Sennheiser PX100? eller?

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.236
Antall liker
4.861
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
OBS! Jeg kikket såvidt på en PX-100 II i butikken, og såvidt jeg kunne se medfølger ikke den sekkesikre oppbevaringsboksen.
 

extenso

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.01.2007
Innlegg
97
Antall liker
0
coolbiz skrev:
OBS! Jeg kikket såvidt på en PX-100 II i butikken, og såvidt jeg kunne se medfølger ikke den sekkesikre oppbevaringsboksen.
Kjøpte et par på Stereofil i går. Joda, boksen er med. Og selvsagt håpløst mye hardplast som innpakning.
 

coolbiz

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.03.2006
Innlegg
9.236
Antall liker
4.861
Sted
Sydvestlandet
Torget vurderinger
2
En kollega av meg kjøpte en PX-100 II på Resonans for et par dager siden, på min anbefaling. Han var litt skuffet over at ikke boksen fulgte med. Finnes det to varianter av modell II - en med og en uten den sekkesikre boksen?
 

Vidar P

Æresmedlem
Ble medlem
25.12.2003
Innlegg
16.745
Antall liker
272
Sted
Kristiansund
Torget vurderinger
2
Ser at Jays V-Jays (£49) er vinner av årets World Awards for kategorien Accessories. Publisert i januar-nummeret av HFW. Svensk hodetelefontilvirker står det… blablabla.. skryt opp-og-i-mente… og en verdig vinner står det.



Ser at de fås på Dustin for langt lavere pris enn i UK;

http://www.dustinhome.no/pd_5010334606.aspx

Kanskje man skulle kjøpe et sett for moro, mobilt og iPod-bruk..
 

Vedlegg

prnesse

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.10.2005
Innlegg
1.525
Antall liker
321
Sted
Southwest
Torget vurderinger
2
coolbiz skrev:
En kollega av meg kjøpte en PX-100 II på Resonans for et par dager siden, på min anbefaling. Han var litt skuffet over at ikke boksen fulgte med. Finnes det to varianter av modell II - en med og en uten den sekkesikre boksen?
Hvis det er den hardplastboksen som en kan åpne du mener trodde jeg at den følger med all sett. Hodetelefonen ligger jo pakket i den når en åpner emballasjen.
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
OBS! Det finnes fake PX-100.
De kommer med en liten sort pose, i stedet for plastboksen. I tillegg er plasten på bøylen litt annerledes. Lyden er heller ikke sammenlignbar.

Slikt bør selvfølgelig ikke finnes i seriøse butikker.
 

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Innlegg
24.590
Antall liker
15.155
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Rhesus skrev:
OBS! Det finnes fake PX-100.
De kommer med en liten sort pose, i stedet for plastboksen. I tillegg er plasten på bøylen litt annerledes. Lyden er heller ikke sammenlignbar.

Slikt bør selvfølgelig ikke finnes i seriøse butikker.
Da er vel disse kjøpt fra en utenlandsk nettside, tipper jeg. Hvor mye kan det være å spare på å ta en slik sjanse, mon tro?
 

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Innlegg
2.466
Antall liker
11
baluba skrev:
Da er vel disse kjøpt fra en utenlandsk nettside, tipper jeg. Hvor mye kan det være å spare på å ta en slik sjanse, mon tro?
Nå koster jo PX-100 lite penger i utgangspunktet, men jeg mener å ha sett fake til ca $3. Kan jo hende noen lar seg friste til noen kjappe kroner.
 

Micromax

Medlem
Ble medlem
15.01.2009
Innlegg
27
Antall liker
4
Rhesus skrev:
OBS! Det finnes fake PX-100.
De kommer med en liten sort pose, i stedet for plastboksen. I tillegg er plasten på bøylen litt annerledes. Lyden er heller ikke sammenlignbar.

Slikt bør selvfølgelig ikke finnes i seriøse butikker.
Kjøpe PX-100II i julepresang på Elkøp. Det fulgte ikke med boks. Har hørt en del på de, og vil mene at hvis disse er fake må ekte vare låte j..... bra.
 

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Innlegg
20.540
Antall liker
7.230
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
Micromax skrev:
Rhesus skrev:
OBS! Det finnes fake PX-100.
De kommer med en liten sort pose, i stedet for plastboksen. I tillegg er plasten på bøylen litt annerledes. Lyden er heller ikke sammenlignbar.

Slikt bør selvfølgelig ikke finnes i seriøse butikker.
Kjøpe PX-100II i julepresang på Elkøp. Det fulgte ikke med boks. Har hørt en del på de, og vil mene at hvis disse er fake må ekte vare låte j..... bra.
Jeg har hørt fake Sennheiser CX-400 fra en honkong-webshop. Fikk et par fra en bekjent som hadde kjøpt flere varianter derfra for å teste, og de låter faktisk veldig bra. Med tanke på at de koster $12 eller noe, låter de faktisk utrolig bra. Synd de jukser og later som de er noe de ikke er, for solgt under et eget merke, kunne mange av disse greiene stått seg helt fint på egne ben. ...Men de selger vel mer som piratkopier, dessverre.
 

Micromax

Medlem
Ble medlem
15.01.2009
Innlegg
27
Antall liker
4
Micromax skrev:
Rhesus skrev:
OBS! Det finnes fake PX-100.
De kommer med en liten sort pose, i stedet for plastboksen. I tillegg er plasten på bøylen litt annerledes. Lyden er heller ikke sammenlignbar.

Slikt bør selvfølgelig ikke finnes i seriøse butikker.
Kjøpe PX-100II i julepresang på Elkøp. Det fulgte ikke med boks. Har hørt en del på de, og vil mene at hvis disse er fake må ekte vare låte j..... bra.
Ringte Sennheiser i dag for å sjekke dette med boks/pose. De opplyste at PX-100II (ny modell) leveres bare med pose.
 

LMC

Æresmedlem
Ble medlem
03.08.2006
Innlegg
24.956
Antall liker
13.300
Sted
Drøbak
Torget vurderinger
45
begge ungene har px 100 til ipod
synes de låter bra men slipper inn for mye støy
fikk PX 200II av de til jul
de er mere komfortable, med bedre puter,solidere og låter bedre og tom veldig bra
ca 5-600 på nettet
finnes også i III med talk button og mikrofon til Iphone
anbefales
mvh
Leif
 
Topp Bunn