Hehe...skiten på loftet ja...Med Rega i stua kan skiten på loftet selges - gammelt jungelord
Den der lille Brio-R boksen må ha vokst opp på næringsrik kost og masse styrkedråper
gismo
|
Hehe...skiten på loftet ja...Med Rega i stua kan skiten på loftet selges - gammelt jungelord
Skal ikke skryte på meg Eleanor MacEvoy, henne får andre ta skylda for.Husker ikke om det er tkr eller lille_adam som skal ha "skylden" for at jeg hørte denne artisten. Takk til begge for sikkerhets skyld
Hvem er denne Icarus?? Hmm....Spenningen stiger mot SBTs møte med Icarus.
Går det som i fortellingen, tro?
Icarus - Wikipedia, the free encyclopedia
Minner om ordtaket; "Du kan ikkje lære far din å pule"![]()
Har gitt denne et par gjennomspillinger nå, RoDa. Får litt Stockfisch følelse..........mykt, varmt og mange halvgode sanger (med noen hederlige unntak)Tør ikke spille den, TOMZ.
Holder meg til dine greier.
Liker "Time so Green" fra denne du tipset om.
Det er vaffal gismomusikk! 8)
Vis vedlegget 295857
Ride the Times - Wikipedia, the free encyclopedia
Legg merke til:
On May 14, 2010, the Iain Ad Venture presented their new album at Rhapsody High End Audio store at the Borneolaan in Hilversum.
Skjerp dere, en Jule hilsen fra skognissenEnig, TOMZ. Den røsker ikke godt nok på de rette stedene. Plysj-lyd 8)
Godt med karameller, men blir kvalm hvis jeg får for mange på en gangSkjerp dere, en Jule hilsen fra skognissenEnig, TOMZ. Den røsker ikke godt nok på de rette stedene. Plysj-lyd 8)
Musikk skal nytes, ikke røske her og der.....fy flate for noen griser dere er...
Koser meg i stua med musikk som er troverdig nå, Rega og SF![]()
Se etter å få dette ut til salg kompis!!
Nei, det er ikke pent! en av Damene med stooor D dette, de skal ikke glemmesHadde småglemt denne dama, og det er ikke pent gjort.
Kul dame, kult album
Go helg 8)