Litt eller mye er relativt.Han har lenge varslet opphør, men mener det var Audiomix som nevnte han for en måneds tid siden, at han enda hadde litt igjen..
Nærmere 1/1 enn 1/2 mill tenker jeg.
Langt fra alle er interessante for audio.
Litt eller mye er relativt.Han har lenge varslet opphør, men mener det var Audiomix som nevnte han for en måneds tid siden, at han enda hadde litt igjen..
1% avvik?TC Tubes - specializing in vintage vacuum tubes og Karltone - Valves, Speakers, Guitar, Amp, Tubes, Accessories
TC tubes kan i tillegg til matching utvelge rør tilpasset din forsterkers operasjonpunk!!! Kjøpte KT120 som viste seg å være matchet til 1% avvik i gain i min forsterker. Kjøpe noen andre matchede rør fra nedlagt norsk forhandler som viste seg å ha 20% avvik i gain i forsterker,dvs ikke særlig gode med 1.6db forkjell mellom høyre og venstre kanal.
Det er nettopp disse forskjellene som gjør det mulig å matche de to kanalene. Bytte om rør til alt "sitter".TC Tubes - specializing in vintage vacuum tubes og Karltone - Valves, Speakers, Guitar, Amp, Tubes, Accessories
TC tubes kan i tillegg til matching utvelge rør tilpasset din forsterkers operasjonpunk!!! Kjøpte KT120 som viste seg å være matchet til 1% avvik i gain i min forsterker. Kjøpe noen andre matchede rør fra nedlagt norsk forhandler som viste seg å ha 20% avvik i gain i forsterker,dvs ikke særlig gode med 1.6db forkjell mellom høyre og venstre kanal.
Ofte er mil spec rør likere enn standard rør på dette området. De ble produsert og selektert etter tettere toleranser.Siden rørene skal stå i et diff trinn er jeg mest opptatt av triodebalansen i enkeltrørene.
Skulle jeg valgt et par hadde jeg tatt rør 3 og 4 fra venstre
Det stemmer, rør i MossSe her ja. Rør i Moss? Her er det noe jeg ikke har fått med meg. Men det kanskje ikke så rart, da det har vært mye rør i det siste![]()