Roma

aksnes

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.12.2002
Antall liker
0
Min bedre halvdel er nettopp ferdig utdannet, og vi skal feire med en tur til Roma. Da ligger det vel i kortene at det ikke blir veldig aktuelt å besøke så mange hifi-sjapper, men jeg kunne gjerne tenke meg å ta henne med på en klassisk konsert eller opera.
Har kikket litt på nettet og det mangler ikke på tilbud, men er det noen som har tips om hvor man bør gå?
(Trenger tips om gode/dårlige restauranter også);)

Mvh Aksnes

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
12.670
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Kan ikke hjelpe deg med noe av det du spør om; men vil bare si at om du ikke har vært i Roma før kommer du til å glemme alt du har planlagt og virre rundt i en koma som får Hi-Fi delirium til å fortone seg som som en lett forkjølelse i sammenligning. Vanligvis er jeg tilhenger av å planlegge men Roma er at av de stedene hvor det går an å drite i all planlegging og ha en fabelaktig opplevelse nærmest uansett. Lykken er å være i Roma uten noen planer og forpliktelser. Dog: få med deg det sixtinske kapell, uansett kø, og ta deg god tid. En opplevelse som kan gi deg gåsehud på ryggen i årevis etterpå.

N

nb

Gjest
Kjøp TimeOut - guiden for Roma. TimeOut er generelt veldig bra på hvor man bør spise og hvor man bør gå ut. De gode restaurantene ligger ofte litt utenfor standard turisttråkk, så greit å ha en guide å forholde seg til, også for å kunne ringe og reservere på forhånd.

Topp Bunn