Rock The Clashba - Clash`musikkliv.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Led Zeppelin - Physical Graffiti.

    Da er denne bestilt.

     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    John Mellencamp - Performs Trouble No More. 2014.
    Dette er ei live skive fra 2003.
    Mellencamp plukker låter fra seg selv og artister som Robert Johnson, Son House og Willie Dixson.
    Lenge siden jeg har spilt Mellencamp i en eller annen form, synes derfor skiva er et positivt møte.

    Vis vedlegget 303150


    Aaah, dette høres spennende ut! Var stor fan av mannen tilbake i tid, rundt "Uh- huh"-albumet,
    dengang han ennå het John Cougar Mellencamp.

    Må sjekke ut dette.

    ShineySmileysSmile.jpg


    Edit: Har vært innom og bestilt hos min lokale platepusher :)
     
    Sist redigert:

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Puls/Beat.
    Rota i en eske i en bod og fant noen gamle blader.
    I Gamle dager var det ikke lett å følge med hva som rørte seg på musikk fronten, men i 1978 dukket
    musikkavisen Puls opp, og bidro til at noe info kunne tilegnes på norsk. Nye takter var også alternativ på denne tiden.

    IMG_1452.JPG

    Dette er det nummeret jeg fant av Puls. Nr 10- 1986.
    Kan raskt se at Elvis Costello, Nick Cave og Iron Maiden får hederlig omtale for Blood and chocolate, Kicking Against og Somewhere in time.
    Elvis og Nick husker jeg ble innkjøpt. Iron Maiden sto jeg over.

    IMG_1454.JPG

    Tore Olsen tok i 1985 med seg de fleste fra Puls og startet Beat. For en periode hadde vi to blader vi kunne følge med i. I nr 7 - 1997 melder de at årene legges inn for denne gang. Det dukket vel opp noen nr i Beats navn etter dette også.

    IMG_1461.JPG

    Først kom beat som en papiravis så finere innbundet.

    IMG_1455.JPG

    Mange fine artister ble omtalt.

    IMG_1462.JPG


    IMG_1464.JPG


    IMG_1463.JPG


     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    I årene 83 og utover dukket det nye formatet cd opp. I annonsene fra Beat 86 er meldingene klare.
    IMG_1459.JPG


    Sterke meldinger om hvor veien går :rolleyes:

    IMG_1453.JPG



    Men som de sa det på et av de flotte konsertstedene.

    IMG_1456.JPG
     
    Sist redigert:

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Platemesse i Drammen.
    Bra tiltak av Union som nå klarer å ha platemesse to ganger i året.
    Mange selgere hadde møt opp og det var mye å velge i.

    Det ble ikke så mye med hjem.
    Likte Beck skiva fra 2014. Så da et strøket eks av Beck`s Odelay dukket opp var jeg ikke tung å be.

    IMG_1506.JPG


    Euroboys har jeg stått med i henda før men putta på plass. Denne gangen fant jeg et Sealed eks og det
    ligger å snurrer på spilleren nå. Det er faktisk veldig bra lyd i denne skiva. Bare å sette på lista om du skulle like denne type musikk.

    IMG_1508.JPG


    American Beauty har vel seilt opp som min favoritt Grateful Dead skive. Har den boksen med Dead skiver, og den låter bra. Men er svært
    begeistret over Mofi skivene på 45 Rpm. Da denne dukket opp måtte den bare prøves.

    IMG_1507.JPG


    Ches Holt dukket opp helt på slutten av 2014 og fikk mye skryt rundt omkring. Mange har gitt den hederlig omtale her på forumet, da er det bare å sjekke ut
    hva han har å by på.

    IMG_1509.JPG
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    En solskinnsdag.

    Vi sitter da ikke inne og spiller vinyl på slik en solskinnsdag :cool:

    IMG_1532b.jpg


    Veien er ikke lang fra meg til Blefjell. Ankomst Blestua tar vel knappe timen.
    Her er det mulighet for en øl, men ikke i dag.

    IMG_1539b.jpg


    Etter en omgang med rød under skiene bærer det opp til Strutåsen.
    I år er det ingen servering der av en eller annen grunn.

    IMG_1533b.jpg


    Turen ble på et par mil i knall sol og godt føre.

    IMG_1513b.jpg


    God utsikt til Knuten i Kongsberg fra Blefjell.


    IMG_1520b.jpg


    IMG_1529b.jpg

    Ingen dag uten vinyl.
    Greit å komme hjem til noen godbiter i postkassen.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    The Sadies.
    Gleden var stor da jeg oppdaget at The Sadies skulle spille konsert 25. april i overkommelig avstand fra heimen.
    Det ringte enn bjelle ved datoen, men det gikk litt tid før jeg skjønte det. Min mors 70 års dag er samme dag, og skal feires på dagen.
    Altså ingen konsert på meg.
    Da er det bare for meg og ønske alle dere som vifter med billetter en fin kveld.

    For meg ble gode råd dyre. Kan dette løses på en måte. Konsert blir det ikke. Bare å slå seg til ro med.
    Fikk sjekka opp en del internett forbindelser og så dumpet et Sealed eks av denne ned i postkassa.

    The Sadies - In Consert Volum One. 2006.

    IMG_1541.JPG

    Hva gjør man da?
    En Sealed trippel vinyl med Sadies :) .Jepp, humøret stiger, plasten rives av i en fart, vinylen slippes fri og får snurre.

    IMG_1548.JPG


    Det er ikke så verst med konsert i stua heller.
    Med litt lesing på covret oppdages det en brukbar gjesteliste.
    Neco Case, Blue Rodeo, Heavy Trash, Jon Spencer og Gary Louris med mere.......
    Set lista er ikke til og kimse av heller.

    IMG_1549.jpg


    Ha en trivelig kveld og en fin konsert.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    The Devil and the Almighty Blues. 2015.
    Her er sist ukes mest spilte skive i heimen. Overaskende nok.
    Her møter du tung, seig, mørk og nokså monoton blues. Det er vel et nokså kjent lag fra div norske grupper som har slått seg i lag her. Nevner Torgeir Waldemar som en favoritt, men her som sagt i en annen sjanger enn solo plata fra i fjor.
    Litt mye vreng på vokalen, ellers sterke låter og gode riff gjennom skivas 6 låter.

    IMG_1544.JPG


    IMG_1545.JPG


     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.367
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    The Devil and the Almighty Blues, akkurat passe rufsete og skittent. Skal definitivt sjekkes ut. Takker for tips :)
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Da en verdensturne droppet innom Bodø 1986.

    En eller annen gang i 1986 gikk det ord om at noe stort var på gang.
    Wall of Voodoo sto på programmet. De mente tydeligvis at Bodøs eneste
    rockeklubb var et passende sted i et verdensturne program blant byer som London, Berlin, Tokyo osv.
    Dette var stort. I forvirringen rundt "synth helvete" som oppsto tidlig på 80 tallet, hadde flere av oss hørt om bandet
    og opparbeidet oss en muligens, sett i ettertid, for stor samling av bandets utgivelser.

    Overdrevet rydding og samlemani fører til så mangt. Denne dukket i alle fall opp i dag.

    IMG_1557.JPG


    Det skal sies at Stanard Ridgway hadde forlat gruppa år i forveien. Min mann" Stan" er skrevet som Stanard på de to første skivene.
    Det var Andy Prieboy som regjerte denne kvelden. Hvor mange verdensturneer som hadde vært innom før dette skal være uvisst, men det ble en forrykende
    og minneverdig kveld. Andy og gjengen skapte en festkveld for oss som var tilstede.

    IMG_1558.JPG


    Min muligens alt for store Wall of Voodoo samling var samlet opp i årene fra 82 og utover.

    IMG_1559.JPG


    IMG_1560.JPG


    Da Stan Ridgway samme år dukket opp med " The Big Heat" utgivelsen fant jeg andre retninger ang smak.
    Det var en flott konsert, skivene står enda i hylla, men skulle det bli snakk om å rydde plass for andre skiver, er jeg redd de ryker ut.

    Ring Of Fire anno 80 tallet.

     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    To nye skiver ramlet inn i dag.
    Endelig Green On Red med Scapegoats på vinyl.
    Dette er ei skive jeg har hatt sansen for lenge.

    IMG_1563.JPG



    Et Hull i Steve Wynn samlinga ble også fylt.
    Dazzlling Display har manglet, men er nå på plass.

    IMG_1562.JPG


    En alternativ til The Cure med fredags låt.
    Wynn i pop utgave med tirsdags låt. Eller muligens til alle andre dager.

     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.367
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Har nesten vært like ofte full og lykkelig til Scapegoats som til Dazzling Display, men bare nesten :D
     

    Creed

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    03.09.2009
    Innlegg
    281
    Antall liker
    151
    Gas Food Lodging av Green on Red er også meget bra.

    Creed
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Tomz ;) Gode råd er til å prøve ut, sjekker ut om det stemmer til helga :rolleyes:
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Gas Food Lodging er på plass.
    Gravity Talks og Here Comes the Snakes mangler, men er på vei.
    Skal gjøre opp for noen konserter jeg gikk glipp av og en jeg ikke kommer meg på.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.367
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Green on Red har jo mange kongesanger. Min favorittplate er The Killer Inside Me (får jo bare ikke tøffere tittel), mens favorittsangen er, The quarter. Aldri hørt dem live. Forsøkt en gang å få Chuck Prophet til å spille The Quarter. Av en eller annen grunn så han på meg som om det skulle være noe i veien med meg. Kanskje han har rett :rolleyes:
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.687
    Antall liker
    58.620
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Veldig bra tråd clash.:)

    Er MOFI utgaven Deads American Beauty bra lydmessig?
    Den låter ganske bra i original også sies det, men jeg har ingen.
    Anbefaler du kjøp?

    Mvh
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Mofi utgaven låter veldig bra i stua her må jeg si og er til å anbefale.

    IMG_1507.JPG


    Har også denne boksen her som jeg synes har bra lyd i skivene. Tok en liten sammenligning nå og kunne ikke
    høre noen forskjell. Veldig bra lyd her også. Det ligger også ved et hefte.

    IMG_0184.JPG

    Synes ofte at pressinger med sølv merket fra RTI er et kvalitets stempel. På samme måte som jeg styrer unna Back on Black utgivelser, da de ofte skuffer meg.
    Mye bra boksemat her.

    IMG_0185.JPG


    IMG_0186.JPG


    IMG_0187.JPG


    IMG_0188.JPG


    IMG_0189.JPG
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    I denne tiden da jeg ser Mark får gjennomgå for sin siste utgivelse må jeg si at denne utgaven
    av Brothers In Arms er Candy som får anlegget til å skinne.
    Snurrer på 45 RPM, og kan plukkes fram hver gang en uforstående "tulling" lurer på hvorfor du har så mange dingser i anlegget :cool:


    IMG_1567.JPG
     
    Sist redigert:

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Nytt Bekjentskap. The Dogs.

    The Dogs med Kristopher Schau i spissen er vel kommet til skive nr 3 i rekken.
    Har hørt litt på digitale formater av denne, men ikke gått til innkjøp før nå. Det skal sies at 2 tidligere
    opplag er solgt ut, derfor også noe ventetid. Nå er tredje opplag her i 250 eks på grønn vinyl.
    Innenfor sin rufsete sjanger låter skiva bra.

    IMG_1565.JPG



     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.687
    Antall liker
    58.620
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Det var et svimlende utvalg!:)

    Vedr. lyd på American Beauty var det det jeg tenkte.
    Skal følge din anbefaling. Takk for den.

    Mvh
     

    Townes

    Æresmedlem
    Ble medlem
    03.04.2009
    Innlegg
    15.639
    Antall liker
    10.642
    Sted
    www.skranglefantene.com
    Torget vurderinger
    1
    Glimrende tråd clash, masse fjåke bilder!
    Liker at det er fokus på musikk (god sådan) :)

    Så dogs skiva har blitt trykket igjen, atltså? Har akkaurat klart å mase meg til en utgave på svart vinyl fra en fetter, spørs om eg betalte litt unødig masse da - men mener denne var dyr i utgangspunktet... Er fortsatt bankers på Topp 10 til nå i år uansett.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Fettre kan være harde i forhandlingene når de skjønner at de har gull man er ute etter..
    Big dipper selger denne ugaven for 299 og har i skrivende stund flere på lager
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Kongen er død - Leve kongen.

    Som Elvis sier, ja Costello :

    IMG_1573.JPG

    men jeg gjør et forsøk uansett.

    IMG_1572.JPG



    I tiden New Wave og punken eksploderte dukket denne fyren opp i 1977 med skive produsert av Nick Lowe.
    Det skulle vise seg at samarbeidet skulle føre til en rekke flotte utgivelser i årene som følger. 5 stk i årene fram til 1981 og Trust.
    Nettopp Trust ble mitt første møte. For ei flott skive. Spilles i skrivende stund og denne 1981 utgaven låter så bra at jeg lurer på
    hvorfor jeg venter på en Mofi utgave av denne.

    IMG_1571.JPG


    My Aim Is True dukket opp i 1977. Jeg var litt seint ute med å plukke den opp. Men i hus kom den.
    Hva du møter her er det vel ingen som sier bedre en Alan Jones i Melody Maker tilbake i 1977:

    IMG_1591.JPG


    IMG_1574.JPG


    Jeg samler opp de nye utgivelsene til Mofi når de dukker opp. De har gjort en god jobb og får vel ut potensiale i tapene.
    Har også plukket opp noen av Music On Vinyl utgivelsene, når Mofi ikke har gitt ut, eller somler med å få ut utgivelsene. Mov låter også bra. Europas Mofi ?

    I 1978 dukker denne opp. Om den første var bra, så drysses superlativene og stjernene over denne utgivelsen i samtiden. Noe som vel har vist seg å holde.

    IMG_1576.JPG


    IMG_1577.JPG


    IMG_1578.JPG


    IMG_1581.JPG


    Etter en slik rekke av utgivelser var jeg hekta.....almost blue.....
    Fortsettelse følger...
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Costello del 2.
    I Januar 1981 leverer Elvis, han som lever, Skiva Trust. Den som introduserer meg for fyren. Skiva som får meg til å gå tilbake og
    plukke opp resten av de tidligere utgivelsene.
    Januar er tidlig på året. Det skal ikke gå lengre ut på året en oktober før han smeller til med ny skive.
    Almost Blue. Et album spekket med country & Western. I 81 kunne jeg ikke komme ut av skapet og erklære at dette var noe jeg likte og ble nysgjerrig på.
    Men i ettertid er det nok denne skiva som skapte min interesse for den nye Countryen og rocken som snart skulle dukke opp.
    Snart skulle de dukke opp, The Long Ryders 84 med Native Sons, Del Fuegos 84 med the longest day, Del Lords 84 med Frontier days, Green on red 83 med Gravity talks, Dream Syndicate 82 med The day of wine and roses, Rank and file 82 med Sundown og R.e.m 83 med Murmur. Jøss 80 tallet hadde jo gull.
    90 tallet, der Uncle Tupelo kickstartet No Depression bølgen med nettopp, No Depression i 90 og The Jayhawks 92 med Hollywood Town Hall. Er kanskje å ta hardt i, men skylder i alle fall litt på Elvis Costello for hvor noe av interessen tok veien innenfor musikksmak.

    IMG_1582.JPG


    IMG_1584.JPG


    Er vel nevnt at disse Music On Vinyl utgivelsene låter bra.

    IMG_1585.JPG


    Har også lyst å nevne Spectacle, et musikk show der Elvis intervjuer og møter artister som Lyle Lovett, John Prine, Nick Lowe og Neco Case.
    Verdt og få med seg. Finnes også på dvd/Blu-ray. Mener det er to sesonger og at det er sendt på svensk tv. Tuben har nok noen snutter også.

    IMG_1589.JPG


    Sjekk ut denne:


    IMG_1587.JPG


    Hedersmann med fortsatt mange jern i ilden.

    IMG_1586.JPG





     
    Sist redigert:

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.892
    Antall liker
    26.718
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    E. Costello har alltid betydd mye for meg også! Begynnte med første plata som har en historie bakgrunn for meg som jeg ikke glemmer! Det var nemligen så att jeg og brodern skulle få kjøpe var sin plate når jeg var i Stockholm på shopping med modern. Han 5år eldre og peil på musikk! jeg var 14, han tipset om en ny artist
    som han ville ha plate med Costello! til meg tipset han om Chris Spedding, når jeg kom hem med platene fikk han Spedding og jeg Costello;) Den står her forsatt.

    Ellers om du ikke har "All this useless beauty" på vinyl må du bare kjøpe den!
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Mange gode stunder, minner, historier og hendelser kan relateres til skiver, musikk og konserter Cash.Se.
    Har ikke den Costello skiva på vinyl, men den skal sjekkes ut. Takk for tips.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Aunt Mary .2015.
    Tre reutgivelser på Sandem Records. 500 svarte av hver. 300 farget vinyl av hver.

    Har ikke noe forhold til gruppa, bare en samler jeg knapt har hørt.

    IMG_1598.JPG


    De tre første utgivelsene er kjøpt inn av nysgjerrighet. De skal få seg en runde ut over kvelden og de nærmeste dagene.
    Ligger jo litt historie i dette også, blir spennende å høre hva de har å by på.
    Innpakningen er i alle fall lekker, plakater og farget vinyl og skiver remastret fra originale analoge taper.

    IMG_1594.JPG


    IMG_1595.JPG



    IMG_1596.JPG


    10401936_10200309511536930_518443663246438213_n.jpg


     
    Sist redigert:

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Iron Maiden i boks.
    Plutselig hadde cd on boksen til å dytte Picture Disc samlingen til Iron Maiden i. Dette for en helt normal pris.
    Boksen har gått for uforståelig store summer både med og uten skiver rundt omkrig. Jeg somlet og fikk ikke kjøpt boksen den gang da. Dette er vel muligens et nytt opplag. Kjekt uansett.
    Skivene er nå på plass i boksen og litt redd for at der blir de. Er vel ikke det som spilles mest her i huset.

    IMG_1602.JPG


    IMG_1600.JPG


    IMG_1601.JPG


    Er vel bare og innrømme at den røde samlingen er innen for dørene, men der er bare de tre første skivene på plass.
    Tiden vil vise om den fylles på med resten.

    IMG_1603.JPG


    Kanskje jeg skulle slenge på ei Maiden skive ? :cool:
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Noe nytt på skive fronten.

    En del tomrom har blitt fylt de siste 14 dagene.

    IMG_1613.JPG

    Mye som jeg er fornøyd med. The Dogs er mye spilt.Green On Red, Gutterball, Dan Stuart og Jon Spencer er strålende.
    Konsert med Reigning Sound og Towns skiva likeså.
    Har fått hørt Aunt Mary skivene og likte mye av det.
    Dire Strits og Mofi leverer en lydopplevelse.
    Daniel Kvammen har et stykke igjen før han når opp til Bjellene til Stein Torleif. Skiva til Mark var pent sagt et uheldig valg.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.367
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Kjekt å høre at den første Dan Stuart utgivelsen er strålende. Har selv bare ....Marlowe.... albumet. Her må noe gjøres!
    The Dogs er nytt for meg. Antar du synes at de bør sjekkes ut.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Prøv den siste. Liker du det kan du jo prøve den andre. Den første er det rimelig "demo" lyd på.
     

    united

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.07.2009
    Innlegg
    24.103
    Antall liker
    32.523
    Sted
    Indre Østfold
    Torget vurderinger
    2
    Mange godbiter der, ja.
    Liker du ikke skiva av Sean Rowe, kan jeg godt kjøpe den av deg, jeg.:)
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Mange nevnt, alltid noen glemt :rolleyes:.
    Sean Rowe har jeg plukket opp i trådene her og skiva er i høy rotasjon om dagen.
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Pakke.

    IMG_1616.JPG

    Her er det bare å håpe at det er godt pakket og at Bring har fulgt oppfordringen.

    IMG_1618.JPG

    Ser ut som det er bra pakket.

    IMG_1619.JPG

    Det skulle gjerne vært en forforsterker fra Mc Intosh, men ikke denne gang.

    IMG_1620.JPG

    Alt helt og vel. Stort nok?

    IMG_1621.JPG

    Spillerer har vært uten beskyttelse mot støv og folk siden den kom i hus. Penga har så langt blitt prioritert til skiver, og
    spilleren har levd ute beskyttelse.

    IMG_1622.JPG

    Det har i tilegg vært vanskelig å få tak støvdeksel, da spilleren krever en voksen dimensjon på det hele.

    IMG_1623.JPG

    Rett før påske tok jeg mot til meg. Jeg tok kontakt med kreativ plast og bestillte etter målene jeg mente måtte til.
    Jeg fikk noen utskjæringer på siden til håntak, og likeså bak til kabler. Sitter og er fornøyd med kreasjonen, selv om
    det ble et monster av en boks for å kunne passe.

    IMG_1626.JPG


    Jepp, ble ikke så galt. Da får vi se om jeg orker å sette den på etter bruk

    IMG_1628.JPG
     

    clash

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.05.2007
    Innlegg
    2.261
    Antall liker
    3.427
    Sted
    Drammen
    Third Man Records Valut pack 23.

    En gang i blant dumper det inn pakke fra Third Man Records.

    IMG_1617.JPG

    Her setter de sammen ulike ting fra selskapets artister. Det være seg The White Stripes, Jack White, Loretta Lynn, Dead Weather,Raconteurs osv...

    IMG_1629.JPG

    Denne gangen er det The White Stripes fra en konsert i Brasil 2005.

    IMG_1630.JPG

    Ofte innholdsrike saker med dobble farga vinyl, en singel eller to, dvd, kort , pins og annet mikk makk.

    IMG_1631.JPG


    Forrige pakke inneholdt en trippel konsert med Jack White.

    IMG_1324.JPG


    Gangen før der var det farget viny, bok og noe annet av Lazaretto.

    IMG_1318.JPG
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn