...la meg prøve. Ser at du har en Thorens TD2001, og om jeg ikke husker feil nå - så er denne etter hva jeg har lest rimelig kresen på underlaget. Stemmer det? Hvor utsatt er underlaget hos deg? Er vegghylle uaktuelt?juster skrev:Hei
Er der noen som vil annbefale en rimelig og god "stuespiller" med en vis WAF, og som ikke er hyper alergisk for underlaget ?
Må ha deksel ! Pris tja? 5000-6000 ny
Jeg er nermere 60 end 30Audiophile-Arve skrev:Det einaste som heilt sikkert hindrar underlagsproblem, er vegghylle. Einaste spelar eg aldri har greidd å provosere, er gamle Dual-spelarar. Men estetikken til desse krev at du er nærare 60 enn 30 år....
Se på demo/brukt sidene til pmaudio. En Scheu Cello. Litt over ditt budsjett, uten pu, og lokk må du antakelig kjøpe ijuster skrev:Jeg er nermere 60 end 30og har en Dual, men denne har vel mere WHF(wife hysteria factor) end WAF
![]()
Audiophile-Arve snakket om gamle Dual-spillere, spørsmålet blir vel da om de nye er like "ufølsomme" (om Dual er som Linn - som mer eller mindre har holdt seg til samme konstruksjon i 30 år eller mer)?juster skrev:Hva med nye Dual? hvem importere disse i Norge?Audiophile-Arve skrev:Det einaste som heilt sikkert hindrar underlagsproblem, er vegghylle. Einaste spelar eg aldri har greidd å provosere, er gamle Dual-spelarar. Men estetikken til desse krev at du er nærare 60 enn 30 år....
Er det RPM 1 du mener?juster skrev:Jeg har i dag set lidt på Project 1(den som ble testet i siste fidelity), syntes dette var en fin spiller, men savner plast cover på denne!
Det skal vere fullstendig nye konstruksjonar. Eg skal prøve å finne ut meir om dette etter kvart...zimon skrev:Audiophile-Arve snakket om gamle Dual-spillere, spørsmålet blir vel da om de nye er like "ufølsomme" (om Dual er som Linn - som mer eller mindre har holdt seg til samme konstruksjon i 30 år eller mer)?juster skrev:Hva med nye Dual? hvem importere disse i Norge?Audiophile-Arve skrev:Det einaste som heilt sikkert hindrar underlagsproblem, er vegghylle. Einaste spelar eg aldri har greidd å provosere, er gamle Dual-spelarar. Men estetikken til desse krev at du er nærare 60 enn 30 år....