Takker for helsing.Spennende å starte helt på nytt da. Blir moro å se hva som kommer inn nå.
Ha en flott nyttårsfeiring [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Blir nytt både i stua og på loftet.
Ha ei riktig flott feiring du også
Takker for helsing.Spennende å starte helt på nytt da. Blir moro å se hva som kommer inn nå.
Ha en flott nyttårsfeiring [emoji2]
Sent from my iPhone using Tapatalk
Er jo bare å kjøre på det X... Har vel hatt lignede før du.De Jamo'ene er spesielle og hadde vært kule å ha som klenodiumConcert 8 er en jamo høytaler som også hadde vært morro å teste ut
Men ser nå at det er et par palladium p38 på finn.. klør litt!![]()
Ja p37. En favoritt. Men har ikke rom som er stort nok så får ikke utnytta noe sånt nå.Er jo bare å kjøre på det X... Har vel hatt lignede før du.De Jamo'ene er spesielle og hadde vært kule å ha som klenodiumConcert 8 er en jamo høytaler som også hadde vært morro å teste ut
Lett å havne på kjøret ja.Ja p37. En favoritt. Men har ikke rom som er stort nok så får ikke utnytta noe sånt nå.Er jo bare å kjøre på det X... Har vel hatt lignede før du.De Jamo'ene er spesielle og hadde vært kule å ha som klenodiumConcert 8 er en jamo høytaler som også hadde vært morro å teste ut
Men dukker det opp et par p39 i rett finnish og rett pris så kommer jeg nok til å havne på kjøret....
Hva speller du på nå forresten? Har ikke fått med meg det.Det er sant.. Men samtidig så gjør de som står her nå alt sså rett at det er lite vits å vugge båten for mye.. Det meste vil bli en nedgradering.
System Audio Pandion 20.Hva speller du på nå forresten? Har ikke fått med meg det.Det er sant.. Men samtidig så gjør de som står her nå alt sså rett at det er lite vits å vugge båten for mye.. Det meste vil bli en nedgradering.
Mulig det kan vere noe for framtida, men akkurat nå så gleder jeg meg til å få ihus det som er bestillt.Godt nytt år, Retep.
Siden du skal snart i leilighet, hvorfor ikke teste ut Kii og D&D? (ligger et par av sistnevnte ute på brukten nå).
Mulig det kan vere noe for framtida, men akkurat nå så gleder jeg meg til å få ihus det som er bestillt.Godt nytt år, Retep.
Siden du skal snart i leilighet, hvorfor ikke teste ut Kii og D&D? (ligger et par av sistnevnte ute på brukten nå).
Jeg angrer på at jeg ikke slo til når det lå ett par nye D&D ute til 65K for en liten stund siden. Blir litt tungt å svelge 84K som det nå ligger ett brukt par ute for.Mulig det kan vere noe for framtida, men akkurat nå så gleder jeg meg til å få ihus det som er bestillt.Godt nytt år, Retep.
Om jeg skulle kjøpt KII så måtte jeg ha fått med dama på kronenebruken.. Det ligger nok litt frem i tid.for å være snill.
Nei ikke fått de enda. Blir vel henta imorgen fra kunden så låner de. Så muuuuligens imorgen.Pc bort høres befriende ut.. Her skal det aldri inn en pc, til det sliter jeg nok på jobb med de såkalte "hjelpemidlene" som pc kan være.
Har du fått Ø enda?
Så bra. Er bilder og batteri som er viktig for meg. Titter litt på glassherding og sånn lommebok mappe / beskyttelse. Noen tips der el?Kjapp og fin tlf. Som tar gode bilder.
Selv jeg fikk brukbare bilder med den.
Har samme tlf. Beste tlf. jeg har hatt og et kjempegodt kamera.Vis vedlegget 565875
Vis vedlegget 565876
Fikk ordna meg ny tlf også da den Sonyen jeg har, har blitt en del år og har starta med å ikke oppføre seg som den skal. Samt at jeg uansett trengte et bedre kamera, så vurderte å kjøpe et slik kompakt kamera og beholde tlf litt til. Men nå ble det telefon. Så vi satser på at kameraet på denne er ok. Noen som har erfaring med denne?