Rimelige strømrensere, brukbart eller må man opp i pris?

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
 

Leemix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.03.2016
Innlegg
323
Antall liker
59
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Synchro tror jeg er mot DC, ikke sikker på om det er DC sperre i de andre filtrene deres.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Synchro tror jeg er mot DC, ikke sikker på om det er DC sperre i de andre filtrene deres.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvorfor er det ikke det?? Er ikke DC ansett som et problem hos isotek??
 

Leemix

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.03.2016
Innlegg
323
Antall liker
59
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Synchro tror jeg er mot DC, ikke sikker på om det er DC sperre i de andre filtrene deres.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvorfor er det ikke det?? Er ikke DC ansett som et problem hos isotek??
Jeg tror de satser på en synchro foran filterene. Kan ta feil, har ikke dobbeltsjekket men så vidt jeg husker.

Sjekka raskt og ser ut som enkelte av dem har DC også men mange ikke. Se på Isotek eller OHC sine sider så finner du ut hvilke som har hva.
 

mediakjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.11.2010
Innlegg
1.867
Antall liker
645
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Synchro tror jeg er mot DC, ikke sikker på om det er DC sperre i de andre filtrene deres.


Sent from my iPad using Tapatalk
Hvorfor er det ikke det?? Er ikke DC ansett som et problem hos isotek??
Jeg tror de satser på en synchro foran filterene. Kan ta feil, har ikke dobbeltsjekket men så vidt jeg husker.

Sjekka raskt og ser ut som enkelte av dem har DC også men mange ikke. Se på Isotek eller OHC sine sider så finner du ut hvilke som har hva.
Trur de fleste fra Isol har dc sperre.
 

hifiasylet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2004
Innlegg
392
Antall liker
87
Sted
Vestlandet
Må ikke nödvendigvis blakke deg for å oppnå resultat.
Til småkomponenter har jeg hatt positive resultat med en rimelig UPS ala denne:
Capture.JPG

(Men jeg mener at dette var en RS modell - dvs. den hadde litt bedre filtrering av strömmen enn den som bildet viser.)

Hvis det ikke virker, kan du bruke den til PC'en eller noe annet - mao. ikke et fullstendig tap.
I tillegg er det snakk om småpenger.

Bare mine erfaringer.
 

Andreas34

Medlem
Ble medlem
26.07.2015
Innlegg
34
Antall liker
6
Jeg tror jeg trenger et DC filter til min Hegel H590 forsterker. Jeg vurderer Supra DC-BLOCKER MD01-16-EU. Dette er et enkanals strømfilter.
Jeg ser at de har en blokk med seks uttak MAINS BLOCK MD06DC-16-EU/SP. Denne skal også ha DC filter innebygget.
Mitt spørsmål er om det er fordeler med den single fremfor den seksdoble. Prisen er jo mye høyre på den enkle av en eller annen grunn.
Jeg har en Hegel H590 forsterker. Jeg har ikke jording i strømuttaket.

Linker:
DC-BLOCKER MD01-16-EU
MAINS BLOCK MD06DC-16-EU/SP
 

particle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2014
Innlegg
476
Antall liker
315
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Syncro er en ren DC-sperre, og kommer i to utgaver. Den har altså ikke øvrig filtrering, og kan fint kombineres med andre produkter. Nova (den med 12 uttak) har innebygget DC-sperre, og på Super Nova er dette valgfritt. Ingen av IsoTeks øvrige filtre har innebygget DC-blokk. Jeg har Syncro, og den hjelper bra mot trafobrum, selv om den nok ikke er optimalt for det norske strømnettet.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Supra er mer valuta for pengene siden innmaten i Isotek boksene under 10k koster ca 50kr kr og er glorifisert nettstøyfilter som man ellers på på Chlas olhson og sånn for 1/10 av prisen . Dvs det er et par kondendatorer og MOV
 

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Har de utelatt DC filter an en eller annen grunn?? Gir DC filter andre ulemeper??
 

particle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2014
Innlegg
476
Antall liker
315
Sted
Oslo
Torget vurderinger
2
Har de utelatt DC filter an en eller annen grunn?? Gir DC filter andre ulemeper??
Tanken bak er nok at kundene får frihet til å velge, da ikke alle ser behov for DC-filter. Bruker man for eksempel Syncro mellom vegguttak og en "vanlig" strømrenser så vil jo hele systemet få strøm som har gått gjennom DC-filteret.

Som med nettfiltre generelt har jeg hørt brukere klage over redusert dynamikk, men det samsvarer ikke med min egen erfaring. Jeg tror ikke DC-filter vanligvis gir noen direkte ulemper, men ifølge OHC bør man ikke ha mer enn ett i kjeden. IsoTek bekreftet også at eksternt DC-filter blir overflødig hvis man har en passiv strømrenser hvor dette er innebygget.
 

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Jeg tror jeg trenger et DC filter til min Hegel H590 forsterker. Jeg vurderer Supra DC-BLOCKER MD01-16-EU. Dette er et enkanals strømfilter.
Jeg ser at de har en blokk med seks uttak MAINS BLOCK MD06DC-16-EU/SP. Denne skal også ha DC filter innebygget.
Mitt spørsmål er om det er fordeler med den single fremfor den seksdoble. Prisen er jo mye høyre på den enkle av en eller annen grunn.
Jeg har en Hegel H590 forsterker. Jeg har ikke jording i strømuttaket.

Linker:
DC-BLOCKER MD01-16-EU
MAINS BLOCK MD06DC-16-EU/SP
Selges den med seks uttak i Norge?? Ser ikke sånn ut....ikke godkjent?
 

Armand68

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2016
Innlegg
294
Antall liker
165
Sted
Viken
Torget vurderinger
1
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Kan anbefale Adyton DC Zero om du ikke har et godt filter med DC sperre. Har en slik selv, og forbedringen er temmelig merkbar, selv i et nytt moderne 400v TN nett. Dette produktet er ifølge produsenten optimalisert for det norske strømnettet og har DC-filter på begge faser, mens Isotek Synchro visstnok kun har det på en av fasene og således ikke er like god løsning.
 

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Har noen av disse isotek produktene DC sperre? Vil ha minst mulig mellom strømuttak og monoblokkene, med det brummer litt i trafoene i blandt.
Kan anbefale Adyton DC Zero om du ikke har et godt filter med DC sperre. Har en slik selv, og forbedringen er temmelig merkbar, selv i et nytt moderne 400v TN nett. Dette produktet er ifølge produsenten optimalisert for det norske strømnettet og har DC-filter på begge faser, mens Isotek Synchro visstnok kun har det på en av fasene og således ikke er like god løsning.
Takk for anbefaling, hva tenker du om kost/nytte i forhold til prisen? Hvis man kjøper to stk supra vil de også dekke begge fasene...?!
Synd det er så mangelfull/ukorrekt info om disse DC blokkerne.

Adyton DC zero:
"HF filteret benytter top notch komponenter fra bla Mundorf og spesialspoler med ekstrem lavt dc tap på kun 2 mΩ. Dermed oppnås filtrering av høye frekvenser uten noen form for tap av dynamikk. Det filtreres både på inn- og ut spenningen"

DC tap på 2 mΩ.....? La oss si dem mener 2mV da, så sier ikke det så mye. Filtrering av høye frekvenser??? PÅ DC filter....?? Andre skryter av høye peak strømmer...
Jeg tenker reel strøm kapasitet, kondensator kapasitet og hvor mye DC enheten blokker som vil være kvalitetsegenskapene her.
 

Armand68

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.01.2016
Innlegg
294
Antall liker
165
Sted
Viken
Torget vurderinger
1
Min erfaring med Supra er at de spiller i en klart lavere divisjon enn f.eks. Furutech, Nordost osv.

