Selgere som ikke svarer

JE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
52
Trodde det var vanlig høflighet og gi et svar tilbake når en får et spørsmål om ting er solgt.Og det blir spurt med navn i underskrift.

Jan Erik

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
Hvor lenge har du ventet på svar?

Leikis Lyd

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.05.2006
Antall liker
2.258
Sted
Kyrksæterøra
Torget vurderinger
12
Selv forventer jeg svar innen et døgn ca, og jeg svarer stort sett innen d selv også.

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Antall liker
12.782
Sted
Hus
Skjedd meg et par ganger oxo, og det er mulig at de har glemt å legge ut at varen er solgt :)

Birdman

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.01.2005
Antall liker
10
JE skrev:
Birdman skrev:
2-3 dager
Jeg mener at selger selvfølgelig skal svare på alle seriøse henvendelser. 2-3 dager er normalt for mye med mindre man f.eks. er bortreist. På den annen side bør man ikke legge ut ting for salg hvis man ikke kan eller akter å følge opp.

JE

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.04.2002
Antall liker
52
Ja, det kunne ihvertfall gis beskjed om den er solgt.Og til Audiomix, vansklig når det ikke er noe nr ;)

vins666

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
05.04.2009
Antall liker
3
Birdman skrev:
JE skrev:
Birdman skrev:
2-3 dager
Jeg mener at selger selvfølgelig skal svare på alle seriøse henvendelser. 2-3 dager er normalt for mye med mindre man f.eks. er bortreist. På den annen side bør man ikke legge ut ting for salg hvis man ikke kan eller akter å følge opp.
Ting kan jo gå galt. Det går jo an å bumpe meldinga. Jeg hadde avtale om salg av en kabel pr. mail. Ved en feiltagelse fikk jeg slettet denne med adresse og tlfnr. Da jeg ikke husket hans id hadde vi(jeg) et problem.
Hørte ikke noe fra han, så jeg solgte den til neste på lista 3 dager etterpå. Sorry hvis du leser dette :'(

Topp Bunn