Rotete forum

S

Stover

Gjest
Godt jeg stort sett holder meg til Naim tråden og musikktrådene.

Andre emner er vanskelige å finne tilbake til når de forsvinner fra topp 10.

Alt ialt et endeløst kaos av alternativer. Må være en kontrollfreak eller pedant som har laget til dette?

Nei, jeg drikker ikke!

Mvh

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
5.136
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
prøv avforum... ::)

har du ett eksempel?

[FORUM][HJELP][SØK][...]

kan anbefales.

Pedal

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.02.2007
Antall liker
5.721
Torget vurderinger
1
Stover skrev:
Godt jeg stort sett holder meg til Naim tråden og musikktrådene.

Andre emner er vanskelige å finne tilbake til når de forsvinner fra topp 10.

Alt ialt et endeløst kaos av alternativer. Må være en kontrollfreak eller pedant som har laget til dette?

Nei, jeg drikker ikke!

Mvh
Veldig mange deltakere og temaer som kommer opp, og over lang tid. Så må nødvendigvis bli "komplisert" og (til en viss grad) uoversiktlig. Kanskje søkefunksjonen skulle vært bedre?

Forumet er bygget på standard programvare, likt som enkelte andre forum jeg frekventerer. (Det står noe om dette i bunnen - "Powered by SMF 1.1.4".) Har du tips om andre forum (med tilsvarende volumer) som fungerer bedre?

S

Stover

Gjest
mteinum skrev:
prøv avforum... ::)

har du ett eksempel?

[FORUM][HJELP][SØK][...]

kan anbefales.
Søkefunksjonen på dette forumet er en vits. Beklager !

Eksempel: Fotokonkurranse...

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
Søkefunksjonen på dette forum er ikke spesielt imponerende, og dette er noe som skal forbedres kraftig i neste HFS. Det er også veldig sannsynlig at vi kommer til å gå over til en annen forum-motor enn SMF.

Jeg er også enig i at oversikten ikke er bra nok, og dette er også noe som prioriteres høyt i neste HFS. Selve inndelingen er det vanskelig å gjøre så mye med, men i tillegg til en bedre søkemotor må vi finne bedre oversiktsmetoder, og vi har en rekke ideér og tanker om hvordan vi kan forbedre dette.

Mvh
Høvdingen

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Hvis man er logget på HFS på flere maskiner må man logge seg ut av alle maskiner for å være "logget ut" er det mulig å utvikle en funksjon som gjør at man kan logge seg ut og inn på en maskin. Dvs at hvis jeg logger meg ut på hjemmemaskinen blir jeg logget ut av alle andre maskiner.

Høvdingen

The big chief
Administrator
Ble medlem
01.01.2001
Antall liker
6.464
Torget vurderinger
2
65finger skrev:
Hvis man er logget på HFS på flere maskiner må man logge seg ut av alle maskiner for å være "logget ut" er det mulig å utvikle en funksjon som gjør at man kan logge seg ut og inn på en maskin. Dvs at hvis jeg logger meg ut på hjemmemaskinen blir jeg logget ut av alle andre maskiner.
Pålogging er cookie-basert (informasjonskapsel sendes ut til hver maskin), og slik det er nå så kan jeg ikke endre på dette.

Beklager!

Mvh
Høvdingen

S

Stover

Gjest
Høvdingen skrev:
Søkefunksjonen på dette forum er ikke spesielt imponerende, og dette er noe som skal forbedres kraftig i neste HFS. Det er også veldig sannsynlig at vi kommer til å gå over til en annen forum-motor enn SMF.

Jeg er også enig i at oversikten ikke er bra nok, og dette er også noe som prioriteres høyt i neste HFS. Selve inndelingen er det vanskelig å gjøre så mye med, men i tillegg til en bedre søkemotor må vi finne bedre oversiktsmetoder, og vi har en rekke ideér og tanker om hvordan vi kan forbedre dette.

Mvh
Høvdingen
Fint med respons.

Lykke til med neste generasjon HFS.

Topp Bunn