Retep`s lytterom

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    SÄnn halvtidleg oppe i dag. Har litt Ä styre med fÞr kl 18 nÄr gjengen kjem.
    Vart mykje Sushi att, sĂ„ det vert servert det til gjengen og en varm gryte. Skal tru om eg skal lage indisk eller kinesisk bassert... Blir verfall med storfe da eg har det. Er vel litt sĂ„nn pĂ„ kanten Ă„ servere indisk og strofe.... 😁 Vi fĂ„r sjĂ„.

    MÄ flytte unna Diptyque til i kveld. TÞrr ikkje Ä ha dei framme, ikkje det at eg trur folk vert sÄ pÄ'n men skulle uhellet vere ute sÄ er det betre att Davis Acoustic courbet 8 fÄr trÞkket.

    Lot vere Ă„ Ă„pne pakken i gĂ„r kveld. Rett og slett fordi eg var fryktelig sliten. Og hadde eg Ă„pna den, sĂ„ mĂ„tte eg vel ha prĂžvd den... 😁 Kjenne meg sĂ„ godt.

    Har litt Ä styre med som sagt i dag ogsÄ, sÄ fÄr sjÄ kva tid den vert Äpna. Kanskje i ettermiddag.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fikk pakka opp bursdagsgava men skal ikkje leike med den fÞr i morga. Usikker pÄ om eg har batteri til pucken..
    IMG_20240217_161512.jpg

    IMG_20240217_161521.jpg


    Tenke at resten av kvelden sÄ vert det Ä slappe av
    FB_IMG_1707503631578.jpg
     

    papaHet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2012
    Innlegg
    292
    Antall liker
    119
    Jepp. Var der. Var grilling ute fÞr vi fikk omvisning, Ä etter det kunne vi gÄ rundt litt selv, eneste stedet vi ikke sÄ var deres egne private rom der.
    Moro Ä gÄ rundt Ä se der, hÞre noen historier, se alle bannere, moro Ä se Norway Inc flagget hang der oppe i et hjÞrne. Se hvor mye utstyr det er rundt der, pluss alt man ikke sÄ.
    Desverre var ikke de 4 der selv, de hadde vel nok med alle gjestene som skulle spille med de. Bare Lars som var innom bussen Ä spurte pent om man kunne slÄ av tlf plassering ang hvor HQ var.

    Jeg blei trukket til en bill av de 4 konsertene. En kompis alle 4, pluss to til HQ. Uten tvil de beste konsertene i mitt liv. Alle gjestene, historiene, felles metclub folk fra hele verden, lite Ä intimt sted. Var helt fantastiske konserter. Noen minutter med big Mick ute pÄ gulvet der fÞr konserten ene dagen Ä snakket litt.
     

    papaHet

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    06.09.2012
    Innlegg
    292
    Antall liker
    119
    40 Ärs jubileet var langt ifra like bra, ikke sÄ rart heller da nÄr man tenker pÄ alt som skjedde i 2011 pÄ scenen.
    Men var helt fantastisk Ă„ vĂŠre der pĂ„ de to pĂ„ 40 Ă„rs jubileet Ă„ da 👍.
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.338
    Antall liker
    8.433
    Sted
    LillestrĂžm
    Torget vurderinger
    2
    Det var litt av en bursdagsgave.
    MÄ ha hvert veldig snill som fÄr slike flotte gaver.
     

    ottone

    Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Innlegg
    14.286
    Antall liker
    11.089
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    JĂžss. Den spilleren ser mest ut som en MT-1 Evo?
    Den bÞr det gÄ an Ä kose seg med.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Sit Ä laga forslag til speleliste for Moet Audio til Oslo Hifishow. Og har fÄtt ned monge slike typiske demolÄter som mogne har hÞyrt fÞr og som det vert spurt om. Og samstundes laga ei litt anna liste med litt meir ukjent god musikk. Men det er heilt sikkert lÄta eg har glÞymt. Om nÄken he lysst til Ä sette preg pÄ dei ulike listene sÄ kom gjerne med forslag til lÄter. Det vart alltid klaga pÄ utvalg i musikk pÄ messer, sÄ her er vertfall en sjans til Ä sette preg pÄ ei liste til en som skal stille ut.
    KLassisk musikk , korte stykker med litt action setter eg pris pÄ tips om, da eg er ganske dÄrlig pÄ den type musikk.

    SÄ kjÞyr pÄ, kva vil dokke hÞyre?
     

    John_Harald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2002
    Innlegg
    4.044
    Antall liker
    1.837
    Sted
    SĂžrumsand
    Torget vurderinger
    5
    Sit Ä laga forslag til speleliste for Moet Audio til Oslo Hifishow. Og har fÄtt ned monge slike typiske demolÄter som mogne har hÞyrt fÞr og som det vert spurt om. Og samstundes laga ei litt anna liste med litt meir ukjent god musikk. Men det er heilt sikkert lÄta eg har glÞymt. Om nÄken he lysst til Ä sette preg pÄ dei ulike listene sÄ kom gjerne med forslag til lÄter. Det vart alltid klaga pÄ utvalg i musikk pÄ messer, sÄ her er vertfall en sjans til Ä sette preg pÄ ei liste til en som skal stille ut.
    KLassisk musikk , korte stykker med litt action setter eg pris pÄ tips om, da eg er ganske dÄrlig pÄ den type musikk.

    SÄ kjÞyr pÄ, kva vil dokke hÞyre?
    Rimsky-Korsakov: Scheherazade op.35
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Har brukt nokre daga med Muarah PSC no. Etter Ă„ ha pakka den opp sĂ„ mĂ„tte eg ut for Ă„ kjĂžpe batteri. Skal sĂžrge for at gutta i Moet har slike Ă„ sende med. 😁 PSC var ferdig satt opp fra Muarah, men det fant eg fyrst ut etter Ă„ ha gĂ„tt igjĂžnĂ„ det sjĂžl. NĂ„ke som var fryktelig lett Ă„ fĂ„ til. Eg er ikkje den skarpeste kniven nĂ„r det kjem til slikt...

    KjÞrt plater med og uten den pÄ nokre daga no. Og sjÞl om Muarah MT2 SE spelaren min i utgangspunktet er god sÄ skjer det nÄke positivt med lyden med PSC aktiv. Det vert meir ro i musikken, det meste vert tydeliegare pÄ en mÄte. Heilt klart nÄke Ä tenke pÄ om man vil et steg vidare med det man har fra fÞr. Er ikkje gratis den her, sÄ det fÄr verte ei vurdering for kvar enkelt. Er nok heller ikkje for folk med billige platespelarar. DÄ legg eg nok heller summen i spelaren.
    Testa PSC pÄ Perpetuum Ebner 2525 pÄ det andre rommet, og der var forskjellene stÞrre enn pÄ Muarah MT2 SE. Men det er annen kurs ol pÄ det rommet. SÄ kanskje ikkje rettferdig samanlikning.

    Uansett, godt fornĂžgd no med vinyl oppsettet her. Enda et par steg opp
    IMG_20240226_152216.jpg

    IMG_20240226_152810.jpg

    IMG_20240226_152853.jpg


    FĂ„r berre spele og nyte vinyl sĂ„lenge eg klare Ă„ hĂ„ndtere pickup og armlĂžftar. Vert nok slutt etterkvart pĂ„ det. Mister desverre finmotorikken raskt i hendene. Allereie utfordrande Ă„ skrive mld ol pĂ„ tlf. OgsĂ„ det innlegget her har tatt tid. đŸ˜Ș

    Men men, ikkje sÄ mykje Ä gjere med det. FÄr snart leite fram cd platene...
     

    steinost

    Æresmedlem
    Ble medlem
    22.01.2004
    Innlegg
    11.338
    Antall liker
    8.433
    Sted
    LillestrĂžm
    Torget vurderinger
    2
    Har brukt nokre daga med Muarah PSC no. Etter Ă„ ha pakka den opp sĂ„ mĂ„tte eg ut for Ă„ kjĂžpe batteri. Skal sĂžrge for at gutta i Moet har slike Ă„ sende med. 😁 PSC var ferdig satt opp fra Muarah, men det fant eg fyrst ut etter Ă„ ha gĂ„tt igjĂžnĂ„ det sjĂžl. NĂ„ke som var fryktelig lett Ă„ fĂ„ til. Eg er ikkje den skarpeste kniven nĂ„r det kjem til slikt...

