Rommets påvirkning. Hva bør jeg gjøre?

• Trådstarter Kaare G. Opsahl
  • Startdato
K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Jeg vil optimalisere stuen (Uten å lage eggekartong helvete) for å få mest ut av musikkanlegget. Har null peiling. vurderer å hyre inn proff hjelp. har noen der ute tips om hva man bør gjøre av tiltak, tveaks o.l?

K

knutinh

Gjest
En start er vel å bestemme seg for hva som er problemet - enten ved lytting eller måling.

-k

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
knutinh skrev:
En start er vel å bestemme seg for hva som er problemet - enten ved lytting eller måling.

-k
jeg hører at det er et problem, ved økende lydtrykk skingrer det mer og mer. vil bruke måling. Hvordan foregår det? hva måles?
Valentino skrev:
Jeg har brukt Tangen A-V Design (der og).
snakket med han for et par mnd siden vedr. sub. Bør jeg kjøpe Suber av han før jeg gjør noe med rommet? vil helst ikke vente og utlegg på 40k passer bedre om et par mnd.

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
obs! flyttet, har ikke fått med meg denne avdelingen. det er muligens litt mange avd. ;D

EngelholmAudio

Bransjeaktør
Ble medlem
04.08.2007
Antall liker
1
65finger skrev:
Jeg vil optimalisere stuen (Uten å lage eggekartong helvete) for å få mest ut av musikkanlegget. Har null peiling. vurderer å hyre inn proff hjelp. har noen der ute tips om hva man bør gjøre av tiltak, tveaks o.l?
knutinh har bästa och säkraste vägen frammåt.
Alla rum är olika och alla människor lyssnar/prioriterar på olika sätt. Alltså måste du hitta vad som är ditt/rummets kanske 3 största problem och prioritera dessa mot pengar och möjligheter att "ändra" rummet.

Topp Bunn