søkefunksjon

B

bendis

Gjest
søking etter innlegg her inne begynner å irritere meg..
jeg kan skrive 4-5ord og likevel ikke få lov til å se resultatet engang. "Søket var ikke spesifikt nok. Forsøk med litt lengre søkeord"
men bare ett eneste ord med flere bokstaver kan plutselig gå. så kan jeg da ikke søke etter produkter med korte navn..? øh.

"klipsch heritage clone bygge"
ånei.. går ikke. :eek: søking har alltid vært et problemfelt i hele historien av hifisentralen

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Det komiske er at hvis jeg søker på "klipsch heritage clone bygge" så finner jeg innlegget ditt.

Som oftest betyr "Søket var ikke spesifikt nok. Forsøk med litt lengre søkeord." at søkemotoren ikke finner noen innlegg.

Hvis du f.eks. søker på "klipsch heritage" så finner du mange innlegg.

Det kan tenkes at dette problemet er så simpelt som en glipp i oversettelsen fra engelsk til norsk. Jeg mistenker at "Søket var ikke spesifikt nok. Forsøk med litt lengre søkeord." burde erstattes med "fant ingen innlegg som inkluderer alle søkeord".

Jeg skal se nærmere på det.

Mvh
Høvdingen

Luvaton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.05.2007
Antall liker
38
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
2
Når man søker etter info om et produkt kommer ofte lange tråder opp uten at det vises hvor det står noe om produktet. Virker som og alle tråder der noen har følgende produkt i signaturen kommer opp. Dette gjør det vanskelig å finne den info man er på jakt etter. Finnes det en måte å unngå dette?

Topp Bunn