SD kort

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Finnes det noen tester av slike? Tenker da på levetid og feil.

De heter vel egentlig secure digital. Og jeg skal lagre musikk på de om det har noen betydning.

O

Oblivion

Gjest
el_mariachi skrev:
Finnes det noen tester av slike? Tenker da på levetid og feil.

De heter vel egentlig secure digital. Og jeg skal lagre musikk på de om det har noen betydning.
Har kjøpt mange SD kort hos Komplett av forskjellige brand...
De siste har vært problemfrie, men i en periode feilet alle 16GB kortene og måtte byttes.
De som feilet var vel Trancend...

Til lyd bør det være hastighet 6.

Bruker du Mac så får du med alle de skjulte filene som noen avspillere ikke liker..

Just4Fun

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.11.2005
Antall liker
29
Sted
Sauda
Torget vurderinger
1
De fleste SD kort skal klare 100 000 X skrive sykluser. Du får vel det du betaler for her som ellers. Gå for kjente merker som Lexar,Sandisk o.l Nå er kortene kommet opp i 128 GB så du skulle jo få noen album innpå der uten behov for å skrive over for å legge innpå ny musikk.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
Bestillte meg et par Sandisk SDHC 8GB så får vi se. Grunnen til at jeg ikke kjøpte med mer kapasitet er at bilstereoen støtter kun fire nivåer i mappestrukturen på kortet.

Hyggelig pris da, NOK.80 pr stk inklusive frakt.

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.315
Torget vurderinger
1
el_mariachi skrev:
Bestillte meg et par Sandisk SDHC 8GB så får vi se. Grunnen til at jeg ikke kjøpte med mer kapasitet er at bilstereoen støtter kun fire nivåer i mappestrukturen på kortet.

Hvorfra du bestille?

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
397
bjornh skrev:
el_mariachi skrev:

Hvorfra du bestille?
Fleabay

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Jeg kjøper bare Sandisk og Lexar. Årsaken er at prisene er så like nå, og de to merkene ligger skyhøyt over de andre i pålitelighet.

Topp Bunn