Sendte PM lagres ikke.

Paal_Iksom

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.07.2003
Antall liker
6
Utboksen er og forblir tom.
Noe jeg har oversett? Bruker Firefox.

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Antall liker
12.585
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Det er en avkrysningsboks når du skriver en pm.
"Lagre en kopi i min utboks"

Denne kan du trykke på og meldingen lagres.

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Pluss at det går an å sette "lagre sendte i utboks" på profilen

PK

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det har jeg også gjort. Det virket ikke.
Det skal virke det. Sjekk din utboks og dine sendte pm skal ligge der.

O

OldBoy

Gjest
Jeg sendte to meldinger tidligere i dag. Ingen av dem er lagret i utboksen. Enda jeg har gjort som jeg er blitt anbefalt her: Stilt inn lagring av sendte meldinger som default.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Når du skriver en PM så skal det være en liten hvit boks som er avkrysset nederst til venstre som sier "Lagre en kopi i min utboks".

Står det et kryss i denne hvite boksen, eller er den ikke avkrysset. Hvis den er avkrysset så vil PM'ene dine lagre seg.

SvErD

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.11.2002
Antall liker
9
Sted
Bergen
Om du setter "Lagre...." i profilen virker det om du lager en ny PM, men om du svarer på en PM fra en annen er det ikke avkrysset og meldingen blir heller ikke lagret.

mvh

up

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.02.2002
Antall liker
5
Høvdingen skrev:
Når du skriver en PM så skal det være en liten hvit boks som er avkrysset nederst til venstre som sier "Lagre en kopi i min utboks".

Står det et kryss i denne hvite boksen, eller er den ikke avkrysset. Hvis den er avkrysset så vil PM'ene dine lagre seg.
Hos meg må jeg merke av boksen, i mailen, hver gang jeg vil at mailen skal lagres i utkorga, selv om boksen er avkrysset i profilen, det er vel litt rart ???

Hilsen up

FV

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.07.2010
Antall liker
11
Torget vurderinger
5
Er det noen mulighet å få tak i sendte meldinger som er sendt før denne endringen er gjort? Har et par meldinger jeg sendte for en uke siden som jeg skulle hatt tak i.

Steinar_Lund

Hi-Fi freak
Ble medlem
17.03.2002
Antall liker
2.739
Sted
Hvalstad, Asker
Torget vurderinger
3
Jeg gikk inn på profilen min og krysset av for lagring av utgående PM, og varsling på epost om nye PM. Jeg fikk da opp en lang harang av noe uforståelig, innledet av intet mindre enn "Fatal error". Lover ikke akkurat bra :-\

Topp Bunn