Noen som har kjennskap til nevnte høyttalere? Har lest om de på div. utenlandske sider, men virker som de er ukjente i Norge. Jeg likte en anmeldelse av de, hvor det ble påpekt at de hadde en avslappet diskant som aldrig ble skarp. Trøkk i bassen hadde de også, noe som er et krav for min del. Denne kombinasjonen synes umulig å finne, derfor ble jeg nysgjerrig på disse. Man kan også justere diskanten, noe som også er en stor fordel for meg da "alle" high end høyttalere blir for skarpe eller for harde i diskanten for min smak. Spesielt på dårlige innspillinger.
Om noen har erfaringer med disse, eller andre gode tips så fyr løs! Er egentlig ute etter en rockehøyttaler som spiller den gode 80 talls hardrocken på en tøff måte, men også en behagelig måte. Metallica, WASP, Heart, Uriah Heep, Def Leppard er eksempler på musikk som høyttalerne må kunne spille på en rocka og tøff måte uten å bli hard i kantene. Mulig jeg kan se langt etter en high end ht som kan gjøre det. Alle forslag mottas uansett med takk! Pris alt fra 10 - 50k
Om noen har erfaringer med disse, eller andre gode tips så fyr løs! Er egentlig ute etter en rockehøyttaler som spiller den gode 80 talls hardrocken på en tøff måte, men også en behagelig måte. Metallica, WASP, Heart, Uriah Heep, Def Leppard er eksempler på musikk som høyttalerne må kunne spille på en rocka og tøff måte uten å bli hard i kantene. Mulig jeg kan se langt etter en high end ht som kan gjøre det. Alle forslag mottas uansett med takk! Pris alt fra 10 - 50k