Kjekke dag i dag.
Sove lenge, trur eg trengte det. Var så en tur på IKEA for å plukke opp nokre flate pakka, som skal montast i morga.
Så ut for å ete, blei kinesisk fusion. Litt sushi og litt varmt. Så gjekk turen til Jessheim kino for å sjå en film. 2 bitetta takk, 2 brus og 2 medium beger med popkorn.. Holdt på å svime av når hu bak kassa sa 550kr takk... Wow, er ikkje så rart det sikkert er 5 år sida eg var på kino sist. Men kosa oss.
Godt med nokre sånne daga av og til. I morga skal eg ringe telenor... Det kan verte en intr samtale.
Tlf til Telenor gjekk veldig bra. Det ordna seg. igjen fra meg.
Fikk henta siste pakken trur eg her nede. Kom over ei lita sanking med Metallica og Mötley Crue plater eg ikkje har. Til en såpass hyggelig pris at eg ikkje klarte å seie nei takk.
Berre boxen med 12' var verdt prisen åleime. Kjent når man finne slike plater. Nå får eg ikkje spelt dei før eg er i Volda og fått meg platespelar, men dei ser vertfall veldig fine ut. Så spent på dei.
Har holdt på i nye leiligheita til X frøkna heile veka. Til og frå IKEA, skrudd sammen møbla, bært papp og isopor, til og frå kjøpesenter, Bonus, Møbelringen, Elkjøp osv osv.
I helga blir det å ta det rolig, hu flytta ut idag så no er det berre eg her heime. Hu må nok innom her nokre gonga til før alt er i boks.
Planen i helga er å ta det rolig, trenger det. Var innom Ahus på sjekk igår ettermiddag. Kollapsa berre igår mest eg dreiv med møbla frå IKEA. Berre svimte av. Så etter nokre tima på mottaket og nokre prøve så fikk eg sleppe fri igjen. Er nok teikn på at man har kjøret seg litt hardt. Men føler meg bra idag så kven veit kva det kunne ha våre.
Skal tømme og gjere ferdig ett rom i helga. Er gjesterom, står ikkje mykje ting der. Så tenke det tek en liten time.
Resten av helga blir nok brukt i godstolen fremfor oppsettet. Det er nok det siste eg pakka ned.. Litt tv blir det heilt sikkert også.
Prøva si godt eg kan. Blir litt mykje for en stakkars kar å pakke, sortere flytte for 2 stk og holde huset og hage i orden, når man egentlig har nok med kun år holde huset i orden... Men er heldigvis ikkje så mykje igjen no. Tenker at eg er ferdig sånn omtrent med 85%.
Blir nok litt rar døgnrytme når man ikkje har nåke faste holdepunkt som feks jobb å forholde seg til. Når eg også sliter litt med veldig varierande daga med låkt nokre daga og andre der eg omtrent he nok med å få i meg mat så blir det gjerne slik.
Ikkje so lenge igjen no til flyttebil en står på utsida her og eg sett nasa mot Sunnmøre. Hifi messa i Horten er en mnd etter at eg kjem i hus så håpa på å få pakka ut det meste til då. No har eg kun låne forsterkar som eigar må få tilbake før eg reise, så det betyr at når eg kjem i hus, så har eg ikkje lyd. Så sit å vurdera om eg skal kjøpe meg en slik at eg får lyd og får testa ut romma. En heil mnd med bitteliten radio... Veit ikkje om eg klare det...
Får tenke litt meir på det. Lite som frista i den billige enden egentleg. Men har alltid våre fasinert av vintage marantz, men har aldri hørt det.
Synes dei ser skikkelig flotte ut. 2270 er navnet på den her. Kanskje eg skulle skaffa meg en slik eller en bror av den...?
Då er det berre å krysse fingrane for at det går bra med tanke på alt regnet som skal kome dei neste dagane. Alt som var pakka og satt i garasja i pappesker er no bært inn i huset igjen. Så då kunne eg ha spart meg for den jobben tidlegare.
Pumpe er satt klart i tilfelle det blir overvatn i innkjøringa. Vil helst ikkje ha det inn til huset.
Kjenne at eg er rimelig spent på dei to neste dagane. Fe sove godt i natt verfall. Sliten som fy. Så får eg berre sjå koss det går dei verste timane i morga. Er en 8-10 tima det er varsla mellom 10-18mm akkurat no.
Faen, nå har de dobla mengden nedbør som kjem... Over 20mm fleire tima no. Og godt over 140mm neste døgnet. Totalt så er det varsla over 230mm på 1,5 døgn her.
Lol då er det forandra igjen. Kl 15 idag så skal det no kome mellom 0 og 37mm nedbør fram til kl 16... Kan ikkje vere enkelt å spå idag. Er jo tross alt 25år sida sist...
Får ikkje gjort så mykje med det. Så fe berre krysse fingrane
Treng litt pause no so pumpa får tatt unna litt. Har redusert litt vatn no, men så skal det regne 4x så mykje i kveld pr time i 3 tima som det har gjort no den siste.
Men det at meldingene endra seg heile tida. Forstår ikkje heilt koffor eg driv å følge med. Er faktisk ingenting eg får gjort med dette.
Ligger tomta på laveste punkt i terrenget, eller er det lavere punkt som vannet kan gå til før du får det i hus? Siden du lenser der bort med pumpe og slange fra plassen utenfor huset.
Du får være glad du har solgt og ikke skal bo der i årene som kommer. Tror nok dette er vær som vil komme ofte i tiden som kommer. Jorda og klima er i stadig endring slik det har vært siden jorda fikk atmosfære.