Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Godt å se du er på hugget for sosialt/hifi relaterte besøk om dagen, hadde jeg ikke bodd over 50 mil unna hadde jeg tatt en tur ;)
    Blir syk i hodet av kun å sitte hjemme. Håper jeg kommer fort til operasjoner..

    Og ja ikke ofte jeg er hjemme alene, så håper at det kommer noen mennesker i morra. Er 2 som jeg vet kommer. Så blir bra det.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Blir syk i hodet av kun å sitte hjemme. Håper jeg kommer fort til operasjoner..

    Og ja ikke ofte jeg er hjemme alene, så håper at det kommer noen mennesker i morra. Er 2 som jeg vet kommer. Så blir bra det.
    Høres bra ut ;)
    Jeg har selv vært mye hjemme etter jeg skadet meg, så har vært lite sosialt i 5 uker. Håper på å få tatt en runde med hifi besøk før sommeren om jeg får tid😁
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Høres bra ut ;)
    Jeg har selv vært mye hjemme etter jeg skadet meg, så har vært lite sosialt i 5 uker. Håper på å få tatt en runde med hifi besøk før sommeren om jeg får tid😁
    Er vel litt knapt med hifi folk hos deg. Bare å ta turen innom her om det skulle passe en gang.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Er vel litt knapt med hifi folk hos deg. Bare å ta turen innom her om det skulle passe en gang.
    Virker som om det er noen rundt her innenfor ikke alt for store avstander. Vi er jo faktisk 3 stykker som jeg vet om innenfor 1 km avstand. Håper å få besøkt noen av de som bor litt lenger ut mot kysten når jeg får en mulighet😉
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Virker som om det er noen rundt her innenfor ikke alt for store avstander. Vi er jo faktisk 3 stykker som jeg vet om innenfor 1 km avstand. Håper å få besøkt noen av de som bor litt lenger ut mot kysten når jeg får en mulighet😉
    Oj, det hjelper jo betraktelig!! 3 innenfor 1km er jo mer enn hos meg som jeg vet om vertfall..
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.710
    Antall liker
    7.815
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Så bra dere har bekjente med lydinteresse 👍🏻 Bor i Drammen men har kun én lydinteressert kamerat, dog ikke mer interessert enn at han fortsatt har anlegget jeg satt sammen for han for 7-8 år siden 🙈
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så bra dere har bekjente med lydinteresse 👍🏻 Bor i Drammen men har kun én lydinteressert kamerat, dog ikke mer interessert enn at han fortsatt har anlegget jeg satt sammen for han for 7-8 år siden 🙈
    Du må bare komme deg ut, treffe folk. Er mange i Drammen, Bærum og Oslo som holder på! Tar du turen til meg i morgen da kanskje....??
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.710
    Antall liker
    7.815
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Du må bare komme deg ut, treffe folk. Er mange i Drammen, Bærum og Oslo som holder på! Tar du turen til meg i morgen da kanskje....??
    Takk for innbydelse men skal på helgetur med en kameratgjeng, så blir pakking i morgen. Slår til ved en annen anledning 👍🏻
     

    Trg

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.08.2021
    Innlegg
    694
    Antall liker
    1.879
    Sted
    Gilja
    Blir syk i hodet av kun å sitte hjemme. Håper jeg kommer fort til operasjoner..

    Og ja ikke ofte jeg er hjemme alene, så håper at det kommer noen mennesker i morra. Er 2 som jeg vet kommer. Så blir bra det.
    Holder til på vestlandet, så blir noe langt😁 Ville absolutt vært interessant viss ikke! Ser du spiller mye av den samme musikken som meg😁🤘👍
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Holder til på vestlandet, så blir noe langt😁 Ville absolutt vært interessant viss ikke! Ser du spiller mye av den samme musikken som meg😁🤘👍
    Du får bare gi en pip om du et i området. 🤘🤘
     
    • Liker
    Reaksjoner: Trg

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Lang dag det her på tur til og fra Elverum med offentlig transport. Tar sin tid det. 2.5 time på sykehuset... Da går tiden sakte.
    Takk til mr Blues som hadde tatt imot meg med åpne armer, desverre så skulle han på hockey kamp av alle ting. Sikkert gøy om man har intr for det. Heia Storhamar...!!

    Ser frem til å treffe noen folk hjemme i morgen. Ser ut til at det bommer noen vertfall. Jeg sitter jo å spillet musikk så tenkte why not

    IMG_20220406_184028.jpg


    Skikkelig fin tur ned igjen. Satt dessverre på feil side så fikk ikke tatt så mange bilder. Ble dårlig ut igjennom vinduet Måtte gjøre en hel del øvelser på undersøkelsen, så fikk noe lokal bedøvelse etter. Kjenner at den nå er på vei ut så her gjelder det å få i seg noe mat og komme seg i seng før det går ut.

    Ny dag i morgen med nye sjanser. Og ja, har du lysst en tur for litt kaffe, og litt god musikk og noen hififolk å tyte med. Send meg en pm.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Som jeg nevnte @Retep ,tog rundt forbi tar mye tid oppi gokk her. Håper det nå legges til rette for at du blir bra igjen. Ikke vært noen hyggelig reise du har hatt, men pågangsmot har du vist hele tiden :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Som jeg nevnte @Retep ,tog rundt forbi tar mye tid oppi gokk her. Håper det nå legges til rette for at du blir bra igjen. Ikke vært noen hyggelig reise du har hatt, men pågangsmot har du vist hele tiden :)
    Sater på at de lager en plan. Må innom Riksen som første stopp. Så krysser fingrene for at jeg kommer hurtig til der. Har hatt noen nedturer så gidder ikke å glede meg. Får ta hver dag som den kommer å gjøre det beste ut av det.

    En ting har jeg å glede meg til i dag. Jeg får igjen platespilleren
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    IMG_20220407_100441.jpg


    Ny kaffekopp!!

    På Hamar i går så hadde jeg tenkt å dra en tur på Kaffe & vinyl. Er lite Google søk viste at de var stengt i går. Men siden jeg kjenner flere som holder på med med slikt, så ringte jeg butikken.

    Joda han var på plass og prisa plater, så måtte bare komme innom.

    Etter en liten stund så fant jeg de her som jeg måtte ha med hjem
    IMG_20220407_101039.jpg


    Digger den Mötley Crüe plata og den samlingen fra Black Sabbath har mange av mine favoritter.
    Mye plater der oppe jeg kunne tenke meg. Så må nok innom igjen senere. Blir nok noen runder til opp til Elverum etterhvert.
     
    Sist redigert:

    Antonsen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2010
    Innlegg
    4.690
    Antall liker
    5.124
    Sted
    Hvittingfoss
    Torget vurderinger
    9
    Ser trivelig ut Peter, hadde det passet så hadde jeg gjerne tatt turen. Kanskje ved neste anledning 🙂

    Ha en fin seanse 👍
     
    M

    MarkusH

    Gjest
    Hvis ikke turen bortom Brøttum blir for lang (når du er på Elverum) så kan det være mulighet for en kaffe og litt musikk her også. Ikke at det er så mye å høre på her da. :ROFLMAO:
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Hvis ikke turen bortom Brøttum blir for lang (når du er på Elverum) så kan det være mulighet for en kaffe og litt musikk her også. Ikke at det er så mye å høre på her da. :ROFLMAO:
    Kjører offentlig når jeg skal oppom Elverum
     

    Eirik84

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Innlegg
    5.710
    Antall liker
    7.815
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Så bra det ble en hyggelig kveld (y)
    Besøket likte lyden antar jeg?

    Synes flere produsenter burde gjort som Ø Audio å laget flere høyttalermodeller som er litt bredere og ikke bare bygge i høyden.
    Mange små elementer i høyden skulle heller vært byttet med 10 cm bredere kabinett med litt større element på 8/10"

    Synes ikke en tynn og høy høyttaler forsvinner noe mer i stua enn en kort og litt bredere..
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.270
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Så bra det ble en hyggelig kveld (y)
    Besøket likte lyden antar jeg?

    Synes flere produsenter burde gjort som Ø Audio å laget flere høyttalermodeller som er litt bredere og ikke bare bygge i høyden.
    Mange små elementer i høyden skulle heller vært byttet med 10 cm bredere kabinett med litt større element på 8/10"

    Synes ikke en tynn og høy høyttaler forsvinner noe mer i stua enn en kort og litt bredere..

    Tror de hadde det gøy. Ingen fra HFS som kom, men folk fra FB grupper. Nå kjente jeg mesteparten fra før og kjenner nickene deres her. Var ett nytt ansikt som ikke henger her.

    Bor jo uti huttiheita og det var svært kort varsel. At jeg også er merka som bransjeaktør gjør det sikkert mindre intr også.

    Men vi som var her hadde det gøy. Siste karene dro kl 23. Så 5 timer raste fort unna.
     

    mediakjendis

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.11.2010
    Innlegg
    1.885
    Antall liker
    663
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    1
    Så bra det ble en hyggelig kveld (y)
    Besøket likte lyden antar jeg?

    Synes flere produsenter burde gjort som Ø Audio å laget flere høyttalermodeller som er litt bredere og ikke bare bygge i høyden.
    Mange små elementer i høyden skulle heller vært byttet med 10 cm bredere kabinett med litt større element på 8/10"

    Synes ikke en tynn og høy høyttaler forsvinner noe mer i stua enn en kort og litt bredere..
    Jbl gjør det.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn