Høyttalere Rythmic Audio subwoofere.

hvalross

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.10.2008
Antall liker
149
Torget vurderinger
3
Er det noen som vet om det finnes noen Forhandler som selger Rythmic Audio subber i Norge. Erling.

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Jeg har tittet mye på den nettsiden, men jeg er litt skeptisk til oppfølging ved eventuelle garantisaker med mer.

Jeg har kun lest positive ting om Rythmik, så det handler ikke om at jeg har lest noe negativt om subwooferne - tvert om!

Distinctive

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2006
Antall liker
3.598
Sted
Stavanger
Jeg har tittet mye på den nettsiden, men jeg er litt skeptisk til oppfølging ved eventuelle garantisaker med mer.

Jeg har kun lest positive ting om Rythmik, så det handler ikke om at jeg har lest noe negativt om subwooferne - tvert om!
Kvaliteten virker å være bra.
Eneste problem har vært at amp har tatt sikringen iblandt, men det løste seg med trege sikringer.
Jeg trodde ampen var gåen og fikk umiddelbart tilbud om en ny amp uten omkostninger.
Du finner ikke noe bedre servosub til denne prisen.
Rythmik er nærmest et enmannsforetak, så det kan ta sin tid å få avklaringer på ting. De virker å ha ganske stor ordrereserve.

Tetragrammaton

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.05.2006
Antall liker
90
Sted
Sola utenfor Stavanger
Torget vurderinger
44
Jeg hadde to F12SE, kjøpt fra USA (Brian Ding). Jeg var som Distinctive også svært fornøyd, både med lyd- og byggekvalitet. Når det gjelder service - spolen på elementet på den ene subwooferen røk (antageligvis varmeutvikling) da jeg holdt på å spille dem inn. Brian sendte nytt element kost- og fraktfritt (og det snek seg utenom tollen også) nesten umiddelbart. Samtidig fikk jeg med et nytt frontdeksel da stoffet hadde startet å krype litt på det ene. Dette var vel i 2009, så det er mulig det var et tidlig produksjonsproblem med det ene elementet mitt. Jeg er glad butikken fortsatt går bra - god kvalitet og service :)

tore_v1

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2007
Antall liker
102
Torget vurderinger
2
Tillitsvekkende. Noe akustikktiltak som skal inn her først, så får jeg se om det er mer "plass" igjen på goodwill-kontoen.

Topp Bunn