Hva erviktigst en dyr pu og en billig riaa eller omvendt?er klar over at en dyr pu og et tilsvarende riaa trinn er og foretrekke,men hvis en skal velge.
En god tommelfinger regel er; Riaa til cirka samme pris som pickup. Det er også det min egen erfaring efterhånden siger mig. Jeg har prøvet en hel del riaa'er (rør/trans.) og pickupper i flere prisklasser, op til ca. 30.000 kr.Hva erviktigst en dyr pu og en billig riaa eller omvendt?er klar over at en dyr pu og et tilsvarende riaa trinn er og foretrekke,men hvis en skal velge.
Jeg tenker at ti tusen får være maks.En god tommelfinger regel er; Riaa til cirka samme pris som pickup. Det er også det min egen erfaring efterhånden siger mig. Jeg har prøvet en hel del riaa'er (rør/trans.) og pickupper i flere prisklasser, op til ca. 30.000 kr.Hva erviktigst en dyr pu og en billig riaa eller omvendt?er klar over at en dyr pu og et tilsvarende riaa trinn er og foretrekke,men hvis en skal velge.
Skulle jeg vælge, ville jeg gå for dyr riaa, så du kan trække alt ud af de pickupper du vælger at sætte til efterhånden som du får lyst og råd![]()
Den kjenner jeg ikke noe til,er det noen som kan fortelle litt om den.Ligger nå et par Whest Two ute til en rimelig penge...
Kurant RIAA, som på bruktmarkedet som regel ligger på +/- 4K og det er den absolutt verd, sett opp mot andre brukt-alternativer i prisklassen.Den kjenner jeg ikke noe til,er det noen som kan fortelle litt om den.Ligger nå et par Whest Two ute til en rimelig penge...
Da bør du vurdere Graham slee era gold v, event Reflex.Lurer på om jeg skal gå for en ren mm riaa,men den må ha gain over40 db.