Bil, båt og motorsykkel Riksløken Northugs bil

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Noen som vet hva slags bil Northug var ute og «gjorde en stor feil» med forrige dagen?
    Tenker han kanskje burde satse på noe slikt i framtida?
    4E27702E-97F4-4422-82E9-D895384B122B.jpeg
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Han kjører Jaguar F-Type, fin bil, men det er nok ikke årsaken til at det går rundt for Northug. Er nok ADHD x 2 i den kroppen.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Amfetamin roer ved ADHDere ned? Spørs hva de finner når blodprøvene er analysert? Uppers, Downers aka Elvis, MJ mfl...
     
    S

    svk

    Gjest
    Norge er jo glad i nortug. Så ble jo tilgitt forrige gang.
    Men er da dumt det som har skjedd nå,nå som ting var glemt å ting gikk bra.
    160km timen. Puttputt.
    Kokain og idrett hører ikke sammen.verre å forsvare/tilgi dette.
    Men spørs om elvis og cash hadde vært like store uten...
     

    Pink_Panther

    Æresmedlem
    Ble medlem
    23.03.2006
    Innlegg
    19.028
    Antall liker
    9.308
    Jeg blir litt uvel av noen av kommentarene her. Dengang han gikk rundt de andre skiløperne var han en gud, nå er han redusert til en riksløk. Northug har dummet seg, Javel, men la vær å tråkke han ytterlige ned i gjørmen. Skjerpings.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Basher han ikke ned for min del. Dette er svært uheldige omstendigheter hvor dårlig dømmekraft avgjør/gjorde. Han er i selskap med mange. Mn om han var "clean" da han konkurrerte og ikke noe tyder på annet var det vel nok av dophuer i skisporet rundt ham og i annen idrett.

    Det står stor respekt av han som idrettsmann - det kan ingen ta fra ham. Selv om dette er en skandale så få vi se hva fremtiden avdekker/bringer.

    Hilsen NADA sportsidiot.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Dette har da ingenting å gjøre med hva han gjorde som skiløper. Han dytta i seg et eller annet som sannsynligvis var kokain, satte seg i bilen og durte nedover E6 i ca.170 km/t. Begge deler bevisste valg og en dømmekraft from hell. Det vil aldri være synd på slike folk. Uansett. Eller er det synd på Ken Ronny også når han gjør det samme? Det hadde imiddlertid vært synd på vedkommende m/familie han eventuelt hadde meiet ned i den farten. Han har sannsynligvis hatt mer flaks enn han fortjener.
     

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Vi få vel vente til "data" foreligger før man drar sluttkonklusjon1 ifm denne hendelsen.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Hvilke data tenker du på? Symptomtesten slo ut på droger derfor blodprøve, farten ble målt til 168 km/t, de fant kokain hjemme hos han. Alt dette har han også sagt selv.
    Håper bare at det ikke dukker opp enda mer.
     

    Svullo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Innlegg
    3.461
    Antall liker
    2.417
    Sted
    vest
    For assosiasjoner til Nykænen. Bra i idret men ødelakt etterpå. Bra d ike gjikk liv
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.449
    Antall liker
    7.783
    Torget vurderinger
    0
    Enig at det lukter finsk skihopper her. Faktisk så synes jeg synd på ham, finnluggen også!

    Han har kommet fra "ordinære kår" og blitt løftet opp til "halvgud". Det krevet sterk psyke å takle det er jeg redd.
    Hvordan han takler det fallet som kommer nå gjenstår å se. Han vi behøve sterke og kloke mennesker rundt seg i alle fall, og ikke medgangssupportere.

    160kmt behøver ikke å være så hinsides, trafikk og vei tatt i betraktning. Men er man dopet i tillegg blir det straks noe annet og trafikk/veistandard var nok ikke plagsomt mye vurdert.

    Håper han klarer seg videre, men er ikke veldig optimistisk på hans vegne, dessverre!
     

    xerxes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.01.2005
    Innlegg
    9.630
    Antall liker
    5.276
    Sted
    Holmestrand
    Jeg blir litt uvel av noen av kommentarene her. Dengang han gikk rundt de andre skiløperne var han en gud, nå er han redusert til en riksløk. Northug har dummet seg, Javel, men la vær å tråkke han ytterlige ned i gjørmen. Skjerpings.
    Nei, han hadde klare dustetrekk den gangen også.
    Hva tråkking angår så klarer han det helt fint på egen hånd.
    Skjerpings, ja. Men den er det Northug som må stå for. Denne gangen også.

    Han kom direkte fra barneskiskole hvor han var instruktør.
    Når han da kort tid etter råkjører i rus, så er det selvsagt et spørsmål om han har et rusproblem som er større enn det vi ser og han er klar for å ta innover seg?
     
    Sist redigert:

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.495
    Antall liker
    2.925
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    De som ikke har alt for mye å fylle fritiden med, er snare å lage memes i allefall - og slike som meg bringer dem videre......
    De er jo litt "søte " da.....

    Northug kok.jpg
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Hvordan han takler det fallet som kommer nå gjenstår å se. Han vi behøve sterke og kloke mennesker rundt seg i alle fall, og ikke medgangssupportere.
    Nemlig. Og det er vel derfor han er der han er; en hel nasjon med ja folk som lo og koste seg uansett hva han gjorde og sa.
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Ikke noe nytt at en del idrettsstjerner surrer det til på privaten etter endt karriere, men det viser jo kanskje at en del har behov for oppfølging for å takle overgangen til et normalt liv.

    Men det unnskylder ikke råkjøring, og i hvert fall ikke i beruset tilstand.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Litt Matti Nykenen over dette. Litt for mye fritid, litt for høyt fall etter karrieren og litt for lett tilgang til livets mange goder/onder.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Og nå kommer hylekoret og gråtekonene, eller kanskje bygdedyret. Forbilde er noe man ikke velger å være og nesten 60 km/t for fort ? Det er helt forferdelig. Nesten som en Breivik på kokain. Slapp av, hvem er det som ikke har klemt til på motorveien med sin nye bil i ungdommen? 242km/t på E18 forbi Bellevue i gamle dager ga sug i magen må jeg innrømme.

    Bl.a.
    – Det er helt forferdelig at et så stort forbilde kjører nesten 60 km/t for raskt og potensielt har vært ruset.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Det blir vel en stund til han kjører bil igjen.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Han trenger ikke bil heller, etter hva jeg forstår har han kjøpt leilighet på Grunerløkka i Oslo og greier nok å finne både mat, drikke og sosialt samvær i gangavstand fra kåken. Dette går bra hvis Northug er tøff i knotten. Vi får se. Jeg unner han alt godt. Det ordner seg.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Northug er sikkert en varm potet, men vi må aldri glemme at Sarpsborg slo Molde i dag.
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Men det aller viktigste i går var jo Ingebrigtsen den yngste og Warholm. Skikkelige forbilder. No løk at all around.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Jeg har fått fatsbot uten å bli tatt til legevakten og/eller rassia hjemme, så noe må de åpenbart ha reagert på.
     

    BritFi

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.11.2012
    Innlegg
    2.905
    Antall liker
    1.924
    Sted
    Tilbake i Oslo, igjen.
    Torget vurderinger
    3
    Noen som vet hva slags bil Northug var ute og «gjorde en stor feil» med forrige dagen?
    Tenker han kanskje burde satse på noe slikt i framtida?
    Vis vedlegget 656050
    Er en SVR, så da er det råtassen med V8 -rimelig heftige greier.
    Petter kan vel på mange måter sammenlignes med en hvilken som helst Rockstar. Hardt å lande etter å ha opptrådt på de store scener i åresvis. Og med en antydet diagnose, så må det vel avreageres litt etter barneskirenn og for mye A4/seriøsitet.
    Får håpe han finner seg en adrenalinfylt hobby som kan gi han det han trenger av både kick og ro.
     

    Svullo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Innlegg
    3.461
    Antall liker
    2.417
    Sted
    vest
    Verken typpe bil eller diagnose retferdigjør handlingene han har gjort vel?
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.495
    Antall liker
    9.222
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Fristende å referere tIl Bibelen:
    "Den av dere som er uten synd, kan kaste den første steinen på han"
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Husker i yngre år at jeg lå i 150-60 ned bakken rett etter Lillesand på vei mot Kristiansand. Dette var gamle E18 og antakelig 70- eller 80-sone. Det var natt og hadde veien for meg selv. Men det er jo stokk tullete. Var heldigvis ikke beruset :)
     

    Svullo

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.11.2017
    Innlegg
    3.461
    Antall liker
    2.417
    Sted
    vest
    Ikke feilfri, men bruker ikke rusmidel og prøver å holle meg innefor reglene såm er satt. Har tigode å bli stoppa av polisen Er heller ike kjendis eller fårbilde for ungdomen
     
    P

    parafinoksen

    Gjest
    Men jeg synes jo det er litt snodig, at når du først skal krype til korset og ydmykt bekjenne dine synder, så må du legge ved et stort selvportrett:

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn