Hardwire kan jeg lett gjøre.Vet ikke om noe shunt i den høye spenning ,finnes sikkert i rør verden " som kunne brukes , ellers har syslet litt selv om å sjekke /eller prøve å bygge noen til mine egne . Borbely servo 50 tror jeg kunnne takle ca 73 v inn : Om du fikk diagram ville du kunne hard wire selv ?på universal print ?eller kjenner du noen som kan lage print ? Det er sikkert ,,,det er som dag og natt med regulering av ps til driver printetFindes der andre regulatorer på markedet til de høje spændinger? Altså <= 70 v.
Ps det er en serie reg , men den overgår flere andre jeg har prøvet med hensyn til støy og kvalitet , Pga at den bruker bipolare trans så tåler den høyere spenning enn fets utgaven, sjønt utgangen er mosfet som gjør den ganske robust , slik er den utHardwire kan jeg lett gjøre.Vet ikke om noe shunt i den høye spenning ,finnes sikkert i rør verden " som kunne brukes , ellers har syslet litt selv om å sjekke /eller prøve å bygge noen til mine egne . Borbely servo 50 tror jeg kunnne takle ca 73 v inn : Om du fikk diagram ville du kunne hard wire selv ?på universal print ?eller kjenner du noen som kan lage print ? Det er sikkert ,,,det er som dag og natt med regulering av ps til driver printetFindes der andre regulatorer på markedet til de høje spændinger? Altså <= 70 v.
Det er en Mosfet på diagrammet og det er Mosfets som plejer å tåle højest spænding. Jeg siger tusind tak på forhånd.������ Men UPS jeg kan max give den 70 VDC fra trafo. Men jeg kender ikke drop out på den der.Ps det er en serie reg , men den overgår flere andre jeg har prøvet med hensyn til støy og kvalitet , Pga at den bruker bipolare trans så tåler den høyere spenning enn fets utgaven, sjønt utgangen er mosfet som gjør den ganske robust , slik er den utHardwire kan jeg lett gjøre.Vet ikke om noe shunt i den høye spenning ,finnes sikkert i rør verden " som kunne brukes , ellers har syslet litt selv om å sjekke /eller prøve å bygge noen til mine egne . Borbely servo 50 tror jeg kunnne takle ca 73 v inn : Om du fikk diagram ville du kunne hard wire selv ?på universal print ?eller kjenner du noen som kan lage print ? Det er sikkert ,,,det er som dag og natt med regulering av ps til driver printetFindes der andre regulatorer på markedet til de høje spændinger? Altså <= 70 v.
jeg kan finne ut hva verdier du kan ha for ca 73 inn volt Vis vedlegget 510603
Kanon det bliver spændende å teste hvad som er bedst Reguleret eller Chokes. Jeg laver 2 ens stereo blokke så det bliver let å sammenligne.5 v burde være nok , du bør teste med en load resistor bare for å sjekke reg og volt dropp i psu for å være sikker
Drivere er på Hovedforsyningen. Indgangstrinnet trækker ikke mye strøm. I området 50 til 100 ma.Hei prøver å fine fram noe her , litt av hengig av hva spenning du trenger
Hva er hoved rail spenning power delen ?Skal regulatoren og regulere spenning til driver transene for power eller bare predrivere ?