Roger Waters - AMUSED TO DEATH

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Nå er ventetiden SNART over venner. Denne etterlengtede plata er snart på lager.

    Takk for tålmodigheten til de som har ønsket denne plata i lange tider.

    Jeg anbefaler at alle som venter på denne plata sender oss en ny melding asap

    Roger Waters  Amuse to death.jpg



    Ta kontakt på e-post: pmaudio@online.no
    eller telefon: 38 18 31 15

    Web: PM Audio
     

    Kommentarer

    U

    utgatt25555

    Gjest
    På min står det "Made for Analogue Productions by Sony Entertainment".

    Noe forvirrende det hele.....og er det i det hele tatt noen forskjell på disse skivene?
    Det har med rettigheter å gjøre, AP i U.S og Sony resten av verden (sånn ca iaf) noen hevder det kun skiller litt på covrene, papirkvalitet osv, har ikke begge variantene mine framfor meg så jeg får ikke sjekket akkurat nå, selve vinylen er presset på samme sted, QRP.

    Same shit, different wrapping:)

    mv
     
    Sist redigert av en moderator:

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Hvilken version er det du har...... Sony eller Analouge Production?
    Vis vedlegget 332899 Vis vedlegget 332900
    Analoge :)
    Det klistremerket der står også på min Sony utgivelse, du må se på katalog nummeret på baksiden og nede til venstre på selve coveret, enten står det AP##### (Analouge Production) eller Sony, en lang rekker siffre # #######.... (Husker ikke tallene i farten...)...
    Derimot er jo selve vinylen presset på samme sted (QRP), uansett AP eller Sony utgave...

    Dette er fra nederst i venstre hjørne på baksiden av min utgave, den er forøvrig handlet fra acoustic rekords i us, import

    image.jpg

    mvh fbh71
     
    Sist redigert:
    S

    Syncrolux

    Gjest
    Jeg tror Waters sjøl i egen person har Q-sound, han er jo langt langt ute på venstresida.... :)

    hehe
    Haha...Jeg hører ham i begge kanaler...venstre og høyre....Men du har rett..folk som bare er høyre vil jo ikke høre på venstresiden...Og egentlig er de døvhørte, trangsynte, moralistiske, psykopater, griske og kriminelle. (Faktisk viser et seriøst studium at folk til høyre er langt mere kriminelle enn de som er på venstresiden) Uinteressant egentlig: Om min tese holder stikk, så banker de kona oftere, unndrar skatt oftere, sager ned naboens tre oftere og driter i andre sjåfører. Så regner jeg med at de som er på venstresiden smugler oftere tobakk og alkohol, sniker på trikken og viser fingeren til politiet...

    Regner med at noen FRP-ere kommer til å reagere nå! (de er jo helt blåste ha ha)
    Og de som er i sentrum rent politisk kombinerer begge sidenes kriminelle adferd? Det rimer i grunn godt med de bønder og NS.. eh... SP-medlemmer jeg kjenner til. :)
     

    bergtann

    Medlem
    Ble medlem
    21.12.2010
    Innlegg
    33
    Antall liker
    9
    Sted
    Langs sjøen
    Hehe...jeg vet Paul og det er nok greit det også:cool:;)

    gismo
    Kan ikke bli greiere enn en LP plate vet du!!
    I know...;) og trolig den beste lyden også...:rolleyes:

    gismo
    Kjøpte denne platen forleden og syntes lyden var veldig bra.....helt til jeg hørte første utgaven som jeg lånte bare for å sammenligne.
    Som mange andre påpeker her på forumet " det nytter ikke hvor mange gram ei plate er " utstyret som graverer er nok av høyeste kvalitet men teknikerene/operatørene er borte....
     

    Bartesam

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.12.2002
    Innlegg
    11.985
    Antall liker
    11.844
    Sted
    Hus
    Her er min utgivelse fra Analogue Productions. Annet nummer på min I klassebildet fra Etiopia feltet :)

    Roger Waters-Amused To Death1.jpg


    Roger Waters-Amused To Death2.jpg
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hvilken version er det du har...... Sony eller Analouge Production?
    Vis vedlegget 332899 Vis vedlegget 332900
    Analoge :)
    Det klistremerket der står også på min Sony utgivelse, du må se på katalog nummeret på baksiden og nede til venstre på selve coveret, enten står det AP##### (Analouge Production) eller Sony, en lang rekker siffre # #######.... (Husker ikke tallene i farten...)...
    Derimot er jo selve vinylen presset på samme sted (QRP), uansett AP eller Sony utgave...

    Dette er fra nederst i venstre hjørne på baksiden av min utgave, den er forøvrig handlet fra acoustic rekords i us, import

    Vis vedlegget 333017
    mvh fbh71
    Det samme står det på min(e), fikk forklart det jeg hevdet tidligere av en forhandler, men er selv litt i tvil nu, sjekk de små bokstavene på ryggen av coveret, der fant jeg ett AAPP****** nr :confused: så det kan synes som om det er "same shit, diffrent wrapping" :cool: ....

    mvh
     
    D

    Dåbbel J

    Gjest
    Bare og grue seg til årets messe i Horten. Godt at beste uansett er det sosiale som skjer på utsia.... :cool:


    Horten 2015 - Abused to Death
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.435
    Antall liker
    17.155
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Her er min utgivelse fra Analogue Productions. Annet nummer på min I klassebildet fra Etiopia feltet :)
    Det er EU-utgaven (Sony/Legacy), men du kan puste med nesen. Det eneste som skiller den fra US-utgaven (AP) er at sistnevnte har litt tykkere kartong i coveret og andre innercover.
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Det klistremerket der står også på min Sony utgivelse, du må se på katalog nummeret på baksiden og nede til venstre på selve coveret, enten står det AP##### (Analouge Production) eller Sony, en lang rekker siffre # #######.... (Husker ikke tallene i farten...)...
    Derimot er jo selve vinylen presset på samme sted (QRP), uansett AP eller Sony utgave...

    Dette er fra nederst i venstre hjørne på baksiden av min utgave, den er forøvrig handlet fra acoustic rekords i us, import

    Vis vedlegget 333017
    mvh fbh71
    Det samme står det på min(e), fikk forklart det jeg hevdet tidligere av en forhandler, men er selv litt i tvil nu, sjekk de små bokstavene på ryggen av coveret, der fant jeg ett AAPP****** nr :confused: så det kan synes som om det er "same shit, diffrent wrapping" :cool: ....

    mvh
    Vet ikke det, men er nå usikker på hva vi finner ut av denne etterforskningen ;)
    image.jpg
    image.jpg
     

    knarfar

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2014
    Innlegg
    2.440
    Antall liker
    2.320
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    2
    Ja ja der er nu ikke så meget at grine af , det fortæller faktisk en del om anlægget at de to hunde ikke flagre tilfældigt rundt i lokalet, men at de faktisk står ud for højre ører inde hos naboen!!.
    Det skal være sådan at hvis man ikke kender pladen så vil man ikke tro på at hundene hører til lydbilledet/pladen, hundene skal være fuldstændig løsrevet fra anlægget.og ens rum
    Det er faktisk et udmærket redskab til at checke både balance i anlæg og i akustiken.
    Hvis anlegget er nøyaktig satt opp og akustikken er i orden kan et oppsett til 5k klare dette meget troverdig.
    Hører effekten godt på mitt Samsung nettbrett hvis nesa er sånn 3-4 cm fra skjermen. :D
     

    lydbjørn

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.04.2005
    Innlegg
    3.164
    Antall liker
    49
    Sted
    Oslo
    Det er i hvert fall (fortsatt) dårlig lyd på CD utgaven!
     

    fbh71

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.06.2014
    Innlegg
    2.172
    Antall liker
    1.672
    Sted
    Mo I Rana
    Torget vurderinger
    2
    Her ble det jammen stille, blir da aldri bedre lyd enn d svakeste ledd :p
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…

Informasjon om bruker

pmaudio
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
253
Link til alle artikler
273
pmaudio sine annonser
Bransjenyheter
Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

Nye sendinger fra Analogue Productions og Mobile Fidelity ankommet

  • 1
Siste sending fra Analogue Productions ankom i går, med bl.a. Steely Dan Aja UHQR og The White Stripes - Elephant UHQR, Genesis, Phil Collins mm... Se her...
Fortsett
Bransjenyheter
Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

Ny sending fra Analogue Productions og Mofi har landet

  • 0
Vi kjører på og bygger lager på Analogue Productions og Mobile Fidelity - og andre Undertittelen på PM Audio logoen i dag er: HIFI OG MUSIKK, som refererer til både hifi-utstyr pluss LP plater...
Fortsett
Bransjenyheter
Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

Enda en nyhet fra Frankrikes referansemerke - Metronome: AQWO 2

  • 0
AQWO 2 etterfølger den første integrerte SACD/CD/DAC spilleren ( AQWO 1 ) hos Metronome AQWO 2 er en fullverdig DAC / CD / SACD spiller pluss Streamer Til mer info på nettbutikken...
Fortsett
Bransjenyheter
Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

Metronome NYHET igjen:: Le Streamer

  • 0
Siste skudd på Metronome Classica serien - Le Streamer I motsetning til DSS 2 så har Le Streamer et tradisjonelt dimensjonert Metronome kabinett Le Streamer is the latest network player from...
Fortsett
Bransjenyheter
NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

NYHET igjen fra Metronome:: DSS 2 Streamer / nettverkspiller

  • 0
Så er tiden inne for neste generasjon Metronome DSS streamer - DSS 2 Akkurat kommet i hus og vi er spent på resultatet Kontaktinfo: e-mail: kontakt@pmaudio.no Tlf.: +47 917 13 655 Til...
Fortsett
Bransjenyheter
DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

DEMOSALG av Gold Note XT-7 Gulvstående høyttalere

  • 3
Fantastisk italiensk finish Fremstår som nye Lydsignatur: Heller mot det varme En bånddiskant som for en gangs skyld ikke er skarp/spiss og ubehagelig for følsomme ører Meget lite brukt og har...
Fortsett
Topp Bunn