Seee hva jeg har kjøpt!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • T

    Tittentei

    Gjest
    Gratulerer så mye Titten, de var skikkelig stilig!

    Hva synes du om JBL'ene så langt - evt opp mot annet av utstyr du har hørt før?

    Blir det for mye output, eller føler du at de fungerer bra til formålet/rommet?

    Snopte selv noen Adam Artist 5 og Sub 7 til PC'en, men hadde vært riktig moro å prøve noe ala de JBL'ene!
    Tenkte jeg skulle avvente litt med å svare på dette inntil jeg hadde hatt litt mer tid med dem, men så gikk det i glemmeboken inntil nå. Takk for det :)

    Har hatt litt tid med dem nå og svarte på dette litt i går. Siden CDW er tilbake i forumet, så feirer jeg med en krysspost. ;D

    Ja, det stemmer. Var nysgjerrig på 4312 mkii selv, men de blir for store for kontorpulten, i tillegg ville jeg har valnøtt og blå baffel, mens 4312 var sorte. Vet ikke hvordan de yter mot vintage-monitorene, men har både 4343B og 4430, så jeg finner det vel tidsnok ut. :) Blir spennende dette, terminerer kabler nå.
    Fornøyd?
    Absolutt. Det er JBL! ;D

    Synes lyden i dem minner om vintagemonitorene i miniatyr. Mao, det er ikke det samme trykket som i de lidderlige 2235h-elementene og plasseringen i rommet her gir ikke samme HF-extension fra lytteposisjon som jeg oppnår med 4343B, men de er on par med 4430 som ruller av på 16kHz (men hvor viktig er det at ting skal gå til > 20kHz? Hører man overhodet disse frekvensene?). Stereoperspektivet i sweetspot er veldig bra med 4307, ble mildt sagt overrasket over ytelsen her.

    Om man ruller litt på potet, så oppnås faktisk greit trykk av veslingen på 10". Målte 87dB SPL @ 1m før brystkassetrykket kom på 2,5m avstand. Har noen dødsoner i rommet, der jeg mister veldig mye rundt 200hz i én posisjon, men når jeg posisjonerer htt så 200hz er ok, så mister jeg 90hz, haha. Det er et puslespill. Skal prøve høyttalerne i flere rom, men er svært fornøyd med dem.

    Basselassen ruller av like under 45hz @ 90dB SPL, så en sub i bunnen er ikke å forakte.

    Jazz og Chill jazz høres utrolig bra ut. Koser meg glugg ihjel med Vintage Café platene; den kvinnelige vokalen i flere av de låtene er vanvittig virkelighetsnær og plassert midt mellom htt, så det høres ut som om hun står rett foran lytteposisjon. Har også lyttet en del til DSD, og det høres krystallklart ut, uten å være skrikete. Helt fantastisk.

    JBL! ;D
    Kan legge til at jeg ikke synes det blir for mye output, men har vært nødt til å sette høyttalerne på to lag med sitteunderlag for å unngå at for mye resonnanser fra kabinettet forplanter seg i (det hule) skrivebordet. En annen ting, i alle fall rent psykisk, er hvor smart det er å ha de stående inn på skrivebordet med en del av pulten foran. Ser for meg at lydbølgende – spesielt fra basselementet – treffer pulten og beveger seg derfra og opp i de lydbølgene som kommer fra høyttaleren. Sånt vil jeg regne med kan skape forgreininger, kansellering og et mer diffust lydbilde enn om de ikke sto slik. Kan ikke si jeg hører at det er noe problem, men rent psykisk ønsker jeg å prøve å ha fri luftbane foran høyttaleren. Det er jo en smal sak, har bare ikke giddet å gjøre det enda, haha.

    Det hadde vært festlig med en subwoofer i tillegg, men det blir nok ikke en slik på kontoret med det første, men i hovedanlegget hadde det vært stas å få tak i noe som graver kjellerdypt. Både Ken Kreisel, SVS PB13-Ultra og et par av modellene til Rythmik Audio virker svært lovende iflg. målinger. Har hørt PB13-Ultra, og det er en brutal kraftkar. :)
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Snopte selv noen Adam Artist 5 og Sub 7 til PC'en, men hadde vært riktig moro å prøve noe ala de JBL'ene!
    Flotte høyttalere, gratulerer så mye du også ;) Har egentlig vært på jakt etter noe liknende i lang tid selv. Vurderte for litt over et års tid siden et par Dynaudio BM5A MKII, men så var jeg innom Prolyd og fikk lytte til dem. Vet ikke om det var lytterommet, musikken, plasseringen de gjorde (i hui og hast) eller hva det var, men det ble en kort seanse, for det falt ikke i smak. De har jo fått veldig gode kritikker, så at de hørtes så tynne og skarpe ut var merkelig. Gikk i alle fall slukøret hjem til alle hodetelefonene mine igjen. :'(

    dynaudio-professional-bm5a-mkii-151030.jpg

    Random bilde fra nettet

    Har du noe underlag el.l. under Adamene?

    Misunner deg V800 altså. Blir det mørk, klar og deilig lyd slik som med V200 når du benytter den som preamp for htt? ;D Ikke at det er lyst med JBL'ene, men den digge klangen i V200 skulle jeg gjerne hørt i høyttalere også. :)

    V200 har mulighet for å sette RCA inngangene på baksiden til outputs (ved å skifte om på en intern jumper), men jeg tror det er konstant gain på utgangen, mao at man ikke kan bruke potet for å sette volum. Vet du om dette stemmer? Hvis man kan stille volumet med den, så hadde det vært veldig interessant å prøve.

    Kan jo koble DAC i V200 og så kjøre ut fra V200 igjen, men stille volum på DAC også, kanskje V200 legger sin mørke og deilige klang på lyden da(?), hmmm...
     

    KML

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.10.2005
    Innlegg
    555
    Antall liker
    83
    Sted
    Fana i Bergen
    Torget vurderinger
    1
    Takk Titten, både for gratulasjon og svar på spørsmål. Virker veldig spennende de monitorene du har kjøpt. :)

    Har veldig lyst å ta en lytt til Dynaudio sine monitorer også. Mistenker at du kan ha vært uheldig med rom og plassering under demo av BM5A MK2. De skal (visstnok) ha en analytisk signatur, men så gale kan det da ikke være?
    Når det er sagt var dette (ryktet) noe av grunnen til at jeg gikk for Adam'ene da de var kjent for å ha en langt mer engasjerende signatur sammenliknet med Dynaudio - det og den herlige oppløsningen og størrelsen på lydbildet man får med bånddiskanten. Per nå brukes dempeføtter under Adam'ene for å dempe resonanser. To oppå hverandre under front og en under bakdel - slik at de blir tiltet akkurat passe oppover.

    V800'en er kjempedeilig. Hadde Hegel HD11 tidligere, men merket at V800 hørtes/føltes mer komplett med en gang jeg byttet til den. Kort fortalt oppfattes den som meget homogen, balansert og oppløst i lydgjengivelsen - uten at det på noen måte blir hardt eller slitsomt. Den fungerer også kanonbra som preamp. Har ikke vurdert å benytte V200 istedet sådan, men ja, man kan bruke volumkontrollen til å justere styrken på linjesignalet ut om man velger å benytte seg av preamp-funksjonen. En venn av meg gjør allerede det med sin V100. Det funker som snus! Bare å kjøre på og prøve. =)

    Edit: Syntes også disse virket som et veldig interessant produkt, spesielt til bruk ved PC; Dynaudio Professional DBM50 50w+50w, 46 Hz - 21kHz 117dB peak - Prolyd
     

    Kenol

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Innlegg
    528
    Antall liker
    173
    Torget vurderinger
    12
    Fra Acoustic Tuning? Grattis.
     

    DoB

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.03.2009
    Innlegg
    172
    Antall liker
    339
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    12
    Takk:)
    Stemmer det. Første gang jeg har handlet der og det var en veldig hyggelig erfaring. Hyggelige folk og god service!
     

    xqo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.05.2013
    Innlegg
    71
    Antall liker
    19
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    1cdBIBM.jpg


    Auralic Taurus!! Fikk nettopp!!
    Den andre boksen på bildet er Schiit Gungnir.

    Herreguuuuuuuud (。♥♥。)

    Edit: Jeg vil si noe mer, men jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. This is glorious!!
    [STAMP OF APPROVAL]
    BUY ONE!


    Edit 2: nåhåhåhåhååhåhåhåhåhå!
     
    Sist redigert:

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.363
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    ENDELIG!!! PC'en er helt 100% lydløs! Vifteløs strømforsyning, vifteløst skjermkort, ingen vifter som trenger å gå i kabinettet, bare SSD disker, og fikk vifteløs cpu-kjøler i dag:

    nofan.jpg
    NOFAN-CR-95C.jpg


    Nofan cr-95c. DIGG! *NULL* lyd fra pc'n. NADA. NIX.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Vis vedlegget 240438

    Auralic Taurus!! Fikk nettopp!!
    Den andre boksen på bildet er Schiit Gungnir.

    Herreguuuuuuuud (。♥♥。)

    Edit: Jeg vil si noe mer, men jeg vet ikke hva jeg skal si jeg. This is glorious!!
    [STAMP OF APPROVAL]
    BUY ONE!


    Edit 2: nåhåhåhåhååhåhåhåhåhå!
    Gratulerer, gratulerer! (。♥♥。)(。♥♥。)(。♥♥。)(。♥♥。) <<--- Lolz! ;D

    Auralic er nydelige saker!!! ;D Og den står til forventningene, eller? :]

    Ser du har en Samsung 226BW der også. ;D De varer og varer de skjermene der. :) Hvis du vil ha en til for å få symmetri på pulten, så har jeg en du kan få rimelig. Har 3 stk som står til lagring nå, etter at jeg oppgraderte skjermene her. Aner ikke hva en slik kan være verdt. 300-400 kroner en plass, kanskje.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    ENDELIG!!! PC'en er helt 100% lydløs! Vifteløs strømforsyning, vifteløst skjermkort, ingen vifter som trenger å gå i kabinettet, bare SSD disker, og fikk vifteløs cpu-kjøler i dag:

    Vis vedlegget 241389 Vis vedlegget 241391

    Nofan cr-95c. DIGG! *NULL* lyd fra pc'n. NADA. NIX.
    Å fy faen, den var stor!! Nå skjønte jeg plutselig hvorfor den kostet nærmere tusingen. Hva slags CPU bruker du, og gidder du å laste ned Speedfan elns, for å se idle og arbeidstemp? Fulgte det med braketter til forskjellige sockets?
     

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.363
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    I følge NoFan CR-95C Copper Fanless CPU Cooler | silentpcreview.com så passer den "all modern AMD sockets and smaller Intel sockets (LGA775/1155/1156) and supports chips up to 95W" Jeg bruker den på en intel 1155 socket i5 (3,4ghz 3570), og i ett fractal design define mini m-atx kabinett uten vifter med geforce gt610 skjermkort (uten vifte) så var cpu temperaturen rundt 40 grader ved "vanlig" pc bruk (youtube, surfing osv) og skjermkortet lå på rundt 65 grader.

    Med vifter på i kabinettet + gamle noctua kjøleren så var temperaturen på cpu og skjermkort rundt 10 grader lavere. Litt av grunnen til høy skjermkort temp er at i m-atx kabinettet så henger kjøleribbene til skjermkortet nesten ned på strømforsyninga (som også er vifteløs) så den får varme der i fra. Vurderer å gå over til ett vanlig ATX kabinett bare for å få litt mer klaring der.

    Angående temperatur "under load" så se: NoFan CR-95C Copper Fanless CPU Cooler | silentpcreview.com

    Pga størrelsen på kjøleren så kan du glemme å bruke øverste expansion slot'en på m-atx kort :) Og skulle du finne på å kjøpe maken, bestill noe thermal paste også. Det som fulgte med var dårlige saker.

    *edit* så kan du ikke ha rambrikker med kjøler på toppen. Standard greier som dette er ok:
    http://www.komplett.no/kingston-ddr3-hyperx-blu-1600mhz-16gb/751787

    Greier som dette er IKKE ok:
    http://www.komplett.no/corsair-vengeance-pro-ddr3-1600mhz-8gb/782917
     
    Sist redigert:

    xqo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.05.2013
    Innlegg
    71
    Antall liker
    19
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer, gratulerer! (。♥♥。)(。♥♥。)(。♥♥。)(。♥♥。) <<--- Lolz! ;D

    Auralic er nydelige saker!!! ;D Og den står til forventningene, eller? :]

    Ser du har en Samsung 226BW der også. ;D De varer og varer de skjermene der. :) Hvis du vil ha en til for å få symmetri på pulten, så har jeg en du kan få rimelig. Har 3 stk som står til lagring nå, etter at jeg oppgraderte skjermene her. Aner ikke hva en slik kan være verdt. 300-400 kroner en plass, kanskje.
    Ja, 226BW har fungert knirkefritt siden 2007 eller noe. Ingen døde piksler eller noen problemer i det hele tatt. Godt kjøp!
    Tror jeg må si ellers takk til flere dog; jeg sparer til Fostex TH-900 akkurat nå :-D
     
    N

    Nyttbrukernavn555

    Gjest
    Likebeint trekant, ja; har satt det opp slik med 4343B, og det har alt å si for stereoperspektivet. Det er derfor tanken om dypere skrivebord og bytte plassering mellom htt og portraitskjermer er interessant også. Det gir mindre avstand mellom høyttalerne, samtidig som det gir mulighet for å flytte alt bakover slik at sitteplassen får lengre avstand til begge.

    Tror du har fått til noe veldig bra med LSR305 og L8400P. Hadde egentlig tenkt til å vente å se hva du fikk til med det oppsettet før jeg skulle gjøre noe, men så dukket disse opp og fristelsen ble for stor. Disse ruller av fra 45Hz (har målt og verifisert spec @ 1m), så en grei sub er også planen.

    Rotet du fælt med plassering av L8400P? Hva er maks SPL ved 22hz? Jo høyere SPL jo tidligere ruller det jo av, virker det som om på alt jeg har sett av målinger.
    Det blir en stor ansamling bass i alle rommets hjørner uavhengig av plassering, slik at det rister fælt hvis SPL skal opp på det nivået jeg ønsker i dagens lytteposisjon. Det negative er at L8400P ikke kan spille så høyt jeg ønsker slik at lydbildet får den balansen jeg ønsker. Det positive er at det er bedre med lavt SPL av 22-60hz hvis alternativet er å ikke ha disse frekvensene tilstede. Man merker med en gang at mye av fylden i lyden forsvinner i det subben skrus av og det er i alle tilfeller å foretrekke at den er på, til tross at den ikke kan skrus så høyt jeg optimalt skulle ønske uten å riste rommet i filler.

    Denne typen trekant bass-traps i tak frister veldig. Kanskje det kan bidra til å dempe noe av ansamlingen av bass i rommets fire hjørner, slik at effekten på subben kan skrus enda litt høyere, slik at den kommer enda nærmere ønskelig nivå.
    Det skrangling som er det som er aberet med bass, ja. Fikk ikke med meg hva slags gulv du har, men hvis du har tregulv, så kan du i alle fall motvirke noe av vibrasjonsutviklingen ved å gjøre noen dempingstiltak. De sier vel spikes mot betong for å koble subben til betonggulvet og gummi på treverk og flytende gulv. Men skal ikke mase mer om det nå ;D Hvis det durer i dørklinker, så kan det være lurt å ta ut staget som går gjennom låsen og legge noe el-tape rundt det for å fjerne pasningen. Da slutter de å skrangle så ¤#%".

    Den fylden kjenner jeg godt til, ja. Det er som natt og dag med og uten, så det er som du sier kjedelig at det er vanskelig (og dyrt) å få til lave cleane frekvenser ved høyt SPL uten risting.

    Det finnes også noen elektroniske dempere som spiller i motfase. De ser ut som subwoofere og koster manga pengar. Har sett noen målinger og det ser lovende ut, men god bass fordrer nesten at man starter på scratch med riktige romdimensjoner osv. Blir fort heftig dyrt, dessverre :(
    Bassen er definitivt problemet. Ikke å få den i mengde, det er bare å sette "trekanten" midt inni et område hvor det ressonerer no helt jævlig i de laveste subbass tonene så får man mer bass i mengde enn man kan ønske, men det er ikke en type bassrespons jeg har særlig sansen for. Kall meg bortskjemt ettersom jeg har "vokst opp" på orthodynamiske hodetelefoner, men jeg ønsker at bassen skal være definert og under kontroll.

    Nevrotikeren som jeg er kunne jeg ikke la dagen gå uten å forsøke å dempe disse pokkers ressonansene i hjørnene, og måtte enda en tur opp på loftet på jakt etter enda noen sofaputer. Slengte et par oppå en annen på gulvet på de mest utsatte plassene og volumet på subben kunne skrus opp noen dB SPL ekstra uten bassen rister rommet i fillebiter. Rattlelyder som tidligere hørtes fra ting i rommet er nå borte, og lyden er atskillig mørkere (se høyere db SPL i lytteposisjon) enn før sofaputene ble lagt på gulvet i hjørnene. Det er ikke veldig praktisk, ei heller pent. Men det var en rask måte å teste ut teorien om basstraps i hjørnene på rommet kan være et tiltak vedt å investere noen kroner på. :cool:

    En ting som overrasker meg er hvor lik rommet og høyttalerene begynner å låte Aiwaene.
    I helgen som gikk snekret jeg sammen et par absorberingsplater på 60x120cm som er plassert opp under taket for å erstatte sofaputene som ligger upraktisk plassert i hjørnene på gulvet. Forsøkte kjøre noen 20-200hz frequency-sweeps med og uten sofaputene tilstede og det er liten tvil om at lyden er langt mer stabil med både absorberingsplatene og sofaputene, men musikalsk foretrekker jeg den litt mer ustabile sweepen med enten bare sofaputene eller bare absorberingsplatene tilstede, bare ikke begge deler på en gang.

    Med alt absorberingsmateriale tilstede er lyden veldig kontrollert og stabil fra 70hz og oppover, men uansett hva jeg gjør er lyden veldig ugjevnt fordelt og ukontrollert i rommet fra ca. 70-80hz og nedover. Ikke en gang absorberingsmateriale på femten-tyve centimenter påvirker dette frekvensområde nevneverdig og mistenker EQ er eneste løsning for en mer kontrollert dypbass. Har gått i innkjøp av to aktive 12" subber som skal plasseres rundt i rommet for å fordele bass-energien bedre ut i rommet. Som forklart i "multiple subwoofer approach" av Earl Geddes.
     
    Sist redigert:

    xqo

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    23.05.2013
    Innlegg
    71
    Antall liker
    19
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Fostex TH-900 er her!!!


    k6mHsOd.jpg


    Initial reactions:

    • Soundstage: Mer åpne enn LCD-2!
    • Bass: En del mer, men ikke veldig veldig mye mer punch enn LCD-2; bassen er litt for dominerende på noen tracks, men mye elektronisk blir veldig morsomt. Jeg tror at på de fleste låter har LCD-2 allikevel overlegen bass. LCD-2 bass er varmere og mykere, og menger seg bedre med mids enn TH-900 gjør.
    • Diskant: Herregud så lyse de er (#_# ; ) Det hender det føles som om jeg burde skru ned lyden fordi det blir for kvasst. Dog tror jeg kanskje dette gjør dem til et bra par å ha sammen med LCD-2. Et fenomen jeg har opplevd er at å spille sanger som forlanger herlig gnistrende diskant høres bedre ut fra høyttalerne på mobilen min enn de gjør på LCD-2, fordi LCD-2 diskant er så innmari gørr. Men disse sangene er fantastiske på TH-900!!

    Jeg liker også veldig godt at de er lukkede, og at de er veeeeeeeldig komfortable (spesielt sammenlignet med LCD-2, som er umulig å glemme med en gang man begynner å tenke "faen så tunge de er da..")

    Men jeg vet ikke helt enda!
    Bortsett fra diskanten så er de overraskende like LCD-2 egentlig. Jeg skal bruke tid på å finne ut om det er verdt alle pengene å ha begge to, for de er jo veldig dyre...
     
    Sist redigert:

    Xtri

    Medlem
    Ble medlem
    18.09.2010
    Innlegg
    33
    Antall liker
    5
    Torget vurderinger
    4
    Synes selv Fostex TH-600 var jevla skarpe, endte med at jeg returnerte de. Neste blir vel å prøve og finne D7000 brukt, har veldig lyst og se hvordan de er i forhold.
     

    mariusaa

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.01.2012
    Innlegg
    1.363
    Antall liker
    509
    Torget vurderinger
    9
    2 fluer i en smekk: kjøpt failbox one, og tilpasser den med litt hvit folie for å stå sammen med heed komponentene.. Mangler bare en liten hvit stripe til nederst så blir det bra.

    failbox.jpg
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Blir spennende å høre denne nå!! ;D

    Har faktisk gledet meg til å høre den, bare fordi den har vært så mye omtalt som "all you ever need".

    vfKSg7d.jpg


    Dette er Objective 2 fra Mayflower Electronics. De har mange builds, som min, der man har rear mounted power og integrert USB-dac.

    Man får den også med 6.35mm TRS Jack, men jeg ville ha liten og velger heller å benytte overgang. Kommer også med RCA-terminaler på baksiden. Hvis det er plass, så setter jeg inn et par selv.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Bruker den integrerte USB-DAC'en i den nå, og er faktisk sabla imponert over den basert på veldig preliminære førsteinntrykk med Sennheiser HD 600. Vanvittig imponert, faktisk.

    Det første jeg tenkte, da jeg hørte den var "WTF, luftig, stor lyd!!??", hadde overhodet ikke forventet det, forventet veldig frempå og smal lyd. Den er presis, men det er luftig og det er stort med bra grep. Er nesten som å bruke crossfeed, bare at lyden blir bredere og mer romslig. Sprøtt. Denne blir definitivt værende på permanent basis hvis førsteinntrykket holder seg når jeg har fått lyttet til flere genre.

    Det kan virke som om man vil tweake ned diskanten på lyse låter, for den er ikke mørktlåtende. Den er vel etter alle målingene å dømme nøytral, så da er det ikke ampen som er lys, men kildematerialet. Mao, ingenting som ikke kan fikses med equalizer.

    Inntrykkene er basert på at jeg gikk fra Violectric HPA V200 med internt coaxialt DAC-kort over til O2 med integrert USB-DAC.
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Ble trøstepremie på meg, siden jeg ikke slo til på Momentum II.

    fidelio-x2-256x300.png


    Tror ikke dette blir så aller verst, og så i SVART DA!!! Looking gooooot!!! ;D
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Fidelioen er fin. Jeg gidder ikke google, men er den kablet eller trådløs. Støykansellering?
     
    T

    Tittentei

    Gjest
    Kablet, åpen - så og si 0 motstand mot støy, så folk rundt får holde kjeft! ;D

    Lukket og ganske god på støy er både Beyer DT770 og Audio-Technica ATH-M50x, så de to får holde for nå, siden disse X2'ene er sikleobjekter på høyt nivau. :)
     

    pak.k

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    04.12.2009
    Innlegg
    489
    Antall liker
    157
    Sted
    Charlottenberg
    Torget vurderinger
    1
    Ååå,fidelio är faktiskt de enda jag lyssnat på som jag verkligen gillade starkt :)
    Har lyssnat på en del i det sista och de där satte spår!
     

    Trondmeg

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.12.2003
    Innlegg
    13.063
    Antall liker
    7.917
    Torget vurderinger
    12
    Jeg tror noen samler på hodetelefoner :) . Når jeg tenker etter har jeg Denon AHD5000, Sennheiser HD650, HD50 og Momentum wireless samt Ultimate Ears (låter bedre enn Logitech) UE-900 selv. Sistnevnte har jeg inntil videre surret bort..... håper det ikke var på toget..... men det er stor fare for det. Og 2 sett AKG også når jeg tenker meg om, ett trådløst og et on-ear bærbart (husker ikke typen) samt Philips Fidelio øreplugger. Og ER4P som ikke virker på en kanal. Det blir faktisk 9 sett det. Og da regner jeg ikke med alle medfølgere til iPhone og gamle Sony fra walkman etc.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn