Så var Grand Prix igang, igjen..

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
Musikk er ikke en idrettsgren. Grand Prix er ikke et program med god musikk. Jeg heier uansett ikke på søppel.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Underholdning da.. Søppel har vi overalt uansett

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Jannicke Abrahamsen er jo litt søt da. Døsti Cowshit er morsomt og annerledes. Men det er Crash som får min stemme denne lørdagen.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Fjerner jeg all forhåndssjåvenisme havner jeg på Trine Rein.
Hører vel en liten kjent basstrofe inni der, men konge fele og søt dame trekker opp..

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Grand Prix er ikke sangkonkurranse. Det er underholdning. I så måte hadde det vært morsomst at Dusty Cowshit vant.

Ikke så bra at kameramannen zoomer så mye inn på Guri Schanke. Ser ut som sviske.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Vi blir alle eldre..

Dusty Cowshit, jo muligens.. Ikke godt å si hva slags konkurranse det er egentlig. Men underholdende..

frans

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.12.2003
Antall liker
3
Dusty Cowshit, Crash, Guri Schanke og Jannicke Abrahamsen i superfinalen. Som ventet. Blir det Dusty?

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Min favoritt røk..

Folk vet ikke hva go musikk er

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Antall liker
10
Finalen inneholder bare en artist, Guri.
Hun synger best, har den beste låten, og er den flotteste kvinnen.
Derfor vinner hun i kveld.

Jeg har talt. 8)

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Musikk er ikke en idrettsgren. Grand Prix er ikke et program med god musikk. Jeg heier uansett ikke på søppel.
Flott sagt. Heldigvis er det slik i musikken at det ene utelater ikke det andre. Det går heldigvis an å like mye forskjellig musikk. Musikk er personlig. Det er ikke GP.

EDIT: Jeg ser ikke på dette jeg hører på Little Feat, så jeg kan i det minste banke meg på brystet å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
EDIT: Jeg ser ikke på dette jeg hører på Little Feat, så jeg kan i det minste banke meg på brystet å si at jeg ikke vet hva jeg snakker om.
Dette er viktig.. ;) Heia Norge blir det da ;D

Odder

Bransjeaktør
Ble medlem
10.04.2005
Antall liker
4
Huff da..... Folk skulle tenkt mer strategisk i forhold til den internasjonale finalen. Guri Schanke er sikkert sjarmerende hun, men det blir for sjelløst å lite "ekstremt" i det store cirkuset. Tror nok vi måtte ha trådd til med Dusty Cowshit for å blitt lagt merke til!!

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.541
Guri vil ha gode sjanser, hun. Det er bare for henne å dra kjolekanten 3 cm. lenger opp og skippe trusen.

JonnYb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.02.2005
Antall liker
0
Vi får ønske at hun ikke havner i en premenstruell fase, men holder det gode humøret oppe og sender oss top 10..

R.S.

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.03.2002
Antall liker
18
Dette overgikk mine mest perverse fantasier..

Mvh. RS

Topp Bunn