Kost/nytte er vanskelig å kommentere om du tenker på Adyton DC Zero. Har liten erfaring med rene DC filtre generelt. Hadde en Burmester 948 strømrenser en gang og minnes å huske at jeg ikke hørte så stor forkjell på DC filtreringen med den som den jeg hører med Adyton DC zero, men det var i et annet rom og oppsett så vil være forsiktig med å trekke for bastante konklusjoner.

I mitt oppsett står Adyton DC Zero for omtrent et tilsvarende løft som en Furutech TP-309 og det sier ikke rent lite, for den strømfordeleren er bare helt rå! Så ja, jeg heller til å mene at Adyton DC Zero er verdt pengene.
 

Andreas34

Medlem
Ble medlem
26.07.2015
Innlegg
34
Antall liker
6
Vet noen om Supra filtrerer på begge faser når man ikke ha jord? Er det et problem å mangle jord?
Lurer også på om hvordan det er å bruke en splitter på nettfilteret slik at jeg kan filtrere strømmen inn på cd spilleren også?
 

TGB

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2013
Innlegg
3.142
Antall liker
2.079
Sted
Asker
Torget vurderinger
1
Må ikke nödvendigvis blakke deg for å oppnå resultat.
Til småkomponenter har jeg hatt positive resultat med en rimelig UPS ala denne:
Vis vedlegget 570690
(Men jeg mener at dette var en RS modell - dvs. den hadde litt bedre filtrering av strömmen enn den som bildet viser.)

Hvis det ikke virker, kan du bruke den til PC'en eller noe annet - mao. ikke et fullstendig tap.
I tillegg er det snakk om småpenger.

Bare mine erfaringer.
Dette er helt galskap, UPS er ikke en god ting å koble på anlegget - den genererer spenningskurve fra helvete; ikke en jevn og fin. Mye bedre å koble rett i veggen. Målet med en UPS er ikke perfekt spenning og ren strøm, men å gi en PC muligheten til kontrollert nedstengning ved strømbrudd.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Vet noen om Supra filtrerer på begge faser når man ikke ha jord? Er det et problem å mangle jord?
Lurer også på om hvordan det er å bruke en splitter på nettfilteret slik at jeg kan filtrere strømmen inn på cd spilleren også?
Hva mener du med begge faser? 230V i bolig har normalt kun en fas.
 

hifiasylet

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
18.10.2004
Innlegg
392
Antall liker
87
Sted
Vestlandet
Må ikke nödvendigvis blakke deg for å oppnå resultat.
Til småkomponenter har jeg hatt positive resultat med en rimelig UPS ala denne:
Vis vedlegget 570690
(Men jeg mener at dette var en RS modell - dvs. den hadde litt bedre filtrering av strömmen enn den som bildet viser.)

Hvis det ikke virker, kan du bruke den til PC'en eller noe annet - mao. ikke et fullstendig tap.
I tillegg er det snakk om småpenger.

Bare mine erfaringer.
Dette er helt galskap, UPS er ikke en god ting å koble på anlegget - den genererer spenningskurve fra helvete; ikke en jevn og fin. Mye bedre å koble rett i veggen. Målet med en UPS er ikke perfekt spenning og ren strøm, men å gi en PC muligheten til kontrollert nedstengning ved strømbrudd.

Galskap er dine ord, du sitter tydeligvis på fasiten?
Det er forskjell på UPS'er, som alt annet.
Hvis du trenger helt jevn sinus, finnes det versjoner som leverer dette også. Bare å betale ekstra. UPS fungerer hos meg iallefall.
 

SRM

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.06.2009
Innlegg
2.626
Antall liker
2.497
Sted
Oppland
Torget vurderinger
23
Må ikke nödvendigvis blakke deg for å oppnå resultat.
Til småkomponenter har jeg hatt positive resultat med en rimelig UPS ala denne:
Vis vedlegget 570690
(Men jeg mener at dette var en RS modell - dvs. den hadde litt bedre filtrering av strömmen enn den som bildet viser.)

Hvis det ikke virker, kan du bruke den til PC'en eller noe annet - mao. ikke et fullstendig tap.
I tillegg er det snakk om småpenger.

Bare mine erfaringer.
Dette er helt galskap, UPS er ikke en god ting å koble på anlegget - den genererer spenningskurve fra helvete; ikke en jevn og fin. Mye bedre å koble rett i veggen. Målet med en UPS er ikke perfekt spenning og ren strøm, men å gi en PC muligheten til kontrollert nedstengning ved strømbrudd.

Galskap er dine ord, du sitter tydeligvis på fasiten?
Det er forskjell på UPS'er, som alt annet.
Hvis du trenger helt jevn sinus, finnes det versjoner som leverer dette også. Bare å betale ekstra. UPS fungerer hos meg iallefall.
Her er tilfeldigvis en måling av sinuskurven som APC Back UPS 650 leverer på batteridrift.

apcbu650-noload.jpg


Ikke spesielt pent. Men den gjør nok jobben som den er laget for, spenningen er der.

Hentet herfra:Power quality from various backup devices
 
  • Liker
Reaksjoner: TGB

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Vet noen om Supra filtrerer på begge faser når man ikke ha jord? Er det et problem å mangle jord?
Lurer også på om hvordan det er å bruke en splitter på nettfilteret slik at jeg kan filtrere strømmen inn på cd spilleren også?
Det har ingenting å si om du blokkerer DC på en eller begge lederne på den ene fasen (ja det er bare enfas 230V)
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Vet noen om Supra filtrerer på begge faser når man ikke ha jord? Er det et problem å mangle jord?
Lurer også på om hvordan det er å bruke en splitter på nettfilteret slik at jeg kan filtrere strømmen inn på cd spilleren også?
Hva mener du med begge faser? 230V i bolig har normalt kun en fas.
Begrepsforvirring? De 230v vi har i Norge er forskjellen mellom 2faser / 2 ledere med forskjøvet fase. , ikke en fase og jord som i andre land.
 

ymir

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.12.2013
Innlegg
5.304
Antall liker
4.993
Torget vurderinger
2
En rein og fin,perfekt sinus er ikke ideelt og ikke det de fleste audiofile trakter etter.
Den heller tydelig mot det lyse.
PurePower regenerator og ett svært rent nett låter rimelig identisk.
Ett nett med litt innslag av de lavere ordens harmoniske,3,5 og 7nd harmoniske er idealet en jakter etter.
Ett "rent nett",noe som ikke eksisterer og PurePower har ikke innslag av lavere ordens harmoniske,
og heller mot det lyse.
PS Audio har derimot det,men PS Audio sin teknologi takler ikke intermodulasjon,
og har mest fokus på harmoniske under 2.5kHz og mindre på dagens hovedproblem,
supraharmonics,2kHz-150kHz
En UPS er etter min mening derfor ikke ideelt til vårt bruk da de fleste nok hadde misslikt sluttresultatet.

Trafo brom skyldes ikke bare s.k DC på nettet.Det er også andre kilder som kan skape slikt.
Dette er erfart,men årsak er ikke verifiser.Det jeg vet er at ferro-resonans kan gi trafostøy,
men det er sikkert ikke tilfelle hos meg og hos andre,da vil også netteiers forsyningstrafo synge.
Ferro-resonans er kanskje en hver som driver med PQ sin drømme sak.


Litt om DC og DC filtre

https://sound-au.com/articles/xfmr-dc.htm

Mye om DC;)

https://webarchive.nationalarchives...http://www.ensg.gov.uk/assets/dgcg0000200.pdf
 
Sist redigert:

Aurora

Æresmedlem
Ble medlem
04.06.2004
Innlegg
14.795
Antall liker
11.191
Sted
Ytterst i havgapet...
Vet noen om Supra filtrerer på begge faser når man ikke ha jord? Er det et problem å mangle jord?
Lurer også på om hvordan det er å bruke en splitter på nettfilteret slik at jeg kan filtrere strømmen inn på cd spilleren også?
Hva mener du med begge faser? 230V i bolig har normalt kun en fas.
Begrepsforvirring? De 230v vi har i Norge er forskjellen mellom 2faser / 2 ledere med forskjøvet fase. , ikke en fase og jord som i andre land.
Liten korreksjon: TN nett har 230V mellom en ( eller alle) faser og nøytral.... N er ikke det samme som jord, - selv om de oftest er sammenkoblet i en hovedtavle....
 

Armand

Bransjeaktør
Ble medlem
13.08.2005
Innlegg
2.936
Antall liker
6.904
Sted
Kongsberg
Tap av dynamikk ved bruk av DC filtre kan unngås. Noen DC filtre bruker for små kondensatorer og man taper dermed et par volt. Med store nok kondensatorer kan spenningstapet elimineres.
 

Andreas34

Medlem
Ble medlem
26.07.2015
Innlegg
34
Antall liker
6
Måler man enkelt kvaliteten på sinusfasene med et oscillocop, eller må man belaste nettet med forsterker for å få en reell måling? (Husker ikke dette fra elektronikktimene jeg.) Jeg har et gammelt oscillosop, et dårlig strømnett og en Hegel H590 forsterker. Ikke jord.
 

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
2.592
Antall liker
762
Torget vurderinger
8
Jeg har svært god erfaring med strømrensere over lang tid, og hadde i dag ikke klart meg uten. Har brukt en blanding av DIY og PS-Audio med godt resultat. I går fikk jeg ny boks i anlegget da jeg hadde mistanke om jeg hadde likestrømskomponenter som støyet. Bestillte en Supra DC-Blocker, men det tok 3 mnd før den ankom, så det var artig å endelig få koblet den opp. Kabler var allerede laget, så jeg plugget den rett i anlegget og fyrte opp. Det var umiddelbart forandringer i lyden, men liker å avvente med å konkludere da selv om en får forandringer er det ikke alltid det over tid er til det positive. Har fått spillt en god del timer i dag og, og slik det fungerer nå må denne lille boksen være den billigste oppgraderingen jeg har gjort. Har tydligvis hatt mye forurensing som ikke de andre renserene har tatt. Høyttalerene er dønn tyst, selv med 40 rør i drift. Oppløsning er på et nytt nivå, strammere bass, bedre dynamikk og stillhet. Så langt er forbedringen overraskende stor, så det blir spennende å se over tid om det er noen bakdeler. Nå skal det sies at jeg har virkelig dårlige strømforhold, og lydforholdene forandrer seg fortsatt etter strømforbruk i nærområdet, men er mye mindre fremtredende. Er så billig at jeg anbefaler å prøve ut denne boksen fra Supra!

jenving-supra-lorad-dc-blocker-md01-16-eu.jpg
IMG_0335[452].jpg
IMG_0336[453].jpg
DSC_0190.jpg
 
Sist redigert:

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.288
Torget vurderinger
2
Måler man enkelt kvaliteten på sinusfasene med et oscillocop, eller må man belaste nettet med forsterker for å få en reell måling? (Husker ikke dette fra elektronikktimene jeg.) Jeg har et gammelt oscillosop, et dårlig strømnett og en Hegel H590 forsterker. Ikke jord.
Det kreves et helt eget apparat / prober for å måle nettspenningens sinusbølger sikkert. Ikke prøv deg med et gammelt oscilliskop rett i kontakt!!!!
 

komfort

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.11.2010
Innlegg
1.580
Antall liker
490
Jeg har svært god erfaring med strømrensere over lang tid, og hadde i dag ikke klart meg uten. Har brukt en blanding av DIY og PS-Audio med godt resultat. I går fikk jeg ny boks i anlegget da jeg hadde mistanke om jeg hadde likestrømskomponenter som støyet. Bestillte en Supra DC-Blocker, men det tok 3 mnd før den ankom, så det var artig å endelig få koblet den opp. Kabler var allerede laget, så jeg plugget den rett i anlegget og fyrte opp. Det var umiddelbart forandringer i lyden, men liker å avvente med å konkludere da selv om en får forandringer er det ikke alltid det over tid er til det positive. Har fått spillt en god del timer i dag og, og slik det fungerer nå må denne lille boksen være den billigste oppgraderingen jeg har gjort. Har tydligvis hatt mye forurensing som ikke de andre renserene har tatt. Høyttalerene er dønn tyst, selv med 40 rør i drift. Oppløsning er på et nytt nivå, strammere bass, bedre dynamikk og stillhet. Så langt er forbedringen overraskende stor, så det blir spennende å se over tid om det er noen bakdeler. Nå skal det sies at jeg har virkelig dårlige strømforhold, og lydforholdene forandrer seg fortsatt etter strømforbruk i nærområdet, men er mye mindre fremtredende. Er så billig at jeg anbefaler å prøve ut denne boksen fra Supra!

Vis vedlegget 571070 Vis vedlegget 571071 Vis vedlegget 571072 Vis vedlegget 571073
Vurderer denne sterkt. Kan du skru den opp å se hvor mye uF kondensatorer den er bestykket med?
 

JK

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.02.2002
Innlegg
2.592
Antall liker
762
Torget vurderinger
8
Jeg har svært god erfaring med strømrensere over lang tid, og hadde i dag ikke klart meg uten. Har brukt en blanding av DIY og PS-Audio med godt resultat. I går fikk jeg ny boks i anlegget da jeg hadde mistanke om jeg hadde likestrømskomponenter som støyet. Bestillte en Supra DC-Blocker, men det tok 3 mnd før den ankom, så det var artig å endelig få koblet den opp. Kabler var allerede laget, så jeg plugget den rett i anlegget og fyrte opp. Det var umiddelbart forandringer i lyden, men liker å avvente med å konkludere da selv om en får forandringer er det ikke alltid det over tid er til det positive. Har fått spillt en god del timer i dag og, og slik det fungerer nå må denne lille boksen være den billigste oppgraderingen jeg har gjort. Har tydligvis hatt mye forurensing som ikke de andre renserene har tatt. Høyttalerene er dønn tyst, selv med 40 rør i drift. Oppløsning er på et nytt nivå, strammere bass, bedre dynamikk og stillhet. Så langt er forbedringen overraskende stor, så det blir spennende å se over tid om det er noen bakdeler. Nå skal det sies at jeg har virkelig dårlige strømforhold, og lydforholdene forandrer seg fortsatt etter strømforbruk i nærområdet, men er mye mindre fremtredende. Er så billig at jeg anbefaler å prøve ut denne boksen fra Supra!

Vis vedlegget 571070 Vis vedlegget 571071 Vis vedlegget 571072 Vis vedlegget 571073
Vurderer denne sterkt. Kan du skru den opp å se hvor mye uF kondensatorer den er bestykket med?
Dessverre. Den er 2 dager gammel. Skule noe skje ryker garantien, så det blir ikke noe tukling nå nei..:cool:
 

Kjendis

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.02.2010
Innlegg
2.707
Antall liker
710
Sted
Norway
Torget vurderinger
2
Så det er ikke noe enkelt fasitsvar på trådstarters forespørsel? Jeg syns det er vanskelig med strømrens. Har prøvd flere strømrensere med varierende resultat på ulike forsterkere. Men jeg har tror det lønner seg å filtrere bort dc støy. Kanskje et dc filter før regeneratoren må til. Den billigste generatoren til ps audio koster 30 laken og har bare 4 apparatinnganger.
Jeg har heldigvis dc filter innebygd i forsterkeren. ;D
 
Topp Bunn