inne på det riktige.Tytte71 skrev:Baksiden av kurven til en JBL bassdriver?
Edit: Nei for pokker, det er fremsiden med demontert membra... ser rett ned i polstykket - tror jeg
Edit 2: Nope bakssiden allikevel. Forvirrende perspektivMen det er kurven hvor magneten, terminalene og membranen er borte vekk - igjen, tror jeg.
DU HAR RETT ! bra ! kurv klar for rekoning, vi ser rett ned i magnetgapet osv.Tytte71 skrev:Baksiden av kurven til en JBL bassdriver?
Edit: Nei for pokker, det er fremsiden med demontert membra... ser rett ned i polstykket - tror jeg
Edit 2: Nope bakssiden allikevel. Forvirrende perspektivMen det er kurven hvor magneten, terminalene og membranen er borte vekk - igjen, tror jeg.