Roger Waters til Bergen

liern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.07.2003
Antall liker
2
Knall! Gode nyheter! Da blir det tur til Bergen på meg!

Frode

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2002
Antall liker
175
Torget vurderinger
2
Har sikret meg billett jeg også. :)

Frode

rorres

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.04.2006
Antall liker
2.328
Torget vurderinger
29
Billetter er i boks:) Dark side var dødsbra i Stavanger, men jeg koste meg ennå mer på In the Flesh INNE i Spectrum. Så dette må jo bli knallbra:)

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.716
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hmmm

Her var jeg ikke rask nok på avtrekkeren...

Denne konserten er jo et must!

Kan jo spørre....hvis noen har noen billetter til overs...?

Mvh
OMF

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Prøv QXL. Har (dyre)kjøpt billetter derfra før.

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Det er da fullstendig meningsløst å gjenta noe så meningsløst? Om det er noen som liker Roger Waters så er vel ikke det noe å blande seg borti? Har ikke veldig sansen for han selv, men jeg digger musikk. Og jeg syns vi skal hjelpe hverandre.

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.716
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
For å si det slik.....var på Norwegian Wood - det var stort, men innendørs, med full effekt av lys og lydshow.....dette blir bra....så var det bare å skaffe seg noen billetter!

Mvh
OMF

F

FMG

Gjest
Synd han ikke tar med seg David Gilmour, Mick Mason og Rick Wright. Trodde/håpet at det nå endelig var på tide med en gjenforening?
Waters stemme blir for meg ensformig i lengden uten Gilmours gitar og Wrights flytende keybardspill til å bryte det opp.

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg fikk dessverre ikke billett, men er med dønn om en medsammensvoren hififyr trenger en kompis å reise sammen med :)

rorres

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.04.2006
Antall liker
2.328
Torget vurderinger
29
Noen som vet hvilke gitarister han tar med seg? Går ut fra at Snowy er med, fenomenal gitarist (kanskje litt kjedelig stil hehehe :)) Men nr. 2? D. Bramhall II er jo super på In the Flesh. Avsluttende gitarsolo med de to i Comfortably Numb er til å få tårer i øynene av. Gledet meg til denne soloen i Stavanger, men der ble jeg skuffet. Hadde ikke helt sansen for han langhåra "heavy" gitaristen. (Husker ikke hva han heter).

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
kilminster elns?
han er jo jaggu meg en av verdens beste gitarister jo?
eller husker jeg feil navn?

rorres

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.04.2006
Antall liker
2.328
Torget vurderinger
29
kilminster ja, stemmer det!
Flink gitarist ja, men syns han kanskje ble litt "hard". For all del, jeg er glad i hardrock. Syns kanskje han hadde passet bedre inn i en litt raskere musikkstil:)
Comfortable Numb soloen ble i hvert fall kort og kjedelig, litt amputert. Var flere som var enig med meg i det.

Ser frem til at Roger skal opptre innendørs igjen. Ble litt irritert på fulle kvinnfolk som herjet, bråket og sølte på sletta på stadion i Stavanger. I Oslo i Spectrum var det mye lettere å konsentrere seg om musikken og showet generelt. På en slik konsert er det kjekt å få med seg alt.

Topp Bunn