SEAS 70 år, Jubileumsbok!

Flott innbundet bok på 75 sider med Norsk hi-fi historie. Som Mossing har en opplevd utflytting og nedleggelse av industri. Helly Hansen, Trio ving, Petterson, Moss Glassverk m.fl.
Men SEAS driver i beste velgående! Du som leser dette kan ikke ha unngått å ha hatt en høyttaler med SEAS element, og/eller hørt i andre høyttalere! SEAS leverer til mange High End produsenter fordi kvaliteten er topp. Og de kan få spesial lagde versjoner, som passer perfekt inn i høyttaler konstruksjonen til merket! Boken koster 185,- og kan hentes hos DACAPOHIFI Moss. Eller få tilsendt til postkassa for 88,- i tillegg. VIPS 273,- til 90986681 med adresse og navn. Eller email til dacapohifi@gmail.com. Begrenset opplag.

Vedlegg

Sist redigert:

Kommentarer

Singh

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.08.2006
Antall liker
552
Torget vurderinger
1
Kr 88,- i forsendelse! Blir den sendt rekommandert?
Antall Forfatter Tittel Pris
1 Claus Futtrup SEAS Fabrikkers historie: The Art of Sound Perfection 150
Frakt 19.00
Totalbeløp: 169.00 Jeg kjøpte rett fra forlaget for litt under 2 uker siden.

daCapohifi

Bransjeaktør
Ble medlem
06.03.2015
Antall liker
41
Torget vurderinger
1
Kr 88,- i forsendelse! Blir den sendt rekommandert?
Hei pakken veier over 350 gram og ved nitidig pakking så den kommer hel frem greier jeg akkurat å få den under 2 cm. Det koster da 88,- med posten, til postkasse. Med Norgens pakke og sporing koster det langt mer! vh Jørgen

daCapohifi

Bransjeaktør
Ble medlem
06.03.2015
Antall liker
41
Torget vurderinger
1
Antall Forfatter Tittel Pris
1 Claus Futtrup SEAS Fabrikkers historie: The Art of Sound Perfection 150
Frakt 19.00
Totalbeløp: 169.00 Jeg kjøpte rett fra forlaget for litt under 2 uker siden.
Hei da var du heldig for de beregnet feil porto. De har derfor satt opp prisen til 199,- + 19,- porto. Hvordan man får sendt den for 68,- kroner skulle jeg gjerne vist, se annet svar her. vh Jørgen

Sist redigert:

MusicBear

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.01.2013
Antall liker
2.315
Torget vurderinger
0
Hei da var du heldig for de beregnet feil porto. De har derfor satt opp prisen til 199,- + 19,- porto. Hvordan man får sendt den for 68,- kroner skulle jeg gjerne vist, se annet svar her. vh Jørgen
Da jeg bestilte kunne man velge mellom bok- og pocket utgave, selvfølgelig men forskjell i pris.

TomVen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2008
Antall liker
230
Sted
Jar
Da har jeg lest boka. Velskrevet, informativt, interessant og underholdende om en viktig del av norsk hifi-historie. Anbefales sterkt!

Informasjon om bruker

daCapohifi
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
41
Link til alle artikler
23
daCapohifi sine annonser
Bransjenyheter
USHER SD 500DMD

USHER SD 500DMD

• 8
Prisen er nesten bare for DMD diskantene alene. Dette er høyttaleren for den seriøse lytter som ønsker nøytralitet, mengder med informasjon og stort perspektiv! Spiller fra 45-40Khz innenfor...
Fortsett
Bransjenyheter
DACAPO HIFI RSD LØR 29. August

DACAPO HIFI RSD LØR 29. August

• 4
Åpent fra 1100 til 1500, mange gode tilbud, velkommen!
Fortsett
Bransjenyheter
LIVING VOICE R3 I DEMO!

LIVING VOICE R3 I DEMO!

• 4
Fra Auditorium serien har vi satt opp modellen AVATAR R3 til 74000,- pr. par i Santos Rosewood finish. Vi spiller med EAR 912 pre og 509 mono slutt trinn. Foretrekker platespiller med en eminent...
Fortsett
Bransjenyheter
daCapo HiFi - high end avtale Yamaha. Handle før prisoppgang!

daCapo HiFi - high end avtale Yamaha. Handle før prisoppgang!

• 6
Svak norsk kronekurs og coronavirus gir dessverre økte priser på det aller meste som kommer fra det store utlandet. Fra 19. mai 2020 øker Yamaha prisene med 10 % på alle hi-fi komponentene deres...
Fortsett
Bransjenyheter
Demodager hos daCapo HiFi!

Demodager hos daCapo HiFi!

• 1
Vi har fått inn nye høytallere fra Usher! I den forbindelsen ønsker vi dere velkommen til demo på fredag 14. og lørdag 15. februar. Butikken holdes åpent til kl 22:00 på fredag og til kl 16:00...
Fortsett
Bransjenyheter
Godt Nytt Hi-Fi År!
Topp Bunn