Sandnes og Jæren MC forrening.

J.Rasmussen

Overivrig entusiast
Ble medlem
14.01.2007
Innlegg
557
Antall liker
182
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
10
Sandnes og Jæren MC forening.

Oppretter herved en egen tråd for medlemmer fra Sandnes og Jæren som innehar div Mcintosh produkter.
Her kan vi dele erfaringer omkring vårt stolte merke og innvitere til lyttekvelder osv.
Takk til Lealaus for godt forslag til å dra igang klubben!;D
 
Sist redigert:

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.608
Antall liker
3.202
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Jeg er klar! Selv om man normalt ville sagt forening med en r....
 
Sist redigert:

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Jeg er med. Flott tiltak å samle McIntosh eiere og brukere.
Foruten å utveksle erfaringer kan vi gjerne samles iblandt for å høre på hverandres oppsettt.
Selv om vi alle har et eller flere McIntosh produkter vil det vil det være store variasjoner med hensyn til annet utstyr som høyttalere, digitale og analoge kilder, kabler etc.
Jeg ser for meg at det kan være nyttig og lærerikt å høre hvordan forskjellige kombinasjoner høres ut blandt medlemmer i Sandnes og Jæren MC Forening.
 

Lealaus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.02.2013
Innlegg
126
Antall liker
63
Sted
Kleppe
Torget vurderinger
9
Flott, jeg er også med. Høres veldig kjekt ut. Vi får prøve å dra i gang noen lytte kvelder utover mørketiden vi er inne i... Fint når alle også er lokale så er det bare å sette seg i taxi`en og ta med noen små brune så blir jo alt bra:rolleyes:
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Jeg har invitert til et førjulstreff hos meg fredag den 29.11 i tråden Jæren og Omegn Lydlaug.
Det vil si at alle i lauget har mulighet til å melde interesse men medlemmer i Sandnes og Jæren MC-Forening er selvsagt spesielt velkommen.

mvh
Knut
 

Dan Dare

Overivrig entusiast
Ble medlem
19.11.2005
Innlegg
1.010
Antall liker
390
Sted
Egersund
Torget vurderinger
4
Dør Sandnes og Jæren MC Forening ut før den er kommet i gang??
Jeg har invitert til treff førstkommende fredag, kun Rasmussen har meldt sin ankomst:confused:

Sjerp dere medlemmer og still opp på treff;);)
 

McDuck

Medlem
Ble medlem
11.02.2013
Innlegg
27
Antall liker
27
Sted
Stavanger
Nei nei ;) jeg er klar.. Tråden har godt litt i glemmeboken.. ;/ men jeg er kjempe klar for neste runde ;) skal skjerpe meg å begynne og følge med!!!
 

Kalle Klovn

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.09.2009
Innlegg
3.608
Antall liker
3.202
Sted
Sandnes
Torget vurderinger
7
Treff er alltid gøy. Dandare er jo flink og ivrig her. Det var bare det med å finne tid da - med jobb, kone og 4 barn så blir det mest musikk etter 10 om kvelden - litt i seineste laget for et treff... Bare vent, om 25 år når ungene flytter ut, da skal det bli sving på sakene!
 

McDuck

Medlem
Ble medlem
11.02.2013
Innlegg
27
Antall liker
27
Sted
Stavanger
Det kan jeg tenke mg.. Har enda ikke fått gleden av noe treff med andre entusiaster som brenner for HIHI. Det blir med kompiser, men det er ikke det samme. Hver gang blir det spørsmål om: hva skal du med den boksen, og hva er den til osv ;) hehe

Ser problemstillingen din med 4 unger ;) jeg har bare 1 så langt, så slipper litt lettere unna ;) men det er viktig med litt god pappa tid også før kl. 10.00 og av og til. ;) bare legge inn søknad god tid i forveien ;)
 
Topp Bunn