Sånn går det når du lar kjerringa se på TV.Har booket! Liker å leve farlig... Konas ide, interessert i histore og syntes serien om tungtvannet var fin.
"Eg er mjuk og kjenslevar"
"Ikkje som kuken min; stiv og hard!"
Tenkte meg på uventet inspeksjon av Nikkosetra med tanke på fremtidige arrangementerJøss skal du rote deg oppi her i helga SluketDu har fått de beste tipsa av andre ser jeg. Ta deg tid til å se litt på arkitekturen her oppe.
Nedenfor tinn sparebank. Finner du Prof Trondstad gt med mange fine gamle hus. Hvis park hotell ikke står til forventningene kan du jo vurdere å overnatte her.
Rjukan Admini - Hotell Rjukan
Det gamle Hydro adminiet er nå åpnet for overnatting.
Med banen opp til gaustatoppen tar det vel ca 15/20 min.
På Nikkosetra står døra vidåpen. En liten halvtime fra Rjukan mot Rauland så er dere derTenkte meg på uventet inspeksjon av Nikkosetra med tanke på fremtidige arrangementerJøss skal du rote deg oppi her i helga SluketDu har fått de beste tipsa av andre ser jeg. Ta deg tid til å se litt på arkitekturen her oppe.
Nedenfor tinn sparebank. Finner du Prof Trondstad gt med mange fine gamle hus. Hvis park hotell ikke står til forventningene kan du jo vurdere å overnatte her.
Rjukan Admini - Hotell Rjukan
Det gamle Hydro adminiet er nå åpnet for overnatting.
Med banen opp til gaustatoppen tar det vel ca 15/20 min.![]()
Hvis du lurte på hvor Nikkosetra ligger er det 2km innover VarlandsveienSkinnarbu/Møsvann/Varland?