Så var jeg blitt medlem også.

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Hei folkens. ;D

Det er helt utrolig.
Jeg har gått å lengtet etter å vere medlem av Bergen Lydlaug og det har vert så uoppnålig,
som å reise til månen. Sånn har jeg tenkt ivertfall.
Så du kan trygt si jeg er stolt nå når dere har tatt meg inn i varmen. :)
Bør vel kanskje skrive litt kort om meg selv, så dere vet ca hvem jeg er.
Kjenner ikke så mange her enda. Bare 1? tror det.

Jeg heter Frank, og kommer egentlig fra Ytre Sogn, en plass som heter Lifjorden, for dere som er kjent. ;) Som da ligger i Hyllestad kommune. På nordsiden av sognefjorden, kjører en fra Lavik, (ferjekaia Oppedal-Lavik) så ligger det ca 30min biltur utover fjorden.
I ca 99-2000, flyttet jeg nedover her til Nordhordaland.
Bor nå på Eikanger, (øvre) 10-15 minutter innom Knarvik, og jobber på Mongstadbase, som er en forsyningsbase for Statoil med 9 driftrigger og en del borerigger.

Jeg har drevet med husanlegg pittelitt før i tiden, men det gikk i bilsterio i mange år, og mang en subkasse er bygget. Fikk og med meg noen bilstereo treff. Beste "rånebil" stod vel Alpine Norge for med en van og 16 stk MTX 15' sub'er, med en forsterker til hver sub.
Beste anlegg stod Pioneer Sverige for, helt til jeg senere fikk høre Ice Audio i Førde sin Demobil.
Den hadde to forsterkere fra Audison (dyrt) ,eit frontsystem fra Focal (ca3500,-) og en sub fra Focal (ca 5000,-).
Til slutt vart jeg litt lei..ikke lei lyd i bil, men å bygge.
Så da begynte det så smått med hifi i hus.
Er rimelig fersk der. Men vi er igang, og har fått prøve litt forskjellig, blant annet er Hegel på vei ut dørene og nytt skal komme.

Bor kanskje litt langt unna, men jeg skal nok få klart å dille meg til byn, når dere starter oppigjen treffa.

:)
 

Tore K

Medlem
Ble medlem
13.03.2008
Innlegg
15
Antall liker
6
Jeg har også gått lenge og lurt på hvorledes man søker medlemskap i dette lauget.
Kan noen hjelpe meg der?

Tk
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
interman skrev:
Velkommen ombord lovemusikk :)
Tusen takk. Blir spennende dette. :)

Ser dere har mye flott utstyr allesammen :)
 
Topp Bunn