Riaa/pre med XLR-ut?

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Hei!

Har ein Pro-ject platespiller - RCA ut, og eit par Event 20/20 BAS V3 aktive høgtalere - XLR inn.

Fins det 1 ‘boks’ i betalbar klasse, som kan ta imot signalet frå platespilleren, gjere RIAA-konverteringa,, fungere som volumkontroll, og sende signalet videre i XLR-format?

Er ikkje heilt fremmed for 2 bokser heller, men då seier waf at det må være ‘smått’.. Digitalt?

Forslag mottas med TAKK! 😊

Mvh Arild 😊
 

jorwed_

Audio Arkeologen
Ble medlem
04.09.2012
Innlegg
10.842
Antall liker
17.345
Sted
Nordre Follo
Torget vurderinger
97
Pro-Ject Phono Box RS eller Pro-Ject Phono Box RS 2?
Er det ikke bedre at volumkontrollen ligger i høyttaleren?


 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.833
Antall liker
1.415
Sted
Steinkjer
Musical fidelity mx-vynl riaa har hvertfall xlr ut, mangler volum
Topping pre 90 som pre fungerer knall her hvertfall
 

superhkm

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2005
Innlegg
4.044
Antall liker
2.989
Torget vurderinger
2
Du skriver ikke noe om budsjett, men Mytek på brukten er ikke dyrere enn Projecten, og du får dac+Streamer i tillegg.
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Endelig på PC, og ikkje mobil...

Behovet er altså ein RIAA, samt ein eller anna form for "volumkontroll" med XLR ut. Og dette gjerne i ein - 1 "boks"....

Når dette er sagt, så er det strengt tatt ikkje "mitt" behov. Det er eks-kona som eg i så fall bistår med å få på plass ei vinyl-løysing.
Ho fekk behalde platesamlinga vi hadde skaffa i fellesskap.

Ho er glad i god lyd. Men lyden skal helst komme frå noko som ser ut som eller er "retro". Og så skal høgtalarane være små - som i mindre enn sko-esker, men spele "god" bass. Og siden ho ikkje har mest penger, så må det ikkje koste allverden heller. Og eg er heller ikkje villig til å tømme sparekontoen helt for at ho skal få lyd i heimen... 😁

Eg vurderer å donere ein platespelar eg har - Pro-Ject 2-experience, samt eit par aktive Event 20/20 BAS V3 som vart til overs då eg fekk Opal i hus. Høgtalarane er i utgangspunktet sitat: "altfor store", men eg har argumentert med at dei må være såpass for at ho skal få den lyden ho ønsker. Høgtalerane har ikkje noko brukande løysing for å kontrollere volumet.

Så ein forforsterker med RIAA inngang, og XLR utgang hadde jo vore ideelt. Men disse veks jo ikkje akkurat på trær!

Eg tenker at ein eller anna frittståande RIAA med digital utgang i form av USB eller optisk, og ein liten DAC med volumkontroll kanskje er eit alternativ som er mulig å oppdrive?

Men er tilbake på PC, så skal la pølsefingrane og Mr. google få jobbe litt. :)

Men er stadig interessert i tips!

Mvh Arild :)
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.378
Antall liker
20.782
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Er det svært lange kabelstrekk til høyttalerne? Forenkler ting mye om du kan kjøre single ended til dem.
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Er det svært lange kabelstrekk til høyttalerne? Forenkler ting mye om du kan kjøre single ended til dem.
Ja, veldig mykje hadde blitt enklare med single-ended. Men høgtalarane har kun XLR inngang, og eg prøver å unngå overgangar RCA/XLR om eg kan.

Puffin har digital ut, men er litt høgare i pris enn eg ideelt sett hadde tenkt å spandere. Spesielt sidan ein (eg) også må kjøpe inn DAC med volumkontroll og XLR utgang. Men det viser seg at det fins fleire RIAA, både med optisk og usb. Så det er håp.

Mvh Arild 😊
 
Sist redigert:

KJ

Æresmedlem
Ble medlem
10.10.2004
Innlegg
11.093
Antall liker
4.197
Torget vurderinger
1
Ubalansert ut til balansert inngang kan ofte fungere brillefint, og kan på enkelte parametere være bedre enn ubalansert til ubalansert.

Mvh
KJ
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
Ubalansert ut til balansert inngang kan ofte fungere brillefint, og kan på enkelte parametere være bedre enn ubalansert til ubalansert.

Mvh
KJ
Ok, det åpner jo muligheita for å imøtekomme ønsket om ein ‘retro’ preamp!? 😊

Forslag i så måte?🤔

Mvh Arild 😊
 

HAREPUSEN

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.11.2009
Innlegg
3.077
Antall liker
2.493
Sted
telemark
Torget vurderinger
2
KJ har rett . En av fordelene med singel ended riia sent til single to balanced amplifier har ofte lavere støy enn andre veien

EC 3 tror jeg kan det du ønsker
 

arild

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.03.2003
Innlegg
911
Antall liker
531
Sted
Sogn og Fjordane
Torget vurderinger
7
KJ har rett . En av fordelene med singel ended riia sent til single to balanced amplifier har ofte lavere støy enn andre veien

EC 3 tror jeg kan det du ønsker
Trur at ex’en ikkje vil like EC-stilen spesielt godt. Er nok meir glad i retro/vintage som ting med treverk.

Så skal sjå litt etter noke frå Tandberg. Er eg heldig, finn ein kanskje også høgtalere, så eg ikkje må ‘ofre’ mine.. 😇

Mvh Arild 😊
 

Valentino

JB rünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Innlegg
28.378
Antall liker
20.782
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Hva med noe som er så lite at man nesten ikke kan se den?
Yamaha WXC-50 forforsterker eller Yamaha WXA-50 integrert forsterker. Begge strømmer og kan betjenes via app på mobil/nettbrett. Ikke noe treverk, men 1U høy og halv bredde, og kan også stå på høykant. Min WXC-50:

 
Topp Bunn