    KjÞrt plater med og uten den pÄ nokre daga no. Og sjÞl om Muarah MT2 SE spelaren min i utgangspunktet er god sÄ skjer det nÄke positivt med lyden med PSC aktiv. Det vert meir ro i musikken, det meste vert tydeliegare pÄ en mÄte. Heilt klart nÄke Ä tenke pÄ om man vil et steg vidare med det man har fra fÞr. Er ikkje gratis den her, sÄ det fÄr verte ei vurdering for kvar enkelt. Er nok heller ikkje for folk med billige platespelarar. DÄ legg eg nok heller summen i spelaren.
    Testa PSC pÄ Perpetuum Ebner 2525 pÄ det andre rommet, og der var forskjellene stÞrre enn pÄ Muarah MT2 SE. Men det er annen kurs ol pÄ det rommet. SÄ kanskje ikkje rettferdig samanlikning.

    Uansett, godt fornĂžgd no med vinyl oppsettet her. Enda et par steg opp
    Vis vedlegget 1000596
    Vis vedlegget 1000597
    Vis vedlegget 1000598

    FĂ„r berre spele og nyte vinyl sĂ„lenge eg klare Ă„ hĂ„ndtere pickup og armlĂžftar. Vert nok slutt etterkvart pĂ„ det. Mister desverre finmotorikken raskt i hendene. Allereie utfordrande Ă„ skrive mld ol pĂ„ tlf. OgsĂ„ det innlegget her har tatt tid. đŸ˜Ș

    Men men, ikkje sÄ mykje Ä gjere med det. FÄr snart leite fram cd platene...
    Legg musikken pÄ HD, da blir det enda lettere. Driftsikkert som bare det. NÄr motorikken blir borte slipper du Ä fikle med slikt. Har enda ikke feilet her i huset. Alt ligger pÄ SSD.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HoJ

    Aerik

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2012
    Innlegg
    2.353
    Antall liker
    5.462
    Sted
    Moss
    Ronnie gadd ikke, etter dommeren oversÄ at han mÄtte treffe etter 2 bom. Typisk Ronny nÄr han er i det lunet.

    Allan spilte bra i gÄr, og kineseren kommer vi til Ä hÞre mere om i fremtiden. Det gror bra i miljÞet.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ronnie gadd ikke, etter dommeren oversÄ at han mÄtte treffe etter 2 bom. Typisk Ronny nÄr han er i det lunet.

    Allan spilte bra i gÄr, og kineseren kommer vi til Ä hÞre mere om i fremtiden. Det gror bra i miljÞet.
    Zhang vil vi nok mÄtte fÞlge med pÄ. GÞy med "nye" som kjem opp. Zhang har vÄre med ei god stund, men har komme no dinne sesongen. For et smÄspel han hadde. Synd han vert sÄ nervÞs nÄr det stramme seg til. Det kan lÊrast Ä takle...
    IMG_20240225_201329.jpg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Vert lengre og lengre myllÄ innlegga her. Sikkert godt tenke fleire.. lol Men det er ikkje sÄ mykje Ä fortelle om. Hifiannlegga stÄr som dei gjer, spelar musikk pÄ dei sikkert 5-6 tima dagleg. Har holdet med Ä lage speleliste pÄ diverse musikk til Moet Audio i forbindelse med Oslo Hifishow. Masse musikk som folk har hÞyrt fÞr og en heil del folk ikkje har hÞyrt eller andre lÄta enn dei mest kjente frÄ kjente artista.
    Har laga nokre innlegg pÄ facebook for Ä finne ut litt om kva folk har lysst til Ä hÞyre, rett og slett for Ä finne tempen pÄ ja, kva folk vil hÞyre. Bruka jo alltid Ä vere slik her inne pÄ HFS etter messe at folk klager pÄ musikken som vert spelt. Alle spela berre Nils Loftgren og Kari Bremmnes.... osv. Men det viser seg faktisk at det er musikk svÊrt monge ynsker Ä hÞyre pÄ messe. Sikkert fordi dei har hÞyrt lÄtane 243 gonga og har derfor en fÞlelse for dei. SÄ jada, begge dei to er pÄ eine lista eg har laga. Pluss en heil del til. Ser skikkelieg fram til messa i Asker om ja er 2 veker igjen no.

    :LOL:
    Ellers sÄ skjer det ikkje so mykje her. Har bytta treningssenter rett og slett for Ä kunne ta del i gruppetimar. Det forrige senteret hadde ikkje slikt. Gruppetimane er feks
    Spinning er vel 3 ulike nivÄ
    Core ( som eg skal pÄ i dag for fÞrste gong) er vel 3 ulike nivÄ det ogsÄ
    Bodypump
    Bodystep Her spÞrst det om eg kan vere sÄ mykje med pga krykker men vi fÄr sjÄ.
    Sterk som er trening pÄ same plass med kroppsvekt og vekt som motstand
    NĂ„ke som heiter Tabata...???
    Bodybalance som tek element frÄ Yoga, Tai Chi og Pilates inn under eitt. SKal nok prÞve den stive jroppen pÄ det ogsÄ
    Osv osv osv, skal nok vere med pÄ fleira av dei her. I vertfall prÞve dei ut og sjÄ sjÄ. SÄ legge en plan for kva eg skal vere med pÄ fast og supplere med vekttrening. Har aldri vÄre med pÄ gruppetrening fÞr no, so synes det er litt spennende.

    Har vÄre et par runder pÄ spinning alt. Og lurer no pÄ om eg skal kjÞpe meg en enkel pulsklokke. Har lest med litt opp trening med og uten slike. Og dei timane som eg har vÄre med pÄ so har instruktÞr ropt ut %vis hjarterymte vi skal ligge pÄ. No er eg heilt fersk med spinning og har ikkje lysst til Ä bruke meir enn nÞdvendig pÄ ei klokke, men trur nok at eg vil kunne fÄ igjen meir for treninga med ei slik enn utan. For eg starta liksom pÄ omtrent maxpuls, so fortsatte med maxpuls og avslutta med maxpuls. Beina gikk saktare og saktare..... og eg vart surare og surare i musklaturen. MEN eg stoppa ikkje. :rolleyes:

    Satt der med ei metallica tskjorte og midt med pĂ„ legga short. Kan vere at eg mĂ„ kjĂžpe ei sykkelbukse til neste gong. For fĂ„r skikkelig ubehag i rattata etter ei Ăžkt pĂ„ sykkel kan man seie. SĂ„ har funne fram til ei billig pulsklokke, som har hĂžy score pĂ„ testa, men lurar pĂ„ om det er nĂ„ken her inne som har tips til ei slik billig klokke. eller kanskje nĂ„ken har ei som dei skal selge billig? Ser for meg at eg treng ei som mĂ„lar og visar bĂ„de % av maksplus og antall bpm. VAnleg klokke kan sikkert vere greit. Ellers sĂ„ veit eg ikkje kva ei slik klokke burde vise. Treng ikkje kart og hĂžgdemĂ„lar eller vĂŠrvarsel. SÅ kva treng en som nettopp har starta med spinning???

    Klokka eg har funne fram til sjĂžl heite Unita S/L treningsklokke,
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.484
    Antall liker
    901
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Ser at den klokka du viser til har puls mÄling pÄ hÄndleddet. Min erfaring er at det ikke nÞyaktig nok, vil anbefale en med puls belte rundt brystet, Polar har det ogsÄ. Garmin har ogsÄ flere modeller som kan mÄle puls bÄde pÄ hÄndledd og med belte.
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ser at den klokka du viser til har puls mÄling pÄ hÄndleddet. Min erfaring er at det ikke nÞyaktig nok, vil anbefale en med puls belte rundt brystet, Polar har det ogsÄ. Garmin har ogsÄ flere modeller som kan mÄle puls bÄde pÄ hÄndledd og med belte.
    Bra tips. MĂ„ leite litt rundt. Tenke at klokka ikkje treng Ă„ vere supernĂžyaktig me veit egentlig ikkje.... Er amatĂžr for Ă„ seie det slik...
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Jaja nett heime etter en tur ute pÄ livet.. Vel livet.... Var masse reklame om fest, morro og disco pÄ den lokale studentplassen. 70 og 80 talls disco... Vel ditte bilde er frÄ kl 22 nÄr dÞrane Äpna
    IMG_20240302_221423.jpg


    Og ditte er frÄ klokka 01.30 rett fÞr eg krykka meg heim
    IMG_20240303_012611.jpg


    Dvs her bomma dei pĂ„ temafesten... 100kr for Ă„ kome inn for Ă„ hĂžre pĂ„ ferdig satt opp speleliste. To kara som var meir opptatt med Ă„ leike med mobil enn Ă„ "vere tilstades" var bort Ă„ spurte om en lĂ„t.. Fikk til svar at det ikkje var muleg Ă„ legge til songa pĂ„ spelelista... MĂ„ le litt, i hine daga nĂ„r eg jobba som DJ sĂ„ var slikt ingen problem. Om eg hadde lĂ„ta pĂ„ cd eller lp... Jaja verden gĂ„r framover.. 😁

    Fikk hĂžre masse gammal musikk, men kunne nok ha spart meg for turen...
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    BĂŠrum
    Torget vurderinger
    1
    Vert lengre og lengre myllÄ innlegga her. Sikkert godt tenke fleire.. lol Men det er ikkje sÄ mykje Ä fortelle om. Hifiannlegga stÄr som dei gjer, spelar musikk pÄ dei sikkert 5-6 tima dagleg. Har holdet med Ä lage speleliste pÄ diverse musikk til Moet Audio i forbindelse med Oslo Hifishow. Masse musikk som folk har hÞyrt fÞr og en heil del folk ikkje har hÞyrt eller andre lÄta enn dei mest kjente frÄ kjente artista.
    Har laga nokre innlegg pÄ facebook for Ä finne ut litt om kva folk har lysst til Ä hÞyre, rett og slett for Ä finne tempen pÄ ja, kva folk vil hÞyre. Bruka jo alltid Ä vere slik her inne pÄ HFS etter messe at folk klager pÄ musikken som vert spelt. Alle spela berre Nils Loftgren og Kari Bremmnes.... osv. Men det viser seg faktisk at det er musikk svÊrt monge ynsker Ä hÞyre pÄ messe. Sikkert fordi dei har hÞyrt lÄtane 243 gonga og har derfor en fÞlelse for dei. SÄ jada, begge dei to er pÄ eine lista eg har laga. Pluss en heil del til. Ser skikkelieg fram til messa i Asker om ja er 2 veker igjen no.

    :LOL:
    Ellers sÄ skjer det ikkje so mykje her. Har bytta treningssenter rett og slett for Ä kunne ta del i gruppetimar. Det forrige senteret hadde ikkje slikt. Gruppetimane er feks
    Spinning er vel 3 ulike nivÄ
    Core ( som eg skal pÄ i dag for fÞrste gong) er vel 3 ulike nivÄ det ogsÄ
    Bodypump
    Bodystep Her spÞrst det om eg kan vere sÄ mykje med pga krykker men vi fÄr sjÄ.
    Sterk som er trening pÄ same plass med kroppsvekt og vekt som motstand
    NĂ„ke som heiter Tabata...???
    Bodybalance som tek element frÄ Yoga, Tai Chi og Pilates inn under eitt. SKal nok prÞve den stive jroppen pÄ det ogsÄ
    Osv osv osv, skal nok vere med pÄ fleira av dei her. I vertfall prÞve dei ut og sjÄ sjÄ. SÄ legge en plan for kva eg skal vere med pÄ fast og supplere med vekttrening. Har aldri vÄre med pÄ gruppetrening fÞr no, so synes det er litt spennende.

    Har vÄre et par runder pÄ spinning alt. Og lurer no pÄ om eg skal kjÞpe meg en enkel pulsklokke. Har lest med litt opp trening med og uten slike. Og dei timane som eg har vÄre med pÄ so har instruktÞr ropt ut %vis hjarterymte vi skal ligge pÄ. No er eg heilt fersk med spinning og har ikkje lysst til Ä bruke meir enn nÞdvendig pÄ ei klokke, men trur nok at eg vil kunne fÄ igjen meir for treninga med ei slik enn utan. For eg starta liksom pÄ omtrent maxpuls, so fortsatte med maxpuls og avslutta med maxpuls. Beina gikk saktare og saktare..... og eg vart surare og surare i musklaturen. MEN eg stoppa ikkje. :rolleyes:

    Satt der med ei metallica tskjorte og midt med pĂ„ legga short. Kan vere at eg mĂ„ kjĂžpe ei sykkelbukse til neste gong. For fĂ„r skikkelig ubehag i rattata etter ei Ăžkt pĂ„ sykkel kan man seie. SĂ„ har funne fram til ei billig pulsklokke, som har hĂžy score pĂ„ testa, men lurar pĂ„ om det er nĂ„ken her inne som har tips til ei slik billig klokke. eller kanskje nĂ„ken har ei som dei skal selge billig? Ser for meg at eg treng ei som mĂ„lar og visar bĂ„de % av maksplus og antall bpm. VAnleg klokke kan sikkert vere greit. Ellers sĂ„ veit eg ikkje kva ei slik klokke burde vise. Treng ikkje kart og hĂžgdemĂ„lar eller vĂŠrvarsel. SÅ kva treng en som nettopp har starta med spinning???

    Klokka eg har funne fram til sjĂžl heite Unita S/L treningsklokke,
    GÄ for en Garmin klokke,da fÄr du alt du trenger.MÄler ogsÄ sÞvnkvalitet.Har en meget god app.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    BĂŠrum
    Torget vurderinger
    1
    Ser at den klokka du viser til har puls mÄling pÄ hÄndleddet. Min erfaring er at det ikke nÞyaktig nok, vil anbefale en med puls belte rundt brystet, Polar har det ogsÄ. Garmin har ogsÄ flere modeller som kan mÄle puls bÄde pÄ hÄndledd og med belte.
    Garmin mÄler veldig nÞyaktig pÄ hÄndleddet.
     

    Tweedjakke

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Innlegg
    3.484
    Antall liker
    3.605
    Sted
    SunnmĂžre
    Fikk hĂžre masse gammal musikk, men kunne nok ha spart meg for turen...
    Kjipt. Var der nokre timar fÞr og hÞyrde BlÄsemafian med Volda skulekorps (ei av jentene driv med drill). Fint, og korpset fekk mykje moro med dette. Eg meiner eit ekstremt irriterande bass-spor Þydela mykje av det som kunne vore kult.
     

    Multikanal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.02.2004
    Innlegg
    1.484
    Antall liker
    901
    Sted
    Nordfjordeid
    Torget vurderinger
    1
    Garmin mÄler veldig nÞyaktig pÄ hÄndleddet.
    Har en Garmin og den var ikke nÞyaktig nok da jeg kjÞpte den for noen Är siden, var treg med Ä gÄ ned etter en topp. Sammenlignet med en Garmin sykkel GPS med belte pÄ samme turen, men Garmin er flinke pÄ utvikling sÄ det er nok bedre nÄ
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.718
    Antall liker
    7.846
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Vert lengre og lengre myllÄ innlegga her. Sikkert godt tenke fleire.. lol Men det er ikkje sÄ mykje Ä fortelle om. Hifiannlegga stÄr som dei gjer, spelar musikk pÄ dei sikkert 5-6 tima dagleg. Har holdet med Ä lage speleliste pÄ diverse musikk til Moet Audio i forbindelse med Oslo Hifishow. Masse musikk som folk har hÞyrt fÞr og en heil del folk ikkje har hÞyrt eller andre lÄta enn dei mest kjente frÄ kjente artista.
    Har laga nokre innlegg pÄ facebook for Ä finne ut litt om kva folk har lysst til Ä hÞyre, rett og slett for Ä finne tempen pÄ ja, kva folk vil hÞyre. Bruka jo alltid Ä vere slik her inne pÄ HFS etter messe at folk klager pÄ musikken som vert spelt. Alle spela berre Nils Loftgren og Kari Bremmnes.... osv. Men det viser seg faktisk at det er musikk svÊrt monge ynsker Ä hÞyre pÄ messe. Sikkert fordi dei har hÞyrt lÄtane 243 gonga og har derfor en fÞlelse for dei. SÄ jada, begge dei to er pÄ eine lista eg har laga. Pluss en heil del til. Ser skikkelieg fram til messa i Asker om ja er 2 veker igjen no.

    :LOL:
    Ellers sÄ skjer det ikkje so mykje her. Har bytta treningssenter rett og slett for Ä kunne ta del i gruppetimar. Det forrige senteret hadde ikkje slikt. Gruppetimane er feks
    Spinning er vel 3 ulike nivÄ
    Core ( som eg skal pÄ i dag for fÞrste gong) er vel 3 ulike nivÄ det ogsÄ
    Bodypump
    Bodystep Her spÞrst det om eg kan vere sÄ mykje med pga krykker men vi fÄr sjÄ.
    Sterk som er trening pÄ same plass med kroppsvekt og vekt som motstand
    NĂ„ke som heiter Tabata...???
    Bodybalance som tek element frÄ Yoga, Tai Chi og Pilates inn under eitt. SKal nok prÞve den stive jroppen pÄ det ogsÄ
    Osv osv osv, skal nok vere med pÄ fleira av dei her. I vertfall prÞve dei ut og sjÄ sjÄ. SÄ legge en plan for kva eg skal vere med pÄ fast og supplere med vekttrening. Har aldri vÄre med pÄ gruppetrening fÞr no, so synes det er litt spennende.

    Har vÄre et par runder pÄ spinning alt. Og lurer no pÄ om eg skal kjÞpe meg en enkel pulsklokke. Har lest med litt opp trening med og uten slike. Og dei timane som eg har vÄre med pÄ so har instruktÞr ropt ut %vis hjarterymte vi skal ligge pÄ. No er eg heilt fersk med spinning og har ikkje lysst til Ä bruke meir enn nÞdvendig pÄ ei klokke, men trur nok at eg vil kunne fÄ igjen meir for treninga med ei slik enn utan. For eg starta liksom pÄ omtrent maxpuls, so fortsatte med maxpuls og avslutta med maxpuls. Beina gikk saktare og saktare..... og eg vart surare og surare i musklaturen. MEN eg stoppa ikkje. :rolleyes:

    Satt der med ei metallica tskjorte og midt med pĂ„ legga short. Kan vere at eg mĂ„ kjĂžpe ei sykkelbukse til neste gong. For fĂ„r skikkelig ubehag i rattata etter ei Ăžkt pĂ„ sykkel kan man seie. SĂ„ har funne fram til ei billig pulsklokke, som har hĂžy score pĂ„ testa, men lurar pĂ„ om det er nĂ„ken her inne som har tips til ei slik billig klokke. eller kanskje nĂ„ken har ei som dei skal selge billig? Ser for meg at eg treng ei som mĂ„lar og visar bĂ„de % av maksplus og antall bpm. VAnleg klokke kan sikkert vere greit. Ellers sĂ„ veit eg ikkje kva ei slik klokke burde vise. Treng ikkje kart og hĂžgdemĂ„lar eller vĂŠrvarsel. SÅ kva treng en som nettopp har starta med spinning???

    Klokka eg har funne fram til sjĂžl heite Unita S/L treningsklokke,
    Noe elektronisk musikk som ikke er Infected Mushrooms hadde vÊrt kjÊrkomment. Det spilles hos enkelte en del 70/80-talls rock med middelmÄdige lydkvalitet, sÄ det er nok mer enn IM som har god nok produksjon til Ä brukes. I Horten hadde de fleste fanget opp Ghost Rider-lÄta som gir mektig midbass nesten uansett hva man spiller det pÄ.
     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn