Rigmor gustafsson

eliasen

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.07.2005
Innlegg
261
Antall liker
0
Fikk en herlig blanding balsam for øregangen fra Bare jazz igår. Blant annet nyeste skiva til Rigmor gustafsson - on my way to you.
Den falt jo veldig godt i smak som så mye annen vokaljazz. Det jeg lurer på, hun har vist også gitt ut to plater tidligere. Har noen av dere disse i varetekt og har de dem samme kvaliteter som nevnte plate?
 
O

om.s

Gjest
Fikk en herlig blanding balsam for øregangen fra Bare jazz igår. Blant annet nyeste skiva til Rigmor gustafsson - on my way to you.
Den falt jo veldig godt i smak som så mye annen vokaljazz. Det jeg lurer på, hun har vist også gitt ut to plater tidligere. Har noen av dere disse i varetekt og har de dem samme kvaliteter som nevnte plate?
Nå har jeg ikke selv den du nevner her, men jeg har den første(?) In the light of day", og den er ikke skal man være helt ærlig, blandt favorittene el de mest spillte her hjemme, jeg tror, basert på hva jeg har hørt av damen i etterkant av den jeg har, at det siste hun har sluppet faller litt mer i smak enn den som står her, men lytt selv, er vel igjen det beste rådet, som ellers....

mvh
 
Topp Bunn