Søkefunksjonen

N

nb

Gjest
Denne synest jeg ikke er helt mr. current affairs - det er godt mulig at det er et problem med forummotoren (kjenner ikke den selv) eller om det bare ikke er satt opp riktig. Slik som tingens tilstand er nå, er det relativt problematisk å finne poster og informasjon jeg vet finnes et sted på forumet. Man får veldig få treff på ting det er mye info om, og det ser litt tilfeledig ut hvilke poster som returneres. Jeg får heller ikke til å gjøre mer avanserte søk som f.eks søk på setninger, søk som skal inneholde flere ord osv, i alle fall får jeg ikke de søkeresultatene jeg forventer.

Er det noen spesiell (kjent) grunn til at det er slik? Er det et "søk light" fordi et ordnetlig søk tar for lang tid / for mye ressurser?

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Søkemotoren vår er ikke av den beste, og det gjelder å lære seg hvordan en kan bruke den. Den er stort sett mest glad i enkelte ord, og når du forsøker setninger så er det ikke alltid den henger med.

Dette er noe som bør forbedres i neste HFS utgave, men inntil videre må vi bare leve med den.

N

nb

Gjest
Høvdingen skrev:
Søkemotoren vår er ikke av den beste, og det gjelder å lære seg hvordan en kan bruke den. Den er stort sett mest glad i enkelte ord, og når du forsøker setninger så er det ikke alltid den henger med.

Dette er noe som bør forbedres i neste HFS utgave, men inntil videre må vi bare leve med den.
Ok skjønar.

Topp Bunn